U Mjesčevom kraljevstvu na ostrvu Arizona,u dvorcu Heraklit i Kralj Zarin su razgovarili.
-Heraklit,obojica znamo da je važno što smo pobedili u predhonoj borbi protiv Sunčevog kraljestva,ali borba još nije gotova.-rekao je Kralj Zarin.
- Znam.-rekao mu je Heraklit.
- Danas je rođendan mog nećaka Jasmina.Moj sin Foliks ide na njegovu zabavu večeras.Ostaće 2 dana kod njih u Sunčevom kraljevstvu.Idi i reci mu da dođe,moram da porazgovaram sa njim.- rekao mu je Kralj Zarin.
- Da,vaše visočanstvo.-rekao mu je Heraklit.
Heraklit je otišao do njegove sobe i pozvao princa Foliksa.Foliks ima 17 godina i ima crnu kosu i nosi crnu odeću.Foliks je zao,pametan i misteriozan.Njih dvojica su ušli u kraljevu sobu i Heraklit je izašao iz prostorije.
-Oče,o čemu si hteo da razgovaramo?-upitao ga je Foliks.
-O tome da ideš na zabavu tvog brata od strica.-rekao mu je Kralj Zarin.
- Oče,samo idem na njegovu zabavu večeras.Ostacu dva dana posle zabave.To nije neka velika stvar.-rekao mu je Foliks.
- Sine,postoji još nešto što moraš da znaš. Za dva dana probudi da se saznaš koji njihov plan za sledeću bitku koja je za 5 dana. -rekao mu je Kralj Zarin.
- U redu,pokušaću da saznam taj plan. Neću te razočarati oče.- rekao mu je Foliks.
- U redu,sine.-rekao mu je Kralj Zarin i Foliks je izašao iz njegove sobe.
Posle uveče Foliks je otišao na Jasminovu zabavu. Bio sam na zabavi i pricao sam sa Jasminom.Okrenuo sam i u udaljini prostorije sam video Dajanu koja je razgovarala sa Foliksom.
Otišao sam do njih i započeo sam razgovar sa Foliksom. Ja i Foliks smo se posvađali i okrenuo i krenuo da idem dalje od njih,ali Dajana me je uhvatila za ruku. Otišli smo u njenu sobu i razgovarili smo.
-Ti i moj rođak Foliks se uvek svađate.-rekla mi je Dajana.
-U pravu si.-rekao sam joj i ona mi je rekla: Ti i on ste kao mala deca od 5 godina.
-Znam,ali žao mi je zbog toga.-rekao sam joj.
- Nisam ljuta na tebe, samo vas dvojica se ne slažete.Ali bih voljela da se nesvađate i da moj otac zna našu vezu kao što znaju tvoji,Jasmin i Foliks. - rekla mi je Dajana.
- I ja bi to volio.-rekao sam joj i zagrlili smo se.Kasnije uveče Foliks je ušao u kraljevu sobu i našao nacrtan plan borbe za bitku koja je za 5 dana. Uzeo je plan i izašao iz prostorije.Ušao je u svoju sobu i zaspao u svom krevetu.
YOU ARE READING
Junaci u surovom svijetu
AdventureU ovoj knjizi se radi o ratu između dva različita kraljevstva i o ljubavi između raznih likova ove knjige i životu jedne porodice.