vlastně ani nevím kde začit, asi by vás zajímalo jak jsem se já, olomoučačka ocitla v Třinci a v Karviné, takže se vrátíme o 2 roky zpátky. Když mi bylo čerstvých 15 let, rodiče přišli s oznámením, že se rozvádějí pro mě jako pro dítě to byl šok, ovšem jsem chápala že spolu nechcou býti, láska tam nebyla už zhruba 2 roky a byly spolu z principu a hlavně že měli mě, dceru Natálii Novákovou, které je momentálně 17 let...
když se rodiče rozvedli přišla otázka kterou nechce slyšet žádné dítě, ke komu půjdu, vždy jsem měla víc k tátovi, ale nechtěla jsem mámu zradit, ale vybrala jsem si tátu...
táta má dva domy, v Třince a v Karviné...
právě se nacházíme v Karviné dnes je 15 července a my s tátou si užíváme letních dnů společných u bazénu a v klidnější vesničce, ne dobře Karviná není vesnice ale pro mě jako Olomoučačku je.
"naty pojď sem" řve na mě do okna můj táta abych šla ven na zahradu když se právě nacházím v kuchyni a jdu přes chodbu ven až k vratům, kde se nachází můj táta a náš přes ulici soused, ten soused je fajn, vždycky se s ním zdravím i jeho žena je moc fajn, je moc krásná a jeho dcera je přes kopírku, po mamince, ovšem mají i syna.
"ano tati?, dobrý den " řeknu když dojdu k vratům a pozdravím našeho souseda a usměji se, " já zachvilku odjedu, tak jsme se tu domluvili s Petrem že k nám dojdou děti jeho se koupat tak buď u toho prosím" řekne mi táta a ja se jen usměji, jak jako děti ? jako vím že jeho dcera má děti , dva kluky ale to je vše myslím že 17tiletý kluk nemá dítě, doufám že nepřijde on.
když táta odjede se slovy " buď hodná na ně" řekne mi a za ani né za půl hodiny někdo zvoní což si uvědomím že to budou sousedi..
Když sejdu schody z mého pokoje a jdu přivítat mé sousedy, vlastně jsem si oddychla byla tam totiž natálka se svými dětmi."ahoj Naty " pozdraví mě s úsměvem když se kouknu dolů vidím tam mateea je mu skoro 3. A je rozkošný a taky vidím na rukou toho drobečka Martínka je mu skoro rok.
"ahojte tak pojďte " řeknu a pouštím je na zahradu " a jak se máš naty ?" Zeptá se mě Natka když sedím na kraji bazénu a koukám na natku jak si hraje s mateem zatím co já mám v náruči Martínka, " ale mám se fajn, prázdniny , spíš ty mi řekni jak se máš?" Řeknu jí a usmívám se na Martínka to mimčo je tak rozkošný, ačkoliv já nejsem moc zastánce, že bych jednou chtěla dítě, když nějaké dostanu do ruky jsem roztátá jako led.
"ale mam se fajn, mateeo teď začne chodit do školky po prázdninách tak to bude volnější" odpoví mi na moji otázku a ja se jen usměji, Martínek to vydržel skoro 2 hodiny ale jako malé miminko měl hlad a chtěl jít spát, takže mi Natka nechala mateea a šla dát Martínka spát...
když po skotačení vylezeme z bazénu a nachvilku si lehnu na lehátko a mateeo stojí u mě zakřičí "Peťaaaa, je tadyyyy!" to se trochu leknu a zvednu hlavu a kouknu se kam mateeo utíká, od vrat jde jde on. Petr Sikora, hokejista, párkrát jsem ho viděla hrát, moje spolužačky hokej, teda spíše hokejisty zpožnují, on byl minulý rok dokonce kapitán, ale že by svoje hodnoty využíval si nemyslím, podle toho co ví holky, on a holky moc nejde do sebe, dokonce si Sylva jedna kámoška z naši čtveřice myslela ze je gay, zkrátka dává vše do kariéry a ne do holek jak jeho spoluhráči, takový Andrle nebo Pospíšil nebo Hebar, Holinka... to jsou hokejisti kteří využívají že jsou hokejisti.
" ahoooj mateeo" řekne mu a vezme ho do náruče, ja se jen dívám a ani neceknu, je mi nesympatický, není to člověk se kterým bych si něco řekla,má na to moc malý mozek. Když dojde k lehátkám tedy ke mně, mateea dá dolů " srejdo, půjdež semnou do bazénu, pjosím" tázá ho mateeo a tahá ho za lém trika, " počky" řekne mu a podívá se na mě, dost jsem čekalo co se z něho vymáčkne, takže jsem mu dávala na čase aby něco chytrého vymyslel, " já došel za mateem, aby tu nebyl sám" řekne a sundá si tričko, " neni tu sám, jsem tu s ním" řeknu a skřížím si ruce na prsou " nejsi jeho rodina prostě" řekne ale na to já nic neřeknu, má pravdu rodina nejsem ale jsem normální člověk, pomyslím si aspoň se můžu opalovat, to je výhoda. Takže se natřu olejíčkem a lehnu si a odpočívám jenom teda slyším jak mezi sebou mluví on a mateeo. " natyyy dež taky do vody?" zeptá se mě mateeo a ja se usměji " matyy, máš tam strejdu a já se opaluji, zachvili jo?" Řeknu mu a odpočívám když v tom slyším jak Petr řekne
" maty víš ony slepice se musí píct" řekne a mateeo se zasměje " cože jaký slepice " řekne a vstanu z lehátka " natyy, ty seš slepice?" Zeptá se mě mateeo " ne nejsem slepice maty" řeknu a lehnu si zpátky na lehátko.Takhle tam ležím asi další půl hodiny když poté Petr i mateeo vylezou z bazénu a Petr jen řekne " odcházíme " a jde k vratům " naty uvidíme se eště ?" Zeptá se mě mateeo a sedne si na lehátko zamnou " no jasně matyy až budeš chtít jít na bazén řekni dědovi joo" řeknu a pohladím ho na tváři. On jen kývne rozloučí se semnou a odchází k Petrovi který stojí opřeny o vrata a celou situaci s mateem sleduje.
Ahojte, chtěla bych vám vysvětlit proč píšu nový příběh a knížka " chlapec s budoucností" je pryč, knížka se mi popravdě moc nelíbila a kapitoly byly i dost krátké takže jsem se rozhodla knížku smazat a začít psát, novou knížku s jiným tématem ale nebojte nenávist a poté láska tu bude;) Tak snad se na mě moc nezlobíte a přeji vám ať se vám příběh, a momentálně kapitola líbí🙏🏻🩷
ČTEŠ
olomouc v třinci
Teen Fictionznala ho, on byl vždy to dítě které si přeje mít doma každý táta, dokonce byl kapitán, kapitán který dovedl svůj tým do finále dorostenecké extraligy a vyhráli. občas ho pozorovala z dálky ze sedadel a občas z okna domu.