sundavam si brusle ze skoro 2 hodinoveho treninku,ano 2 hodinoveho, ja totiz tak trochu pendluju mezi Juniorkou a Ačkem, nevadíí mi to, hrat za junioku mě baví, skrz kluky jsou to mý kámosi ale zas hrat za acko je cest a jsem rad ze mi treneri veri a ze ve me neco vidi,
Dneska chcou kluci pozvat nejaky holky na hotelak dat si pry pivo, no mi je hned jasne jak chcou aby to skoncilo, kazdy si nejakou odnese do sveho a tam si zasukaj, nerikam ja proti tomu nic nemam ale moc, spise vubec to neprektikuji, asi byjste mi to nikdo neveril ale ja bych chtel zazit konecne lasku, jakoze vztah ne kamosi s vyhodama, neco podobnyho jsem jednou zazil a po case si uvedomíte ze stejne nejvic potrebuje objeti nebo pusinku na tvar kdyz vam neni nejlip, z meho divneho premysleni me probudil hebar ktery me placal po rameni.
" tak cooo sikousi ktera dneska ?" Rekne mi volas a usklibne se na celou kabinu uz nas tu moc nezbylo, vlastne jen ta nase particka kluku jako vzdy " pry nejde havlickova" rekne kubiesa " no tak havlickovou nedas " rekne holinka a zasmeje se mym smerem " nedal bych havlickovou nikdy, neni muj typ" reknu v klidu a prevlikam se z vystroje a jdu se oblict do normalniho obleceni" a tak koho bys dal ?" rekne do vzduchu holinka, chtel jsem ricz ze zadnou ale nestihl jsem to kubiesa byl rychlejsi " novakovou natalku" rekne a jediny co uslysim je hvyzdanu od kluku obcas se chovaj jak kdyby jim bylo 5 a ne 17-18-19. Ale mam je rad to se musi nechat " pichal bys ji?"
"ne na to ji az moc nesnasim a ona me " reknu jen a uz su obouvam sve boty kluci teoreticky cekaji jen na me " ale nekecej, vsimli jsme si jak na sebe koukate " rekne hebar a bere su tasku a ja zhasinam a jdeme z kabiny, moc jsem se po ceste s kluky nebavil, mozna to bylo tim ze jsem byl extremne unaveny a nebo taky ze jsem mozna trochu myslel na ni, vlastne je to az divne jak moc se nesnasime, ani nevim jak to zacalo, vlastne je pravda ze jsem casto do ni jel a ona me nesnasela snad jeste predtim nez jsem ji vubec poznal v realite a ne podle toho co vykladal muj nebo jeji tata.na hotelak se dostavime po 5 minutach, nemame hotelak vubec daleko ale jdeme pomalu, kazdyho tu neco boli.
" vazne chcete neco poradat?" Reknu smerem k bande a vseci se na me otoci, vetsinou si to uzivam byt s kluky ale dnes bych si sel lehnout uz v pul 9 v patek vecer.
ale znam kluky, oni ozijou, a az prijdou holky budou naprosto v poradku, ani jsem nevedel jaky holky, tak jsem se trochu bal kdo prijde, sel jsem nachvilku na svuj pokoj a kolem 10 mi psal hebar at dojdu ze za par minut tu maji byt, podle holinky jsem zaregistroval ze ma prijit stejskalova, je mozny ze prijde cerna sylva a taky valyna a taky mozny ze prijde novakova " hej siki mi ti nejqkou najdem at si zapichas neboj " rekne volas a otevre si pivo na to se jen usmeju ale vetsi pozornost tomu nedavam.
ve dverich se pochvilce objeví stejskalova ktera se hned hrne mirovi kolem krku pote cerna okay to jsem si mohl myslet valyna uz jsem cekql konecnou ale ne byla tam i novakova, to jsem moc nechapal ale videl jsem na ni ze ona moc stastna neni, nebo teda stastna byla do te doby nez videla me, videl jsem jak se narovnala a nadechla se ona nedokaze byt semnou v jedny mistnosti, na to jsem podle ni az moc velkej blbec. Pozdravili jsme se vseci a nejak si sedli ovsem ona si sedla nejdal ode me ale presne naproti takze jsem ji mel pred ocima, napodivala se na me, no nebudu lhat mira si po pul hodine odvedl stejskalovou coz nikdo necekal, to myslim ironicky volas se trosku ozral a vzal si pryc valynu zbyly jsme tam jen ja, hebar, kubiesa , sylva a ona... nevim proc ale proste jsem se zvedl a sel jsem pryc, podivala se na me ale ja odesel asi jsem tam nedokazal byt uz dal, byl jsem stejne unaveny a treba si kubiesa uzije nebo hebar.
nejak mi to nedalo a chtel jsem se vratit ze jsem tam treba neco ztratil zda tam je, byl jsem jeste kus od pokoje kdyz v tom vidim jí, sla celkem rychlím krokem a koukala se do zeme ovsem kousek predemnou si me vsimla, zastavila se a koukala se na me "bylo to tam strasny hebar ji tam malem osukal predemnou a kubiesou tak jsme sli pryc" rekne bez jakehokoliv vyrazu.
"on ju chce dat uzz delsi dobu" reknu natoz ona rekne " ja vim, je to hokejista" zase jsme u toho hokejisti jsou takovy a makovy " kam jdes dom?" Reknu a ona udela odemne odstup, chvilku asi vahala co ma rict ale nakonec z ni vypadlo " ja mela spat u valci"
" aha " reknu jen " tak se mej sikoro, nesnasim te " rekne a obejde si me.chvilku tam stojim ale nemuze jit nekdy skofo o pulnoci sama po trinci, vsak by ji nekdo zabil nebo mohl znasilnit, proto jdu rychlou chuzi po schodech, chodi tefa hoodne pomalu
" nepronasleduj me sikoro" rekne kdyz jde zady ke mne " nemuzes jit ted sama v trinci" reknu jen a dojdu ji a chytnu za ruku " nedelej ze se o me bojis" " drz hubu novakova, su hodne unavenej delam to jen skrz to ze jsem spravne vychovanej bud pujdes semnou na pokoj a tam usnem nebo pujdeme hoodne dlouho pesky k tobe a ja pak budu muset jit zase zpatky dlouuho " reknu ji a ona mlci asi to necekqla vlastne ani ja ale nedokazal bych su predstavit ze by se ji neco stalo."taky sem unavena tak " " tak?" " muzu u tebe prosim prespat?" Rekne a kouka se na zem, je roztomila kdyz se stydi a cervena " jasnee" v tichosti jsme dosli na muj pokoj, mam ho hodne dobrej doslova mam manzelskou postel co vic clovek chce.
sel jsem do koupelny a nechal ji tam at si vybere stranu jde chce spat a treba si lehne, kdyz jsem asi po 5 minutach vysel stala presne tam kde jsem ji videl naposledy.
" kde muzu prosim spat?" Rekne a drzi si mikinu v ruce " vyber si stranu" reknu jen a jdu do sve skrine " chces tricko na spani? V tom uplém triku se bude blbe spat " reknu ale nekoukam na ni " no, to bys byl milej " rekne jen proto vytahnu trinecke tricko, a podam ji ho, ona chvilku kouka " no hele klidne se prevlec tady ale tam je koupelna, ona jen kyvla a sla do koupelny, ja se uz uvelebil b posteli, stranu su vybrala od okna, coz mi nevadilo, spal jsem jen v boxerkach tak snad ji to vadit nebude ale vim ze se ji moje telo libi komu ne ? Kdyz mam brisaky a krasne vyrysovane zada po chvilce se otevrou dvere a v nich stoji ona, v ruce drzi tricko podprsenku a kalhoty, stoji predemnou v tangach ktery zatim nevidim a v mym triku, na to jsem se usmal, tohle se totiz nikdy nestalo, ona si ti polozila na zem a pomalu si lehla do postele, nepromluvila ani pismenko, dokonce bych rekl ze si kontrolovala dychani aby nedychala moc na hlas" mam zhasnout ?" reknu a hlavou se otocim jejim smerem " klidne zda chces" rekne potichu ale nekoukne se na me, ja teda zhasnu a mobil si dam na stolek, ale vim ze to bude trvat ze neusnu, vedle ni urcite ne, myslim ze ani ona.
ČTEŠ
olomouc v třinci
Roman pour Adolescentsznala ho, on byl vždy to dítě které si přeje mít doma každý táta, dokonce byl kapitán, kapitán který dovedl svůj tým do finále dorostenecké extraligy a vyhráli. občas ho pozorovala z dálky ze sedadel a občas z okna domu.