4

47 2 1
                                    

z toho co jsem videla, jsem se dostavala celý vikend, vlastne jsem to napsala holkam, ktery z toho byly vedle semnou, dokonce mi rekly az ma neho neco zkusim coz jsem okamzite odmitla, ne diky, z predstavi ze se ho jen dotknu se mi dela zle, vikend utekl a ja se opalovala a myslela obcas na neho, priznavam se holky, ktery to ted ctou, jeho telo bylo bozi, az skoda ze takovy telo ma zrovna petr, vim ze takovy tela maj hokejisti, skoro kazdy tyden nam pristane v holcici skupine od nektere z holek, sylva se pry vyspala v patek s hebarem na hotelaku...

se slovy " BOZE HOLKY ON UMI TAK DOBRE PICHAT" jsem se oklepala a odpovedela
"🙈🙈" vlastne to tam cely popsala ale tomu jsem moc pozornost nedala, nepotrebuji vedet jak ji sukal nebo jestli mu delala dobre pusou, nevim obcas si rikam ze jsem jina nez ostatni holky, ostatni holky by chtely vedet vse do podrobna, a taky to je mozna tim ze nejsem uchyl a nepotrebuji vedet kdo jak pichá.

verca se taha s holinkou, k tomu se vyjadrovat nebudu, vsichni ti kluci maji to stejny, ja si tedq myslela ze petr je jiny ale ukazalo se ze je asi stejny, nojono, hokejista, holky jsou z neho i z ostatnich hokejek vlhký, coz absolutne nechápu...

pomlouvani😘

stejskalovaa: holky dneska od 16:00 junka jde nekdo semnou??😘

cernaa.sylva: jooo jdu veruu❤️ sraz ve 3 na zastavce??

valynkaaa: klido, nudim se 😂 co ty naty??

nooo holky moc se mi nechce, vzdyt vite😄


cernaa.sylva: pooojd, jeb sikina

stejskalovaa: neasi, at ti vyhuli blbec ptakovej

valynkaaa: je to na tobe rozhodni se

dobra, tak ted bud budu prednim vypadam jako pica a taky jsem dala slib, ze tam uz nikdy nevpachnu, ale zas chcu videt holky, a hokej me bavii.


dobre, kaslu na nejakyho sikoru😅

na to mi holky odepsali ze teda ve 15:00 na zastavce a ze skocime jeste na kafe, momentalne bylo 13:22 a ja se sla trochu namalovat, umyla jsem si vlasy a az ted ai rikam pro koho?? sama pro sebe ujistila jsem sama sebe, vlastne chcu vypadat hezky sama pro sebe...

bus mi jede 14:39, rychle se navonim a utikam na zastavku, stihnu to, taktak a jsem v autobuse,, jedu cca 10 minut, vlastne jsem v brise citila takoby divny pocit, vedela jsem ze tam bude, proto jsem si byla jista ze se neco stane...

s holkama jsem se pozdravila, byla jsem posledni coz se casto nestava ale to je jedno,
" pujdeme na kafe?" zepta se sylva kdyz stojime v takovem kolecku a rozhodujeme se kam pujdem " jo sla bych" rekne valy a ja a veru jen kyvneme, kafe miluju, mam sve favority ale obcas i zkusim neco nove, kdyz si kazda vezmeme svoji kavu pomalim krokem jdeme ke stadionu, zase hrají v werk arene,
bylo zhruba 15:45 kdyz jsme se ocitli u areny.

sedli jsme si výš at krasne vidime, po chvilce uz sli na led, první zlín poté trinec " myslite ze vyhrajou?" Rekne valy natoz dostaneod sylva hned odpoved " no jasnyyy, siki da 2 goly kubiesa taky dva a nas brankar to zavre" rekne a my se v tichu zasmeje prý " siki" zamyslim se, ten kluk je vsude a to me desi.

po prvni tretine je skore 1:0 gol dal Hebar a myslim si ze sylva se cervenala, ve druhe tretine byl najezd od sikory ktery proměnil, a trinec vedl 2:0 , poslednich minutach se stala bitka kde byl i petr, mozna jsem se divala vic nez jsem mela ale jen abych vedela jak dostal, on se nedal ale myslim ze to bylo 50 na 50 .

ve treti tretine dal gol kubiesa a petr mu prihraval nakonec do prazdné fal volas a oni se radovali z vyhry vlastne i verca se sylvou se radovaly, my jeste chvilku sedely a pote se vybraly ven " pise mi kubiesa ze na ne mame cekat" oznamí sylva na to se ja hned usklebím ale spatnym vyrazem nechcu tu byt, jestli to napsal kubiesa pujde i ten debil, a nepotrebuji aby si neco myslel nebo hur aby na me mluvil. "holky ja uz pujdu" reknu holkam je jasny proc " kasli na neho naty "
" presne vyser se na neho" rekne sylva i verca
" jestli bude mit kecy uskrtim ho " reknu a s holkama se zasmejeme, cekame tam asi 10 minut pote zacnou kluci vychazet, nektery pozdravi jiní se ani nekouknout ale vetsina se koukne a usmeje, maji to jedno a same v hlave sex sex sex...

pochvilce vyjde holinka volas hebar pozdraví se slovy " kubiesa siki prijdou" natoz mrkl na me, asi se pobleju ze ja jsem holky poslechla a zustala ted umru, vazne radsi me zastrelte nez abych videla jeho ksicht... bohuzel nikdo me nezastrelil, a po asi 4 minutach vysli oba, kubiesa normalne pozdravil a sikora chtel tez ovsem jakmile me zahlidl trochu se zarazil.
"Novakova, novakova, chybel jsem ti ?"
rekne nahlas takze celou situaci vseci sleduji a cekaji co bude dal " sikora, sikora, ovsem ze jsi mi nechybel, videt tvuj ksicht 5 minut je nechutny " reknu a falesne se usmeji
" takze ksicht se ti nelibi ale kdyz jsi minule ocumovala moje telo, to se ti libilo?" dobry ted su v pasti, okamzite neco vymysli nebo vyhraje " moc si fandis, o tebe bych si neoprela ani to kolo ktery nemam" mrknu na neho a otacim se " jedovata, ty ja rad " rekne sikora natoz se zesklebim a my se rozejdeme nejspis do parku " vazne ma hezky telo?" Drkne do me valy " pssss, ma " reknu jen " no tak vidis " " ja se za to tak stydim "

kdyz jsme dosli do parku sedli jsme si
" proc se vy dva tak nesnasite?" Rekne z niceho nic kubiesa a podiva se na me a potom na sikoru, o tomhle bych mohla mluvit hodiny, on se neodvazil promluvit ale ja ano
" protoze to je debil, namysleny egoisticky , mysli si ze snedl svet a ze mu cely svet patri" reknu normalnim hlasem " takhle se vetsunou vyjadrujiu holky ktery dlouho nesukali " rekne sikora " no tak radsi nespat s nekym kazdy tyden nez spat a mit nejakou nemoc od nejake kurvy " reknu mu a usmeju se na neho
" to si o me myslis ?" Rekne a podiva se na me celkem nasranym vyrazem " to si o vas o hokejistech mysli kazda, a ty nejsi vyjimka sikoro, sukal bys i tamhle ten strom" reknu a zasmeju se, nikdy se neodvazil neco rict, vsichni byly ticho, nedivim se, on sam uz nic nerekl ...

po asi 15 minutach jsem se ja a valy odebraly domu...

olomouc v třinciKde žijí příběhy. Začni objevovat