3.

29 4 3
                                    

z toho všechno jsem se dostávala skoro týden též jsem napsala holkám že na třinecký hokej už nikdy nepáchnu dokud tam bude on, vážně nemám zájem ho vidět, je tak namyšlený a egoistický a kdyby jste viděli jak se chová před těma blbýma hokejistama a potom před rodinou, bože můj trapné na to že mu je skoro 18 let.

dnes je úterý přesněji skoro pûl třetí, vlastně když tak přemýšlím za chvilku by měl přijet táta, já se právě nacházím v Karviné, užívám si poslední hezké letní dny, a daleko od toho blbce a jeho kumpánů, celkem se mě dotklo že si myslí že jsem panna, ok možná se učím, mám dobré známky a nebavím se s celou šatnou hokejistů ale panna vážné nejsem, to si tak říkám kdo by chtěl píchat ho, prosimtebe, vždyť je namyšlený a blbí.

Z mého přemýšlení mě vyvedl táta, přijel a rovnou šel zamnou, " ahoj zlato" " ahoj tati"
" mohla by jsi skočit k sikorům?" " proc!?" Jakmile slyším slovo síkora dělá se mi zle a mám husino, no jasny alergie ne dementy, holka přemýšlej občas... " aaale starej siki mi něco posílá tak jestli bys jen proto nešla, kdybych tam šel já, tak bych tak byl další 4 hodiny a sem unavený dneska ze všeho"
" dobře půjdu tam teď, at to mam za sebou "
" jestli ti jde o mladého nemel by tam byt " na to nic neřeknu nechci aby si tata něco myslel.

takže si nazuju boty a v sukni a v tričku jdu zazvonit na dum, jen z představi  dotýkat se zvonku s prijmenim Sikora se mi děla zle, ale to zvládnu, jeho tata je mooooc fajn, takže zazvoním a čekám kousek od dveří, ale nikdo nic táta tvrdil ze tu má být, tak zazvoním ještě jednou, stále nic tak po třetí a naposledy a pak se na to vykašlu,, už chcu odcházet když v tom slyším hlas trochu naštvaný hlas " bože kdo otravuje " hned mi bylo jasné čí ten hlas je Sikora ten blbec, když se dverě otevřou ze dveří vejde bez trička, v tu chvíli se mi svět asi zastavil né že jsem mu čuměla na břišaky protoze je má ale ja cumela minutu na sikoru
"Halo? Ja chapu ze se ti libim ale co po me chces když zvoníš jak pominuta ?" Z toho jsem se vzpamatovala on to vždycky pokazí tím jeho egem " tata me posila ze tu něco tvůj tata pro mýho ma " řeknu jen a koukám se na špičky mých bot, to bylo trapný, za tohle si doma nafackuju " jo ja vim tak budes tam stat jak blba nebo půjdeš do vnitř ?" Řekne a od dveri odchází ja se jeste chvilku zpamatovavala ale nasledovala jsem ho zustala jsem cekat v predsini, vsude byly fotky, nejvic ho, kdyz byl malej, v repre , v trinci, s tatou, dokonce jsem se na jednu chvilku koukala dyl nez na ostatni byl tam on se segrou, na dalsi byl zas on jako malej nekde focenej, tam byl rozkosny ted uz neni a nebude..

po asi 3 minutach se vratil s taskou, to by ne zajimalo co ten tata dostal, ja se na neho ani nepodivala tasku beru z jeho ruky, vlastne na ty brisaky bych se jeste podivala ale zakazala jsem si to, tasku mam v ruce a otacim se " hej" rekne a ja se otocim " netahas se s nikym z junky?" " proc se zajimas ?"
" proste mi odpovez ?" " ne netaham nejsem devka " " devka?" " jenom devky se tahaj s nekym jako ses ty nebo ti ostatni blbecci, a nechcu dostat nejakou nemoc kdyz mate svyho ptaka kazdy tyden v jiny , jo a panna uz davno nejsem sikoro" reknu mu a odchazim a zabouchnu dvermi, oooookay toto byla sila vlastne jsem nemusela zmiňovat ho ale co uz... aspon jeho ego slo dolu,

tatovi jsem tasku dala a on byl stastny jako male dite...

olomouc v třinciKde žijí příběhy. Začni objevovat