léto tak rychle uteklo a začala škola, v třinci jsem byla pořád až mi bylo líto že jsem do toho klidu jménem Karviná nejezdila, s holkama jsem se pořád výdala a videla jsem jednou aj toho blbce sikoru ale jen z autobusu, sel myslim s kubiesou oni jsou nerozlucna dvoujka, jen jsem slysela ze on tedka uz bude hrat za acko a ne za juniorku,
jedine cim jsem souhlasila ze mel talent, na to jak je mlady tak ho ma.dneska je konecne sobota, konecne vikend po celem tydni skoly je klid a nemusim poslouchat chytre ale blbe keci ucitelek, juniorka ma zapas a samozrejme ze tam holky chteji jit, takze se chystam jedine co vim ze hraji proti sparte a to je vsechno... Na 14:00 mame sraz u kafe a pote jdeme na stadion...
nachazime se na stadione, ja absolutne netusim jake ja mam stesti na toho blbyho ptaka ale on tu je, s nejakym mrtkou chudak ten kluk pomyslela jsem si kdyz se holky nad jeho prijmenim zacaly smat, zatim si nas ale nevsiml, a za to jsem rada od toho incidentu jsme se krom toho autobusu nevideli... nejak moc na neho myslim a uvedomuju si to, nenapsal a za to su rada, ani se ke mne nedostalo ze by neco vykladal za to jsem rada, nechci aby si nekdo myslel ze po nem jedu nebo tak, nebo hur aby se to dozvedel tata, nebyl by nastvany ale chtel by vedet co s nim mam a nechcu tatovi nic vysvetlovat, jeste hur kdyby se neco dozvedela jeho rodina nechcu delat problemky aj mu.
zacala prvni tretiny, ja tomu moc nedavala teda pozornost protoze jsem se koukala porad na neho, mozna v duchu jsem si rikala at se otoci a vidi me, jak by reagoval nebo jestli by neco udelal, po prvni tretine trinec vedl 2:1 a v tom se to stalo jak vstaval rozhlizel se a videl me, videla jsem ze byl zarazeny ja uhla pohledem a delala jakoze nic, obvykle co ja bych jineho delala.
z toho mysleni on odesel a ja potrebovala na zachod, na zachode jsem zaslechla zajimave veci o nasi junce, kdyz jsem vychazela ze zachodu z rohu vysel on a ten Mrtka trochu se vyvedl z konverzace a cumel na me, doslova jsem se zastavila v chuzi a koukala na neho, cekala jsem jestli neco udela, a taky ze udelal" rado bez na misto ja si musim pokecat" a hlavou mykl na me on ho poslechl jak pejsek a s usmevem na rtech sel na sedadla.
"ahoj novakova" rekne a zastavi se primo naproti me " ahoj sikoro" asi pul minuty jsme na sebe civeli, kdyz v tom ze zachodu vyjde cizi skupinka holek a usmevem na rtech pozdravi sikoru ten je pozdravi na zpet. a jedne z nich zahlasí " copak siki holka na suk?" rekne za bloncka asi se mi zastavil svet jak to o sobe holky mluvi, jeste kdyz nic nevi o te druhe " ale ne kamco to je moje sousedka z karvine " rekne a zasmeje se, joo tak sousedka z karvine " tyjo to jsem si ulevila jsme si nekdy mohli nekam zajit " rekne a postavi se skoro prede me takze ja stojim za ni a koukam na jeji zada " hele ja se s nim tady bavim jestli nevidis" reknu ji natoz se ona otoci a jen se na me falesne usmeje " ale sukal by radsi semnou" natoz nemam co rict , pravdu neznam a ani radsi znat nechcu.
proto radsi bez zadneho naznaku ve tvari obchazim ji skupinku holek a petra a jdu za holkama, na holky jsem to hned vybalila natoz mi sylva hned rekla ze ta kamila je totalni devka a ze rok zpatky se tahala s kubiesou a ze s ho pote podvedla z nejakou kopackou.
chudak matej on je tak hodnej kluk nahodou, jeden z mala normalnich hokejistu, ono dokud se s tema klukama netahate tak jsou v klidu jsem poznala normalne pozdravi a tak, to uz vidim ze sikora sedi vedle radima a otaci se na kouka na me ja se na neho podivala bez nejake emoce a pote se zas zapojila do konverzace s holkama... v prubehu druhe tretiny sparta dorovnala ale v poslednich 3 minutach trinec dal gol na 4:2. o prestavce se nic zajimaveho nedelo, sedely jsme s holkama na nasich mistech a povidaly jsme si o vsem moznem.kdyz se kouknu na telefon vidim oznameni z instagramu, podivam se a tam zpravy od sikory nevidela jsem co pise bo tam byla vic jak jedna zprava nedalo mi to a hned jsem se podivala
siki_22: nic si neber osobne, ja sam ji nemam rad:)
ona si o sobe moc mysli kdyz prostridala pulku kabiny:))
chvilku jsem na to cumel a premyslela co odepsat
novakovaaa: je mi to asi celkem jedno, je mi jedno ona aj ty :)
prostridala aj tebe?:)
siki_22:auu, ne ja sem na brejlaty brunetky:))okey, nad tim jsem se chvilku pozastavila proc tohle pise ja si brejlata brunetka a on si ze me ocividne dela srandu chce mi pomotat hlavu
novakovaaa: ja su na fotbalisty kazdy mame jiny typ noo:))siki_22: jojo ale to jak ses ke me hezky pritulila si pamatuju do ted😊
ma me v pasti je to jasny, mozna jsem trosku zcervenala a nevedela co napsat
siki_22: chces to zopakovat? misto v posteli az az ?
novakovaa: kamila poslouzi ver mi ta rada a aj ti da :)na to mi dal asi 6 minut zobrazeno ale pote mi prisla zprava
siki_22: od ni bych se bal ze neco chytim, ale ty by ses konecne nemusela chovat jak kdybych ti neco udelal s mohla bys byt kamaradka.?:)
novakovaaa: nemam duvod abychom my dva byly kamaradi sikoro
siki_22: hej ja te nechapu absolutne, co ti tak na me vadi? vysvetlis mi to?uz konecne ? Prosimte
novakovaa: se obcas zamysli jak se chovas ? namyslene pohrdave? myslis ze by ti kazda dala kdyz hrajes za acko :)
zobrazeno
jako vzdycky co jineho jsem mohla cekat od nekoho jako je on, porad je stejny kdyz mu clovek napise svuj nazor nebo pravdu da zobrazeno.
hokej skoncil tak ze trinec vyhral 5:2 do prazdne ve treti trenine trefil hebar a my mohli "slavit" vyhru pote jsme se co nejdriv dostaly ze stadionu a jela jsme kazda domu.
ČTEŠ
olomouc v třinci
Teen Fictionznala ho, on byl vždy to dítě které si přeje mít doma každý táta, dokonce byl kapitán, kapitán který dovedl svůj tým do finále dorostenecké extraligy a vyhráli. občas ho pozorovala z dálky ze sedadel a občas z okna domu.