Jimini geri almalıyız¹

107 7 3
                                    

Elindeki kadehi yarım tur döndürüp içeceğinden bir yudum aldı.  Kafasında tasarladığı intikam planının taslağını oluştursada hala daha yerine oturmayan parçalar olduğunda planı gerçekleştirmenin bir yararı yoktu.
Sadece eski bir kitaplıktan  iki adet tekli koltuk ve koltukların karşısında duran küçük masadan oluşan odada öylece duvara bakıyordu.
Elindeki kadehi küçük masaya bırakarak odadaki sessizliği az da olsa bozmuştu. Kafasını yaslayıp düşüncelerine devam edeceği sırada kapı açıldı.

"Hala burda mısın?"

"Gördüğün üzere evet"

Taehyung öylece yoongiye bakarken alaylı konuşması az da olsa sinirlendirmişti.
Taehyung daha fazla ayakta kalmak istemediğinden Yoonginin yanındaki koltuğa oturup yoongiye bakmaya başladı. Taehyung sormak ile sormamak arasında gidip gelirken sonunda sormaya karar vermişti.

"Ne zaman başlayacağız"

"Daha değil"

Yıllardır bıkmadan aynı soruyu soruyor,aynı cevabı almaya devam ediyordu. Sıkılmıştı, artık bir şeylerin olmasını beklemekten sıkılmıştı.

"Yıllardır bunu diyorsun Yoongi. Onlar bizden güçlü değiller bir olup onları alt edebiliriz"

"Daha önceden bunu yapsaydınız bu şeyle uğraşmıyor olurduk"

"Durumumuzu biliyorsun"

"Hayır bilmiyorum. Sadece sizin ürettiğiniz bahaneler"

"Sence ben istermiydim böyle olmasını? Tek sen mi kaybettin?"

Sinirle soluyan Taehyunga bakarken sadece sırıttı. Kollarını bağlamasının ardından ona dönerken sırıtışını yüzünde eksik etmiyordu.

"Ya, Demek sende kaybettin? Kazanmak için de çaba göstermemiştin halbuki"

Yoongi nerden vuracağını iyi bilen biriydi. Özellikle de konu Taehyung olunca. Taehyung sinirle soluyarak yoongiye bakıyordu. Geçmiş ona  hiç iyi şeyler hatırlamıyordu. Geçmişteki pişmanlıkları çokça vardı ve öylece açılması onu dumura uğratmıştı.

"Gençtim hyung. Konuyla ne alakası var"

"Hepimiz gençtik?"

Taehyung güçlü bir iç cekişin ardından sahte olduğunu belli ederek gülümsedi.

"Buraya bunun için gelmemiştim. Gerçekten konuyu saptırmakta ustasın"

Yoongi masaya bıraktığı kadehi tekrar eline alırken göz devirdi.

"Konuya girmedin ki Taehyung"

"Ah,Her neyse Jin hyung geldi aşağıda bekliyor seni."

Yoongi kaşlarını hızlıca çatarak Taehyunyu süzdü. Doğru olup olmadığını tarttıktan sonra kadehi şaşkınca masaya tekrardan bırakarak Taehyunga bakmıştı.

"Cidden. Ne alem adam ama işimiz düştüğünde kaybolup gereksiz zamanda gelmek zorunda mı hep"

Taehyung yine gizliden laf soktuğunu anladığın da göz devirmişti. Ne olursa olsun hiç lafını esirgemiyordu yoongi.
Ancak bu hala Jin'e ihtiyacı olduklarını degistirmiyordu.

"Hala ona ihtiyacımız var"

"Senin var galiba benim yok."

"Hyung sende biliyor-"

Yoongi ne kadar itiraz ederse etsin taehyungun ısrarla aynı şeyi söyleyeceğini bildiğinden kabul etmeyi seçmişti.

"Ah,tamam Taehyung. Var tamam mı?"

love war | YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin