Prekvapenie

55 3 0
                                    

Volám sa Gabča , mám najlepšiu kamarátku s ktorou by som šla aj do krátera . Volá sa July . Obydve zbožnujeme skupinu 5second of summer priam sme na nich závisle . Jedného dňa prišla ku mne July a hovorí: ,, Gabi ? Mám jednu zlú správu a jednu dobrú poviem ti najskôr tú zlú . Nezohnala som lístky na 5sos a tá dobrá ...... " nestihla dopovedať a ja už som plakala " July to nemyslíš vážne ... Ty si nenašla ŽIADNE lístky ?! ,, zúfalo som po nej kričala . ,, Počkaj ! Je tu ešte dobrá správa ... A tá dobrá správa je ..... že som lístky zohnala a sú dokonca VIP !!! " hovorí mi a takmer sa smeje . Pozriem na ňu a kebyže dokážem vraždiť pohľadom v tom momente by bola mŕtva :" July , prečo mi to robíš , vieš aká som ... ,, hovorím jej nahnevano a zároveň štastne . "Áno bohužiaľ viem ......,, hovorí sklamane . Všetko sa to tíka mojich zápästí ... Ako už iste tušíte .. rezala som sa . Moje heslo k tomu bolo : Jedno sklamanie , jeden rez . už dva roky to nerobím . Ale bolesť vo mne stále zostala .... Niekedy si počítam rezy vždy som ich napočítala 19 . 5bolo pre chlapcov a 14 kvôli mame a otcovi . Mama bola alkoholička 12 rezov na ruke bolo kvôli nej . Dva posledné rezy na mojej opálenej pokožke boli za otcovu smrť ,ani on to z mamou nezvládal a predávkoval sa liekmi , pokúšali sa ho zachrániť ale nedalo sa a nepomohol ani výplach . Ale späť k July a 5sos. Chvíľu bolo ticho , potom sa July odmlčala :" Gabi, mi do Sydney ideme už zajtra a príde pre nás limuzína ... ,, . "Čože už zajtra ? To si robíš srandu !? Bože ale ja nemám žiadne handry ! ,, vravím so smiechom . " Tak si kúpiš nie ? Obchody sú ešte otvorené . Je len 12:35 do 17:30 stíhame kúpiť aspoň pár tričiek (smiech) ,, hovorí s úsmevom od ucha k uchu .

Budem ťa volať láska a.i. , m.c.Where stories live. Discover now