Čakali sme čo sa stane . Zatiaľ všetci iba tlieskali a schytali sme aj pár nenávistných pohľadov . No mi sme si to nevšímali . Potom nás poslali dole do V.I.P zóny . Skončil sa koncert a všetko sa viplo . Ponáhlali sme sa na hotel . Niekto ma chytil za rameno . (Všetci viem kto :D) "Tak sme sa stretli aj tu ?" povedal s úsmevom na tvári Ash . "Uhm , čože mi sme sa niekedy videli ?!" povedala som . "Áno v obchode . Keď sme sa zrazili " povedal . OMG !! To je on . Ten z obchodu !! Pozrela som sa na July tá sa len uchechtávala . Bože prečo sa musí stále len smiať . No niekedy mi to normálne aj vadí ! "Uh " nezmohla som sa na nič iné . V duchu som sa trestala či viem len toto povedať . "Predovšetkým som sa vás chcel spýtať či by ste s nami nešli na pizzu ? " usmial sa neisto. "To tam akože budú všetci ?? " spýtala som sa ako keby som nevedela že hej . "No áno budú .." pozrel do zeme a späť na mna .
*pohľah July *
"To tam akože budú všetci ??" spýtala sa Gabča . "No áno budú .." pozrel do zeme a potom na Gabču . "To tam akože bude aj Michael ? " povedala som ako dement . Nie kokos nebude tam keď teraz povedal že tam budú všetci . "Samozrejme . Čo vadí ti to ? " pozrel na mna ako na ilumináta . (:D) " Nie .. Nie samozrejme že nie . " koniec som povedala tak ticho že skoro zanikol . " Lebo ak ti vadí tak zostane doma " povedal . "Nie nebude vadiť " usmiala som sa a ďalej som nemala chuť sa baviť na tému Michael . "Tak poďťe !. " zavelil Ash . "A je to moc ďaleko ?? Lebo ja som lenivá ako to prasa . " povedala Gabča a začali sme sa smiať ako o život . "Nie nieje to ďaleko .Je to tu za rohom za päť minút sme tam ." povedal .
Ahojte neviem či mám ďalej písať . Skoro nikto to nečíta ale ďakujem tým čo to čítajú . Do komentu napíšte či mám ďalej písať alebo mám príbeh z Wattpadu dať dole ;). Budem vdačná . :) ;) TAK PA VY REBELI :* :) :D ps : Prepáčte za to že je taká krátka nič mi veľmi nenapadá . ;)