Ústa až po zem

32 1 2
                                    

Prišli sme do pizzérie . Všimla som si červenú hlavu . Ash mal namierené priamo k nej . (Mimochodom túto časť by som chcela venovať mojej BFF . Ona už vie . ;) :* ) Prišli sme ku stolu . Sedeli tam Mike , Cal a Luke . stála som tam ako stĺp a pozerala na nich , Ashton už dávno sedel . Michael sa na mna pozrel a vraví :" Tak si sadnite baby , nestojte len tak ! " . Pozrela som sa na July . Bolo vidno je nervózna . Pomaly som si sadla na miesto veďľa Asha . Sedela som úplne na krajíčku tak že mi pol zadku trčalo von . Ash si ma pritiahol ku sebe a opýtal sa :" Bojíš sa ma alebo čo !? Neboj ja nehryziem . " " Len aby ... " odsekla som .July si sadla k Michaelovy .
* July pohľad *
"Tak si sadnite baby , nestojte len tak !" povedal Mike . Gabča sa na mna divne pozrela . Sadla si veďľa Asha ale úplne na kraj . Pritiahol si ju k sebe a spýtal sa jej :" Bojíš sa ma alebo čo !? Neboj ja nehryziem ." " Len aby ..." odsekla . Aj ja som si konečne sadla , samozrejme ušlo sa mi miesto  vedľa Michaela . PREČO JA !? Narozdiel od Gabčy ja som si sadla normálne . Obiednali sme si pizzu a čakali kým nám ju prinesú . Bola som naozaj hladná čo sa u mňa nestáva často . Doniesli pizzu a ja som sa so nej pustila ako hladný vlk . Počas toho ako som jedla sa na mna stále pozeral Michael s otvorenými ústami že si ich mohol tahať po zemi . " Čo je ?! " " Ále nič , len ..... " "  Len čo Michael ? " " Len ...len že si taká pekná keď papáš " díki aj ty s.. " nedopovedala aom lebo mi Gabča skočila do reči " Mike to si váž že  to vidíš . To sa nestáva často ! . " povedala . " Ona , ako že neje ? " spýta sa Luke s vylízaným ksichtom . " No ... ani veľmi nie ." "Koľko krát cez deň ješ? " spýtal sa ma Calum . " No tak asi raz denne ... Niekedy ani raz . A nechajte to tak to je moja vec ! . " povedala som a zasmiala som sa a oni so mnou . Keď sme dojedli už sme iši domov . Keď sme sa lúčili dal mi Michael bozk na líce a objal ma . To isté spravil Ash Gabče . Keď ma Mike obímal pocítila som ruku na mojom zadku a ja som sa odtiahla . " Ahmmm .....! Čo to malo akože byť ?! " spýtala som sa podráždene . "Ja.... Ja niečo som ti tam dal ...." povedal ale už odišiel za nimi . Siahla som si do vrecka a tam bol papierik a na ňom bolo ......
Ahojte ! Chcela by som vám oznámiť že som sa rozhodla že budem písať kratšie časti a budem ich viacej . Tak to by bolo asi tak všetko !!
TAK PA VY REBELI ! :*

Budem ťa volať láska a.i. , m.c.Where stories live. Discover now