"To tričko je krásne !" rozplíva sa July . Vždy mala dobrý vkus . "Ukáž ." povedala som zo smiechom . Bolo to obyčajné čierne tričko s nápisom :I LOVE ROCK ." Berem ho a to hneď " povedala som a snažila som sa tváriť vážne ale dlho mi to nevydržalo.
*o dve hodiny*
"Bóže som zničená " povedala som July s úsmevom . "Aj ja neboj nič zájdeme na kávičku a budeš fresh " povedala a začala sa smiať a ja samozrejme tiež . Keď sme sa prestali smiať zhrozila som sa :"July!! Ja nemám žiadnu mikinu ! " "Ani ja a čo doma máš hádam ? Či ? " opýtala sa July a pozerala na mna s otázkou v očiach . "Mám ale všetky sú špinavé a kebyže si ich operiem tak do zajtra mi určite nevyschnú !! " vramím až skoro kričím . "Dobre , dobre nekrič budú na nás pozerať ako na debilov ! Tak si choj dáku kúpiť . " povedala a ukázala na obchody ."Ja ta počkám tu " dodala a ukázala na podlahu ."Ok" odvrkla som . Hľadám vešiaky s mikinami ,a konečne som ich našla ! (Poďme si zajasať Gabika našla mikini :D) Pribehla som tam a hladala nejakú čo sa mi páči : biela -nie , modrá -nie , rúžová -ani nápad . BINGO ! Žltá . Pozrela som si ju bližšie a všimla som si ža dole nad vreckom je malá čierna hviezdička vyrobená s filtrov . Nemám rada filtre , sú hrozne ligotavé a ja to nemusím . Ale mikina za to stála , tak som si ju zobrala . Cestou ku pokladni som si ju obzerala a nevidela som na cestu . Do niekoho som narazila a spadla som . "Auu " sikla som od bolesti . "Nieje ti nič ? " počula som ale nepozrela som sa a ani neviem prečo . "Nie , nieje mi nič . Iba ma trošku bolí hlava ." povedala som potichu akoby som sa bála rozprávať pred tím chalanom čo sme sa zrazili. "Prepáč nechcel som " bolo počuť ľútosť v jeho hlase . Pozrela som naňho ale nebolo mu veľmi vidno do tváre lebo mal kapucňu : "Nie , neospravedlňuj sa ja som na chybe , ja som sa nepozerala na cestu . Prepáč . " "Nie nie ja som na chybe a neprehováraj ma . Mimochodom so Ashton . " povedal a usmial sa tým najkrajším úsmevom aký som kedy videla . "Gabriela , teší ma " podala som mu ruku a nahodila úsmev . "Aj mna teší . Krásne meno ." povedal a zachechtal sa . "Krásne ? A preto sa smeješ ? " zasmiala som sa tiež . "Nie ja.... To len tak ." vykoktal pomali ."No ... Ja by som už ... Mala pomaly aj ísť " povadala som a zdvihla som si mikinu . "Dobre tak ahoj ." povedal a usmial sa . "Ahoj " odzdravila som ho .
*pohľad July *
Kdeje tak dlho !!? Už tu čakám trištvrte hodinu a ona nikde ! Bože čo si nevie vybrať mikinu ?! Teraz už som naozaj nahnevaná ! Aaach , konečne už ide :"Gabi , kde si pre Boha tak dlho už ma aj nohy bolia !?" povedala som vyčítavo , ale zároveň štastne že konečne došla . "Prepáč ... ja som sa len zrazila s jedným chalanom ... " povedala a vyhýbala sa mojmu pohľadu . "Heeeej ? A ako sa volal ? " povedala som s úškrnom . "Ashton ..." povedala tak potichu že ju sotva bolo počuť. "Zaujímavé , tak ako Ashton Irwin , ten bubeník z 5sos ." povedala som počudovane . "A čo iné ste sa rozprávali ? " vyzvedala som . " Nič takého čo by ťa zaujímalo !" povedala a začala sa smiať ako blbá .
*pohľad môj *
"A čo iné ste sa rozprávali ? " vyzvedala July . Bože čo ju to zaujíma ?! Je to moja vec . " Nič takého čo by ťa zaujímalo ! " povedala som a začala som sa smiať. "Ale mna zaujíma všetko čo mi povieš ." povedala a len tak tak sa nezačala smiať . "Rozprávali sme sa o tom ako sa voláme ... a tak . " stále som sa vyhýbala jej pohľadu . "No fajn " povedala a bola ticho . Došli sme do kaviarne a objednali si kávu . (Nieee ty kokos rúžového poníka :DD) Pomali sme chlípali horúcu kávu . Ozvala sa July :" Gabča ? Mali by sme ísť domov a pripraviť sa ." "Ok" povedal som znudene a zároveň unavene .prišli sme k mojmu domu . July bývala dalej ako ja . Popriala mi dobrú noc .
Tretia časť bude možno ešte dnes .Tak pa vy rebeli :D .