...... a na ňom bolo ... Mikeovo číslo . Strčila som si papierik naspäť do vrecka a povedala som : " Gabii ?? Mali by sme ísť už domov je veľa hodín ! " . A išli sme .
#Gabča pov #
Ash : "Milujem ťa láska ! Ja :" Ja teba viac !" a pobozkala som ho ! Ash " J....... zobudila som sa zo sna na vyzváňací zvuk Julyinho telefónu . Pozrela som sa na ňu ona sa nezobudila . Tak som zobrala jej telefón a rýchlo som zdvihla a ešte pred tým som sa pozrela na hodiny 3:29 . Kto pre boha volá o takomto čase. "Haló " povedala som ospalo a zívla som si . "July ?? " ozval sa Mike a mna skoro vystrelo . "Ammm nie Gabča . Čo prosím ťa chceš o takomto čase do prdele ???!! " "Ja ... Sorry len som sa chcel spýtať či pôjdeš so mnou a s Ashom do kina o 15:30 ?? " povedal a uchechtol sa mi do telefónu . "Ty si dement ... To si nemohol zavolať ráno o 10 to by sme už boli hore !! ." povedala som naštvano . " No mne to nedalo tak som ti .. teda July zavolal teraz . Tak idete alebo nie ?? " " Hej jasné o 3-tej sme tam ok ?? " " Ok dobrú noc. " poprial mi a ja som ho ihned zrušila a daľej spala .
#RÁNO #
"Dobrééé ráno !!! " násilne ma zobudila July . "Ahrhrhhrhr ešte päť minút ! " vykrikla som a prevalila som sa na bok . "Prišla ti žiadosť na fecebooku !!" zasmiala sa . "A čo ?? " prevratila som oči . "Od Asha !! " radostne zvolala . "Čo od koho ?? " ihneď som sa prebrala a už som sedela z výrazom psa pred vykastrovaním . "Áno od Asha !! " zasmiala sa. "Ukáž !! " vytrhla som jej notebook spod rúk . "Ne ne NE NE NE TO NEMÔŽE BYŤ PRAVDA !!!!!! " skoro som plakala . Prišla mi správa :
A:Ahoj ^.^
Odpísala som a písali sme si ešte veĺmi dlho.
G:Ahoj .. :)
A:Ako sa máš ?? :)
G:Fajn a ty ?? :)
A:Fajn jaa .... Ja len či by si nešla pozajtra von okolo 13:30 ?? :)
G:Len my dvaja ?? :o
A:Áno ?? Chcel by som sa stebou porozprávať . :)
G:Aha fajn .. Tak 13:40 pred Tescom ?? :D
A:Môže byť ale ja už musím ísť :) tak páaa :)
G:Pa :P
"July ???? " otočila som sa na ňu . "Jo ?? " pozerala do mobilu . "Ja píšem si s Ashom asi 25 minút a už ma pozval von . " Ejha tu to iskrí !!" buchla ma do ramena a začala sa smiať . Ale tá radosť nebola ako keď sme si kúpili nové topánky bolo tam cítiť že ja smutná. " Oh , zabudla som ti povedať že nás Mike a Ash pozývajú do kina o 15:30 . " usmiala som sa . "Čo ?? " teraz už bolo počuť naozajstná radosť .
Chcela by som vám poďakovať sa 124 reads a zároveň aj ospravedlniť že dlho nebola časť ale začala škola a písomky , domáce atď . Časti budú každý piatok !(dúfam ) potešil by comm, váš názor na túto poviedku a aj to čo by som mala zmeniť a tak . ĎAKUJEM . Tak pa vy rebeli :*