Uuuuuu. Je tu deň D a ja som na tom zle z nervami . Idem buchnúť , ak ja tam nezomrem tak už potom nikdy . Zozvonil mi telefón "Prosím ?" zdvihla som . "Za hodinku je tu limuzína , už si pripravená ? " pýta sa July. "Za chvíľu len sa prezlečiem , zbalená už som , za takú polhodku som u teba . Bože ja sa tak teším ." zvískla som . "Aj ja , aj ja . Tak sa maj ." povedala a začala sa smiať . "Tak zatiaľ čau ". povedala som . Obliekla som si čierne roztrhané rifle a to tielko s nápisom :I LOVE ROCK: , slabo modré Vansy . Vlasy do drdola a zobrala som si kufor a ponáhľala som sa za July . " Ahoj , tak som tu . " povedala som . "Ok tak... " nestihla dopovedať a už sme počuli trúbenie . Vyšli zme už aj s kuframi z brány a poobzerali sme sa a stála tam megadlhá limuzína bielej farby . "Bože to v tomto pojdeme na ten koncert ?! " spýtala som sa s otvoreními ústami . "Jasné " pohodovo ako keby nič veď je to len limuzína odpovedala July . "No tak fajn " odpovedala som zo strachom . Nastúpili sme a sledovali prírodu ktorá nám ubiehala pred očami . V limuzíne bolo všetko čo sme potrebovali. Jedlo , pitie proste všetko . Konečne sme tu . Keď sme vystupovali zavesili sme si VIP lístky na krk . Hrala tam hudba Green day -Holiday . Trošku ma to chytilo a pospevovala som si .
*pohľad July *
Ahh . Tak sme tu hrá tu hudba Green day -Holiday . Jedna z mojich obľúbeních . Bolo tam cez milióni dievčat a zopár chlapcov . (:D) Bol tam jedno miesto kde boli všetci a potom tam bola VIP zóna kde boli len tri dievčatá s nami päť . postavili sme sa tam a čakali kedy sa to velé začne . Aha už vyliezli na pódium . Pozerala som s otvoreními ústami ako kívu do davu dievčat . Prvá pesnička bola She looks so perfect , American idiot , Voodoo dool , Good girls are bad girls. Keď skončila Good girls are bad girls čakala som že budú hrať piatu ale prestali hrať a Michael sa ozval :"Teraz máme takú mänšiu prestávku na to aby sme spomedzi štyroch dievčat z VIP zóny vybrali jednu ktorá bude hrať na bicie .." usmial sa Ashton " ... a jednu ktorá bude hrať na gitaru ." usmial Michael . "Poďte všetky hore !" prikázal Michael a mňa skoro šľahlo o zem .
*pohľad môj *
Doteraz som nepočuvala . Potom som pozrela hore a počula som len ako Michael hovorí "Poďte všetky hore! " Pozreli sme sa na seba s July a nechápala som . "Diavčatá z VIP zóny majú ísť hore a ony jednu pošlú naspäť a zo štyroch si vyberú aby jedna hrala na gitaru a druhá na bicie ." vysvätľovala mi July ."Aha , tak fajn " povedala som a nebolo mi všetko jedno . Pomali sme vystúpili na to pódium a čakali sme čo sa stane. "Ako sa voláte ? " pýta sa Calum . Príde k prvej "Suzy " povie . Príde k druhej " Zoe " . Tretia " Erika" . Príde k July "July" povie roztrasením hlasom . A je to tu , prišiel ku mne "Gabriela " povedala som a mala som pocit že sa zrútim . "No tak to je päť dievčat ale je nám ľúto jednu musíme poslať preč už teraz . " povedal Luke . "Ktorá začuje svoje meno podjde naspäť do VIP zóny " dodal ešte . Myslela som si že to budem ja alebo July ale počuvala som a dúfala že to nebude ani jedna z nás . "Takže dole pôjde .... Erika . Je nám to ľúto . Ahoj . " povedal Calum . "Teraz si už vybrať dve ktoré budú môcť zahrať si jednu z našich pesničiek. " povedal Ashton . "Michael máš tú česť si vybrať prví . " povedal Ash . "Dobre takže so mnou pôjde .... July . " usmial sa a zobral ju za ruku a podal jej gitaru vydela som ako na mňa pozerá pohľadom -Prečo JA ?! - . "Ash , teraz ty ." povedal Michael pohotovo . "Ok . A so mnou pôjde ........... Gabriela !! " vykríkol po chvíli . Čože ja pozrela som do hľadiska s pohľadom -PÔMÔŽTE MI ! - posadila som sa za bicie a čakala som . Ohhh mimochodom zabudla som spomenúť že som hrala na bicie už ako tretiačka na základke . July hrala na gitare síce iba tri roky ale bola šikovná a hrala lepšie ako niekto kto hral na gitaru šesť rokov . "Môžte začať hrať pesničku ....Dont stop . " vyhŕkol zo seba Michael . "Môžeme spievať ak chcete ." ponúkol Luke . "Nemúsite mi to zvládneme samé však ?. " žmurkla na mňa July . "Jasné že hej . " povedala som . "HRAJTE " zavelil Ash . A mi sme začali hrať . Dohrali sme a zostalo ticho . Pomali všetci začali tlieskať všetci pískali a tlieskali skákali a atď .. Ďakovali sme a usmiavali sa od ucha k uchu . "Boli ste úžastné ." kričali všetci z 5sos . My ako blbé sme nevedeli čo povedať tak sme len stáli a usmievali .