Kladvia yüz yıllar boyunca Baselion Hanesi tarafından yönetilen ve toplamda 17 krallığın bir araya gelmesiyle oluşan koca bir Dünya'ydı. Kral Arca Baselion vaad edilmiş ejderha kanı tanışan güçlü bir kraldı. Hanedanları bir arada tutmakta oldukça başarılı olan Kral Arca'nın Dracador isminde bir ejderhası vardı. Ejderhasıyla kutsal kan bağı olması sebebiyle savaşlarda büyük üstünlük sağlıyordu. Genelde Kral Arca ejderhasıyla Güney Adalarında yaşayan Veses korsanlarına karşı savaşırken askerleride karanlığın evlatları denilen tehlikeli bir gruplarla savaşmaktaydı. Karanlığın evlatları krallık ve insanlar için tehlike yaratıyordu. Çünkü bu topluluk krallığın her bir yanına dağılmış olup ormanlarda ve mağaralarda yaşamaktaydılar. Sadece gece saatlerinde dışarı çıkan bu topluluk, ormanlarda yakaladıkları insanları vahşi işkencelerle öldürüp etlerini yemekle meşhurdular. Ayrıca kullandıkları maskeler yüzünden oldukça korkunç bir görünüme de sahiptiler. Karanlığın evlatları krallık için ne kadar tehdit oluştursalar da asıl tehlike kan emicilerdi. İnsan ırkına benzeyen kan emiciler tanrılar tarafından lanetlenmiş ve ülkenin batısının çok ilerisinde bulunan fısıltı ormanlarında hapsedilmişlerdi. Kan emicilerin en büyük hedefleri ise vaad edilmiş ejderha kanı taşıyan kralın kanını içerek yok etmekti. Ayrıca rivayetlere göre ejderhaları yakalayıp onlarında kanını içmekten büyük zevk alıyorlardı. Güzel haber şu ki yüz yıllar boyunca hiç kan emici gören olmadı. Ayrıca fısıltı ormanlarına da kimse gitmediğinden varlıkları kanıtlanamamıştı.
Günler günleri kovalardan krallık bir şey fark etti. Ülkenin topraklarında karanlığın evlatları denilen grup bir anda ortadan kayboldu. Hanedanların askerleri gece ormanlar ve kayalık bölgelere çıkarma yaptılar ama birine bile rastlamadılar. İşte tam bu noktada kralın baş danışmanı Leapmar Hanedanından Ramsey Leapmar ve Saldarid Hanedanından Güney Baş Lordu Veisel Saldarid birlikte hareket ederek krala büyük bir oyun oynadılar. Kralın huzuruna yalancı şahitler çıkarıp kan emicilerin fısıltı ormanlarından yavaş yavaş buralara geldiklerini, ilk etapta karanlığın evlatlarını avladıklarını aktardılar. Hatta hanedanlıklarına bağlı bazı lordları da işin içine sokarak kralın aklını karıştırdılar. Kral ve konseyindekileri ikna eden bu hainler fısıltı ormanlarına büyük bir çıkarma planı oluşturdular. Bir gece kralın ordusu ve hanesindeki ejderhalar kral şehri Astegon'dan ayrılarak fısıltı ormanlarına doğru yola çıktılar. Tüm hanedanların askerleri fısıltı ormanlarının girişinde toplanacaktı ve büyük bir yol kat edilecekti. Kralın ordusu şehirden ayrıldıktan tam 12 gün sonra Leapmar hanedanına bağlı doğu bölgesi ve Saldarid hanedanına bağlı güney bölgesindeki askerler savunmasız halde kalan kral şehrine ani bir baskın yaptılar. Bu saldırıda Kral Arca Baselion, hamile eşini şehirden gizlice kaçırmak için uğraştı. Eşi Lady Mariana bir lord tarafından şehirden kaçırıldı ve hayatını kurtardı. Ancak onurlu kral şehrini terk etmedi ve kanının son damlasına kadar hainlerle savaşıp son nefesini tahtında verdi. Haberci şahinler tarafından ordusuna haber uçurulduğunda ise çok geçti. Şehir düşmüş ve Ramsey Leapmar tahtı ele geçirmişti. Günlerdir yorgun halde olan ordusu kral şehrini hainlerin elinden almak adına geri döndüler. Ordunun büyük bir çoğunluğunda atlar yürümekten çatlamış ve askerler yayan vaziyette geri dönmek zorunda kalmışlardı. Günlerdir yürümekten bitkin düşen ordu kral şehrine yaklaştığı anda hainlerin orduları tarafından büyük bir çembere alındı ve yok edildi. Hanedanın ejderhaları sahiplerinin öldüklerini anladıklarında çılgına döndüler ve bir çok şehri yakıp yıktılar ve çok çok uzaklara uçarak ortadan kayboldular. Bu sırada hainler kaosu fırsat bilerek kendilerine itaat etmeyen tüm hanedanlara saldırıp şehirlerini bir bir yaktılar. Bu kaos tam üç sene sürdü. Kladvia'da 17 hanedanlıktan geriye sadece 4 hanedanlık kaldı. Diğerleri ya yok edildi yada kaçmak zorunda kaldılar. Kraliyet şehri Astergon ve Doğudaki şehirler Leapmar Hanedanına, Batıda ki şehirler Halvind Hanedanlığına, Kuzey bölgesi Khayhoms Hanedanlığına ve Güney bölgesi ve Kral baş danışmanlığı da Saldarid Hanedanlığına geçti. Ramsey Leapmar halk tarafından her zaman hain kral olarak anıldı. Boşta kalan bazı askeri gruplar ormanlara dağıldılar ve 10-15 kişilik isyancı gruplar haline geldiler.
İşte Kladvia'nın yeni kaderi bu günden itibaren yazılmaya başlandı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejderha Kanı: Taht Destanı
FantasíaTanrı tarafından sadece ejderha kanına sahip olanların yönetebileceği evrende yıllar önce gerçekleşen ihanet nedeniyle taht bu kanı taşımayan gapsçıların eline geçer. Bundan sonra tahtı gerçekten hak ettiğini düşünen, intikam için savaşan kişiler or...