1. bölüm / Duraksız yol

103 23 62
                                    

Umarım bu kurguyu severek okursunuz.Bu ciddi anlamda yazdığım bir kitap olacak yani arada 'kitabınız güncellenmiştir' bildirimleri gelebilir:)
Çünkü cidden okunmaya değecek bir kitap olmasını istiyorum. Kendim de okuduğumda zevk alacağım, heycanlanacağım bir kitap olsun istiyorum. Bunun için cidden uğraşacağım okunsun ya da okunmasın yazmak beni rahatlatıyor.

Aralarda gelecek zamanlardan ipuçları bile olabilir. Yazım yanlışlarını da düzenleyeceğim merak etmeyin sadece direk yazarken o işaretler sadece kafamı karıştırıyor ama bölümlerden tam emin olduğumda düzgün bir şekilde işaretlenmiş olacaklar. Umarım değecek bir kitap olur.

Olmasa bile bu ilk yazışım sonuçta belki tüm duyguyu yansıtmaya bilirim ya da kafanız karışabilir. Bende mükemmel olacak demiyorum sonuçta,en azından duygular anlaşılsın istiyorum. Yazmak cidden güzel bir şeymiş onu fark ettim.Bütün kontrol sizde oluyor.

Beğenmeniz ve kâle alınacak bir kitap olması dileğiyle..

İyi okumalar..

İyi okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Ve beklenenler , neden hep
vazgeçildikten sonra gelir?"

- Oğuz Atay

Eskiden geceleri çok karanlık gelirdi bana korkardım aydınlık olsun isterdim. Şimdi ise aydınlıktan kaçıyordum. Karanlık bir yer arıyordum. Görünmez olmak istiyordum. Karanlık huzur veriyordu artık. Güven veriyordu. Aydınlık ise..

Bana sadece hatalarımı hatırlatıyordu.

Gittikçe içine çekiliyorsun.

Saklanmak istiyorsun.

Sanki ay ışığını kesmişti ve ben kendi yolumu kaybetmiştim.

Eskiden olsa ayı'ma sorardım bana bir yol göstersin diye ama o çoktan bana ışıklarını kesmişti. Ve karanlıkta aydınlanmamı engellemişti. Yıldızlar bile küsmüştü bana.

Büsbütün bir yol çıkmazı ve karanlık.Yapayalnızdım ve bütün yollar çıkmaz sokak gibiydi. Doğru yolu bulamıyordum. Hayatım yanlış yollar üzerine kuruluydu sanki. Evren bir şekilde bunu bana göstermeye çalışıyor ve rüyalarımı alt üst ediyordu.

Bir yol vardı. Girişi aydınlık güneş gibi parlak. Her şey geçmişte kalmış ve ben mutluyum. Sakince ilerliyorum o taşlı yolda,güller var yolun kenarında.Bazıları siyah bazıları beyaz çok güzeller,biraz daha ilerliyorum yavaş adımlarla. Yıldızlarım benimle, biraz daha ilerlesem ayımı göreceğimi düşünüyorum.

SONSÖZ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin