Első iskolai nap

15 3 0
                                    

Daniella szemszöge
Reggel feleltem és kiszállás az ágyból és beágyaztam majd felvettem egy fekete szoknyát és egy elegáns fehér-fekete hosszú ujjútt és  a fekete Adisas cipőmet és elvégeztem a reggeli rutinomat és tetem fel szempilla spirált és szájfényt. Fogat mostam és be fújtam magam a kedvenc parfümömell magamat. Fevettem a táskámat a vállamra és szórtam bele egy két fúzetet a tóltartomat beleraktam és még fogtam a a rajz füzetemet is bele raktam és telefonal  a kezembe lementem a konyhába ahol már apa várt szendviccsel és kávéval.
-Jó reggelt apa-montam elvettem egy szendvicset  és puszit atam neki ,
közben lejött a testvérem is reggelizni ő is hasonlóan öltözötz fel mint én csak ő egy fehér pulcsit vett fel.
-Jó reggelt apa -monta Amália és adott egy puszit apának  ő is elvett egy szendvicset és kávét.
-Jó reggelt nektek is gyerekek várjátok az új sulit-kérdezte apa
-Igen Amália hányadik osztályba mész én a 12/b megyek és te.
Én is várom -monta Amália -én is a 12/ b megyek.
-Akkor osztálytársak leszünk.
-Igen azok leszünk , apa elviszel minket a suliba.-kérdeszte Amália.
-Igen drágám elviszlek titeket a suliba mikor induljunk mert 7.20 van -monta apa
-Eszük és mehetünk is .-Monta Amália.
Lassan elindúltuk a suliba autóval 15 perc gyalog 25 perc séta.
Megérkeztünk a suliba 7.40-kor .
Elköszöntük apától.
-Szia apa-mondtuk egyszere a tesvéremel
-Sziasztok gyerekek,sétáljatok haza mert nem tudok eljöni értetek mert dolgozom.
-Rendben apa, menjünk Amália  az igazgatóba és a könyveket átkell vennünk és szekrényeket.
-Menjünk.-monta Amália
Bemetünk az igazgatónő és aláírtuk  papírokat és átvettünk a könyveket és megkerestük a  szekrényeket és be pakoltak a nem kellő tankönyveket és mentünk órára.

/Bocsi hogy sokáig nem volt rész, sok dolgom volt. Az új részek Szerdánként várhatóak/

Az iskola két új diákjaWhere stories live. Discover now