Első iskolai nap 3

10 3 0
                                    

Daniella szemszöge:

Elkezdött az első itteni óránk ami matematika bemetünk bemutkoztunk és a helyükre mentünk és elköztünk másodfokú egyeletett venni a tanár felirt egyelett és kérdezi hogy ki az osztályból csak mi jelentkeztünk megoldani a feladatot kimentünk  a táblához megoldottunk a feladatokat nagyjából 3 perc alatt  végesztünk. 
A tanár csak leset és még az álla is lehetneki.
-Ez nagyon gyors volt na nézük a gyorsaság helyesválszt hozott-e -amire a mondta végére ért már neki is ált az elnőrzésenek majd egy jó 6 perc alatt végzett is az elnőrzésel és visza fordult félénk és elállt a táblától és minden hol  pipák és semmi átírás  volt és minden jóvolt a megoldás.
-Na látjátok gyerek így kell megoldani  ezt azt egyelett és jó is a megoldás és még gyorsan is  megoldoták. Na mindenki másolja le a táblát. Megszertém  kérdezni a két újj lányt hogyan tudták megoldani  a példákat úgy hogy nem magyártam el hogyan kell megoldani a feladatot.
-Ez egyszerű tanár úr ahonnan mijötünk ott már tanultunk és mi még Júliusban is suliba jártunk és tanultunk, és még az hogy sokal előrébb voltunk a tanulásban. -Monta Amália és közben egy be néztünk. Én egy bólintás erősítette  meg a választ. A tanár lesokoldva állt és halgat és halgattott.
-Ez...ez elképesztő.-Dagokt össze visza a tanár-Látszik jó iskolából jöttek hozzánk. Közben meg szólt a csengő és mindenki pakolni kezdtt és a tanáris is be fejezte az órát és ki ment a teremből.
Ki felmentett a teremből  többen is oda jöttek  hogy még dicsérjenek és többen is a kapcsolatok vagy volt már barátunk ilyen szokásos  semmitelen kérdések.Halluntuk a jelző csengőt és elindultunk bioszra.
Beültünk a terembe én nekiálltam rajzolni.
Tanár előtt 5 perce az egyik srác akiket a suli előtt látunk közül valamelyik.
-Jó reggelt osztály-Megérkezet a biosz tanárnő
-Jó napot Mss Donald-köszönt az egész osztály
-jól van ma pár munka lesz eldöntöm ki fog húzni, akik húznak:Alex, Loka,
Jack, Szabina,Clóe, Albert, Erik, Nora, Bogi én addig tovább rajzoltam.
Kimenetek és kihúzták és leltültek melé akit ki húztak. Egyszer csak aszt hallom hogy a nevemet mondják fellnézek Jack monta lehült mellém a tesvéremet meg Luka húzta így helyet cseréltünk.
-Jó gyerekek mindenkinek meg van a párja akkor itt vanak lapok és hogy miből lehett váltani- Be fejezte a beszéd és mindenki ki ment egy témaért én is kimentem már csak egy téma marat  érrendszer témája visza vittem a megmuttamam  Jack és mondtam neki csak ezvan és először tervezünk meg.
-Na gyerekek mindenkinek megvan a társa és témája 3 hetet kaptok a megvalósításához-minta és már ki is csengett az óráráról
-Hé Jack  várj-szóltam utána megált.
-Mit szeretnél Daniella-kérdezi.
-Azt hogy Szombaton neki is álhatnák a munkának.-mondtam neki
-Miért álnok neki szombaton-kérdezi egy kicsit meglepetten
-Azért mert jó munkához sok időkell és nem akarom össze csapni mert az minőségében rossz lesz ennyi, de ha tenem akarod megcsinálni akkor megcsinálom egyedül is-mondtam neki és elindultam a következő órám ra de utánam szólt.
-Várj már egy percet-fogta meg a kezemet-jó állunk neki Szombaton jó
-oksi-mondtam neki, neked mikor jó-kérdeztem tőle.
-Nekem délután jó lenne és hol talkozunk-kérdezi
-Itt a suli mellett van egy kiskávézó ott jóneked
-Igen jó akkorott 15.30 kor jó neked-kérsi
-Nekem jó na most mentem órára ezt később meg beszéljünk.
Nap többi része szokásan telt. Lassan kicsöngetek az utólsó óránkról.
Közben üzenetben meg a tesómat suli után haza megyünk gyalog majd 17.00 -tól box edzésem később moci  és deszkázás.
Ki csöngetek utólsó óráról mindenki egy emberként mozdul és megy ki a teremből
Mi is kimentünk és eldidultunk haza. 25 perc után hazamentünk.

(Író bocsi a rövid részért csak nem tudtam hogy folytassam ma még jövök részel)

Az iskola két új diákjaOnde histórias criam vida. Descubra agora