Jack szemszöge:
Miután elkösztöm a tesómmal futottam bioszra.5 percel értem a terembe,sétáltam a helyem re látam Danella rajzol. Amit láttambelöle nagyon tetszett.
(Danella amit rajzolt)Leültem helyemre neki álltam telefonózni.Becsengetek.
-Jó reggelt osztály-Megérkezet a biosz tanárnő
-Jó napot Mss Donald-köszönt az egész osztály
-jól van ma pár munka lesz eldöntöm ki fog húzni, akik húznak:Alex, Loka,
Jack, Szabina,Clóe, Albert, Erik, Nora, Bogi
Kimenetek és kihúzták és leltültek melé akit ki húztak. Előre sétáltam és húztam kihajtogatam a papírt megláttam danella nevét kicsit meglepőtem pár másodpercig méretek a papira. Elindultam felé közben láttam hogy Luka mellet ült a másik újj lány. Oda értem a padjához és megszolitótam.
Hirtelen felnézet a ócán kék szemével. Meglepődöt amikor ott álltam felete.Miútán le ültem közben körbenézet láhata hogy tesvére haverom melletül.-Jó gyerekek mindenkinek meg van a párja akkor itt vanak lapok és hogy miből lehett váltani- Be fejezte a beszéd és mindenki ki ment egy témaért. Közben többiek kimentek témáért Danella kément közben szemre tudtam venni a bombázó testét. Amikor visza ért akkor megmutta mit kaptunk az édenkert kaptuk.Magamban jól elátkóztam a témát mert az emberitestben ezt útállom mert álltálnosban szarvoltam belőle.
Egyszer csak megszólal Danella.
-Csak ezvan először tervezünk.én csak bóllagótok mert a hangja megnyutat és elképzeltem hogy mit művelet az a gyönyörű szájjal.
Elmélkédesemböl a tanár hangja szakit ki.
-Na gyerekek mindenkinek megvan a társa és témája 3 hetet kaptok a megvalósításához-minta és már ki is csengett az óráráról.Össze szeretem a cuccaim és elidultam skacokhoz.p-Hé Jack várj-hallotam danella hangját és megfordultam.
-Mit szeretnél Daniella-kérdezem
-Azt hogy Szombaton neki is álhatnák a munkának.-mondta
-Miért álnok neki szombaton-kérdezem egy kicsit meglepetten
-Azért mert jó munkához sok időkell és nem akarom össze csapni mert az minőségében rossz lesz ennyi, de ha tenem akarod megcsinálni akkor megcsinálom egyedül is-mondta és elindult a következő órára de utánam szólt.
-Várj már egy percet-fogta meg a kezét böre jó puha-jó állunk neki Szombaton
-oksi-mondta , neked mikor jó-kérdezitőlem.
-Nekem délután jó lenne és hol talkozunk-kérdezem.
-Itt a suli mellett van egy kiskávézó ott jóneked
-Igen jó akkorott 15.30 kor jó neked-kérdezem töle
-Nekem jó na most mentem órára ezt később meg beszéljünk.-monta és elment. Pármásodpercik néztem úttána megfordultam és mentem fiúkhóz.
-Na csákacok mizu-kérezwmtőlük
-Semmi különös-monta Levi - Azt beszéltük hogy ma lesz ezés.
Mégbészelgettünk útána mentünk órára. Naptöbbi része elment Danellával nem beszéltünk többet.
Lassan vége a sulinak és elindultunk kifel az iskola épőletéböl. Egyszer csak láttam hogy közeledik félek a suli ribanca és a csikásai.
-Sziasztok fiúk és szia Jack.Milyen jólnézel ki ma is.-kikácsóló hangon.
-Mit szeretnétek Cara és csikásaid.
-Hé csek önnek a csikásim ők a bártnőim-monta egy kicsit felhúzt órral-csak annyit hogy lerobbant a kocsim és nem tudnátok ellvini minket- nyavagot tovább.
-Nem mert nem férnéktek fel a motorjainkra és nincs kedvem kózkásztáni egyi na sziasztok -mondtam neki és elmetem onnan és kimentem a motorom hóz a többiek is követek engemet.
Még beszélgettünk útána ellindultunk haza. 30 perc útán haza értünk kösztünk anyánk. Kindultam a medcéhez közben szóltam tesómnak hogy jöjjön útánam.
-Na mivolt az elrablása első órai szettben?-kérdeszte öcsém.
-Az van akit láttunk kiszálini a suli előtt két lány ők oszálytársam lettek. Ma az első órám matek volt égy másod fokú egyeletet vettünk úgy hogy elsőre és kéreszte kitudja megoldani úgyhogy nem magyarázalel és a két újj lány
Jelentkezett ezért a tanár felírt mégegy eletetet 3 percalt megoldottak mindelegyütt tanár leneröszte minden jó volt.Második órán pártunk volt és a fekete addiasos lányt kaptam egyszerűen el varázsol és lehet bereszetem.
-Na nagy Jack Winter szerelmes és szerintem nem lehet hogy beleszelétél hanem,biztos ahogy beszéltél róla egészvégig csillogott a szemed.-monta nagy vigyorral
-Kösz tesó nélküled nem tudnám hol lennék.
-Nélkülem seholse lénél.
-Jól van oké kösz a segítséget ebédeltünk és menjünk edzésre.Bem
entem 10 percalat meg ettem és mentem készüldni.
Lassan elidultunk hasztalan hittem egy szokásos edzés lesz de nem.
ESTÁS LEYENDO
Az iskola két új diákja
RomanceSziasztok nézetek el a helyes írási hibákat. Most először írók wadpadon majd kérem az ötleteket min kell még javítani. A szereplők kitáltak. Egy ikertesvérpár élte elköltöznek egy új városban és sekitse ismernek. Ráadásul új iskolába kell járniú...