Sziasztok nevem Daliella Edward vagyok. 18 éves vagyok és ikertesvéremell és édes apámal most költöztünk Las Vegasba.
Hobbik: motorozás, gördeszkás,rajzolás, éneklés, sportolás, filmezés,zene hallgatás.
Nekem van egy kutyám akit Zeusznak hívnak.(Így nézki Daiella és kutyája)
Sziasztok nevem Amália Edward.18 éves vagyok
Igen jól sejtitek én vagyok Daiella iker tesvére. Hobbiai:motorozás,gördeszkás, rajzolasás, könyv írás, olvasás, sportolás. Elfejeltem említeni hogy teljesen úgyhogy nézki mert egy pété ikrek vagyunk.Van egy kutyám akit Rionak hívók és tesvérem kutyájával tesvérek.(Így nézki Amelia és Rió)
Hali a nevem Jack Winter. 19 éves vagyok tesvéremel és szűleimel Las Vegasban élek . Az itteni gimnáziumba járok, a csajok oda vanaok értem és haverjaimért. Jól sejtitek mi vagyunk a suli "badyboy"-ai. A kosár csapatkapitánya.
Hobbiaim: motorozás, gördeszkás, boxolás és imádok bulizi és barátokal lenni.
Barátaim: Luka, Ádám, Alex
Az öcsém pedig Levi Winter.( Jack és motorja így nézki)
Sziasztok a nevem Alex Smiff.
Las Vegasban élek édesapám mert kiskoroban elváltak.19 éves vagyok
Itteni gimi járok és egemis kürvesznek a csajok. Kosárcsapodban a center posztot töltömbe
Hobbiaim: motorozás, kosarázás,boxolás és rajzolás.
Haverjai:Jack, Levi,Luka,Ádám,(Így nézki Alex)
Hali a nevem Luka Montergen 18 éves .Kasárcsaptat tagja baloldali támadó . Az apámal és a húgommal élek. Anya 6 éve halt meg egy rák betegségben .Anya halakor nagyon
szarulvoltam de haverjaim segítetkek nekem. Legjobb barátaim: ,Adám ,Levi, Alex és Jach. Nincs barátnőm, ínkább egy éjszakás kaland jaim vannak. Hobbi: motorozás , gördeszkás, és csajozás és még imádok bulizni és bartokal leni(Így nézki Luka)
Sziasztok nevem Levi Winter vagyok Éves 17 vagyok a szűleimel élek és a bátyámal Jack. Kosárcsapodban játszom Jack egy csapatában vagyok . Legjobbhaverjaim : Loka és Jack és Alex. A lányok egemis imádnak. Nagyon jó taló vagyok , de nekem barátnőm van aki Luka húga Lili 3 hónapja vagyunk együtt.Hobbiaim: motorozás, gördeszkás, olvasás és imádok a bartaimal lenni.
( Így nézki Levi)
Hali Ádám Morgen vagyok 18 éves .Kosárcsaptat tagja vagyok jobboldali támadó . Szülemel élek. Bárnőm nincs, mert meleg vagyok. Legjobb haverjaim : Levi,Jack,Alex és Luka.Hobbi: motorozás, boxolás, gamer játékok, szeretek haverokkal leni.( Így nézki Ádám)
Sziasztok aki a történetben szerelnek saját karakterek.
ESTÁS LEYENDO
Az iskola két új diákja
RomanceSziasztok nézetek el a helyes írási hibákat. Most először írók wadpadon majd kérem az ötleteket min kell még javítani. A szereplők kitáltak. Egy ikertesvérpár élte elköltöznek egy új városban és sekitse ismernek. Ráadásul új iskolába kell járniú...