Nyár útolsó napjai-part 2

10 3 0
                                    

Daniella szemszöge:

5nappal az év nyitó élőtt:
Reggel korán keltünk mert ma jönnek a költösztetök  maradék bútókor ért.
-Jó reggelt gyerek-monta apa
-Jó reggelt apa -köszöntük egyszere Amáliával
-Mikor jönnek a költöztünk apa-kérdeszte Amara.
-Körülbelül reggel 8-ra -monta apa-lassan készüljetek mert még a dobozok és a bőröndöket ki kell pakolni a kocsiba -monta apa a reggeli kávéját szürcsölve.
-Oké mindjárt megyünk csak mi iszunk egy kávét -mondtam neki és elvetem egy kávét az asztalról. Megittuk a kávekat és elmostam őket mentem át őltözni. Én egy fekete farmert egy fehér haspólott vettem fell és egy fekete bőrdzsekitt hozzá és egy fehér Niki cípömet. A hajamat a vállam ra  hagytam omóljón.Levittem a cukomat a kocsi és bepakoltam  a csomagtartóban. Tesvérm is lehózta a bőröndjeit és bepakoltam azokat is a csomagtartóban. Amália  is hasonló szett volt csak ő kék farmer kabátot egy trikolval és ő fel kötete a haját lófarok ba .Közben meg jöttek a költöztök  is  a kamionba pakoltak a bútókat .
-Lányok beszálalás -monta apa
-Megyünk már -mondtuk egyszere Amáliával. Be szálltunk a kocsiba és megindultunk a költösztő autó is útánok. Körülbelül 5 óra alatt ott voltunk a háznál és pakolunk be a lakásba. Közben meg érkezett a költözhető kocsi is be vétek a bútóktaikat  elrendesztük a bútókat a helyére.

Nyár utólsó napjaiban  készültünk az iskolára. Rengeteget  motorosztunk és deszka versenyre készültünk ami Szeptember 8 lesz még tartva a helyi deszka pályán.

Író Bocsi kicsit rövidebb lett. És bocsi sok idő úgrásért.







Az iskola két új diákjaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum