Jack szemszöge:
Augusztus útólsó hete van. Ma haverokkal elmegyünk bulizni Jasonhoz nyár záró bulijára. Lehett felszedek egy csajt vagy nem tudom de nem szabad berúgnóm mert én vezetek.
Délután 2-kor elis indultam Jasonhoz a többiek később jönnek. Velem az öcsém és barátnője jön .4-re oda is értünk a házból szól már a zene , Bemetünk Loka és Alex már sör pongosztak. Lányokeg körülöttük lepzseltek , nagyrészt lányokon picsa szokja és mély kivágott felsők. Mindenki kívánt felsők mindenkinek mindenkinek pasztikásztatot melük van. Ma én kább nem fektek meg egy lányse mert csak ribacok vannak ezen a bulin.
Sokadik alkalom után már kezdulamas most friss húst kívánok.
Miközben nézem a fiúkat ide jön hozzám a suli egyik ribije.
-Szia mitszertnél Szelina .-mondtam neki
-Szia cica eljösz velem szobára-monta nyívákos hangon.
- Bocsi Szelina nem mert én oda nem teszem a hol lágalább1000-fasz járt. Húzzel széves a palsztikázott segedett.
-Hogy mondtad. Nem tudom mithadc ki. - monta 2 oktával feljebb lévő hangon.
-Majd megyek a haverjaid hozz.
-Szerintem a haverjaim se nyúlnak hozzád még bottal se.
-Hogy lehetc ilyen köcsög. Én lány vagyok nem egy ribanc.-nyávgos hagon
-Bocs tenem egy lány vagy,hanem egy kurva.
-Húz a picsába, azt hiszed hogy csapat kapitány vagy akkor így kell beszélni a lányokal.- közben íde jött a másik csatólasa ennek a ribinek
-Huzatok más hova drága csatólasódal vagy bérek egyett a boszorkány orrodba.-oda Ford a csatlósáhozz.
-Niki tényleg boszorkány orrom van.
-De hogyis Szelina neked egy szép orrodvan.
-Hallodzad nincs olyan orrom
-De csak a csatlósosd nem meri aszt mondani.
-Húzz a faszba Jack gyere Niki menjük.
-Jól is teszitek legalláb nem itt trójátok itt a levegőt.-utánuk órditomLuka suemszöge:
- Na haver jól be szóltál neki- Röhögtem tovább-Haver ez kurva jó volt.-töröltem a szememet
-Hát nagyon jó volt látod hogy fel húzta az orrát.-nevett már ő is és Alexis mellettem .
-Na haver erre ini kell ígyúnk rá egysört.-mondtam neki
-Legyen egy sörbe nem hallok bele után megkeresem az öcsémet és a bárnőjét és haza viszem mert már elmúlt éjfél is, ha n viszem haza anya kinyír minkettőkent.-monta Jack
-Jólvan utána segítem meg keresni az öcséded- mondtam neki és húztam a konyhából egy sört neki .-Egészségünkre és arra hogy el hajtoktad Niki és Szelint inn.
Később meg kerestük az öcsét. Megtaltúk és elkösztek tőlünk majd indultak is hazza. Nem sokkal utánuk mi is indultok haza mert holnap év nyitó lesz a suliban. Alex haza vitt minket és majd itt alutt mert sáros szélén lakknak és autóval 2 óra az út a hazáig. Lezúhanyóztúk mentünk aludni .Író: Senki se vegye magára a szereplők kitaláltak.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az iskola két új diákja
RomanceSziasztok nézetek el a helyes írási hibákat. Most először írók wadpadon majd kérem az ötleteket min kell még javítani. A szereplők kitáltak. Egy ikertesvérpár élte elköltöznek egy új városban és sekitse ismernek. Ráadásul új iskolába kell járniú...