V. Fejezet - Csak 17 éves...

1.2K 61 4
                                    

Kicsit zaklatottan értem haza, ráadásul még a nővérem is itthon volt.

-Helló. - Köszöntem be majd fel is mentem a szobámba, becsaptam az ajtómat és lerúgtam a cipőim.

-Tif! - Kiabált fel Enikő majd hallottam, hogy jön fel a lépcsőn. Kurvára nincs kedvem hozzá. - Hé, úgy felrohantál.. - Nyitott be.

-Nem volt jó napom, légyszíves hagyjál.. - Sóhajtva kapcsoltam be a laptopomat. - Tanulnom kell..

-Pedig van egy meglepim neked. - Mondta. Rá néztem.

-Tőled? Nekem? - Nevettem halkan.

-Igen. - Mosolygott rám. - Olyan régen voltunk már ketten valahol szóval arra gondoltam, hogy elmehetnénk wellnesbe vagy ilyesmi!

-Nem szeretnék veled sehova menni, főleg, hogy nem vagyunk olyan jó tesók. - Néztem rá. A telefonomra nézett amikor rezegni kezdett.

-Mi a francért van szívvel beírva Dani neve a telefonodba? - Vonta fel a szemöldökét.

-Mert jóban vagyunk és ez amúgy is csak egy kék szív, nem piros.. - Forgattam meg szemeim és lefordítottam a telefont képernyővel lefelé.

-Jó kitartó.. - Mondta ahogy Dani még mindig hívott. - Vedd csak fel nyugodtan!

-Kimennél akkor? - Néztem rá de ott állt továbbra is. Fel kell vennem.

-Szia. - Mondtam mikor felvettem, közben halkabbra vettem a telefont.

-Szia, bébi. - Mondta sóhajtva. - Nem gondoltam komolyan amit mondtam délután, nem akartalak megbántani és nem mindegy kivel fekszem le.. - Mondta halkan. Én a nővéremet bámultam aki remélem nem hallott semmit.

-Köszönöm a meghívást de sajnos nem tudok veletek menni bowlingozni holnap mert sokáig van sulim.. - Mondtam.

-Vágom, hogy van ott valaki. - Sóhajtott. - Kiakarlak engesztelni, találkozzunk! - Mondta.

-Nem tudom mikor érek rá majd a héten.. - Mondtam a hajamat piszkálva. - Enikővel wellnesbe is megyek.

-De jóban lettetek.. - Nevetett Dani halkan. - Remélem azt nem mondod el, hogy kétszer is dugtunk már.

-Majd beszélünk, szia. - Tettem le.

-Na, hirtelen el jössz velem wellneselni? - Vonta fel Enikő a szemöldökét nevetve.

-Még is csak a nővérem vagy. - Nevettem.

-Örülök, hogy eljössz! - Mosolygott. - Majd megbeszéljük a részleteket!

-Jó de most már húzz ki! - Mosolyogva vettem elő az angol cuccomat. Holnap dogát írunk.

-Jó jó! - Nevetett és kiment. Ezt nem így terveztem.

***

***

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
NYOLC ÉV ||T.Danny FF.(+18) Befejezett ||Where stories live. Discover now