1.4

3.4K 164 12
                                    

Pekala biyoloji sınavının canı cehennemeydi. İlk defa bir sınava çalışmıyordum ve pişman olacağımı biliyordum. Ama artık siktiğimin derslerinden bıkmıştım. Ve Maya bu sıkıntıların içinde benim için en güzel şeydi.

Onunla mesajlaşmak yaptığım en harika ve en berbat şeydi. Harikaydı çünkü benimle konuşuyordu. Berbattı çünkü asla benim olmayacaktı. Bu ikisi beynimi kurcalayıp duruyordu.

Ana okulundan beri durmadan ders çalışıyordum. Annemin bir matematik öğretmeni olması bu duruma beni sokmuştu. Eğlence benim hayatımda yoktu.

Fakat lise son sınıftım artık. Bir şeylerin değişmesi gerekiyordu. Benimde ineklikten çıkmam.

O, okulda ki her kızdan farklı ve güzeldi. Her kız en az bir kişinin altına yatmıştı o, hala bakireydi. Bunu kimse bilmiyordu ama ben onu ana okulundan beri tanıdığım için her şeyini biliyordum.

Aslında ana okulunda arkadaştık. Hatta çok yakındık. Yemeklerimizi beraber yer, oyunlar oynardık. Fakat annem beni o zamandan ders çalıştırmaya başladığı için ona zaman ayıramadığımdan ayrı kaldık. Ve o beni unuttu. Ona kızmıyordum. Haklıydı da. Derslerim ondan önce gelmişti.

Şimdi ise okulun İnek Robert'ıydım. Dolabıma konan kağıtlara aldırış etmeyen, her dersten yüksek alan ve alay edilen inek çocuk.

Ama bu gece kural tanımaz ve edepsiz bir inek olacaktım.





Merhaba! Bu gece update yapıcam! Bu bölümde biraz Luke'tan bahsettim. Neler olduğu biraz daha belirginleşsin diye. İyi okumalar xx

Dirty Cow ● HemmingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin