1.

5 0 0
                                    

Legszívesebben kivágnám a nyakam alsó részéről, a lapockáim feletti lévő bőrdarabot magamból, még mindig emlékszem milyen érzés volt amikor apám a nyakamba harapott, amikor a fogát a bőrömbe vájta, amikor marcangolta a húsomat s vele együtt a lelkemet is. Persze ő azt állítja csak egy puszit adott a fedetlen hátamra, megint túl sokat ivott, mindig sokat iszik, de akkor még többet nézett a boros pohár aljára.

Ahogy a tömött áruház kasszájában állok s várom hogy sorra kerüljek a mögöttem lévő nagydarab férfi a nyakamba liheg, amivel ezt az emléket idézi fel bennem. Nem a légkonditól vagyok libabőrös, hanem a hányingertől. Ez már négy éve történt, de még mindig frissen emlékszem arra az éjszakára, anyám döbbent arcára, apám boros leheletére. Semmi kedvem nem volt kimozdulni ebben a tomboló hőségben, de most rajtam volt a sor a bevásárlást illetően. Yei és Mini megint egymással vannak elfoglalva. Shani és Erin Mamának segít betanítani az újoncokat. Goldy meg otthon van a gyerekeivel. Örülök hogy Mama befogadott a Heaven-be, ha nem talál rám azon az esős napon a játszótéren, talán már a síromban feküdnék. A vágásokra téved a tekintetem a jobb csuklómon, eltakarja a rengeteg fonal karkötő, de én és Mama tudjuk hogy ott vannak, ahogy a harapás is a nyakam alatt, amitől nem tudok megszabadulni, hiába is próbálok. Gyűlölöm Michaelt, még arra sem méltó hogy apámként szólítsam. Gyűlölöm őt, és az anyámat is amiért nem hitt nekem és inkább az alkoholista férjét választotta a lánya helyett. Ha még egyszer belefúj a nyakamba a mögöttem álló esküszöm megfordulok és pofon vágom, de szerencsére én következek, és amilyen gyorsan csak lehet elállok a férfitől. Csak a szokásos dolgokat vettem, tampont, óvszert, vazelint, meg csokit, Shani a lelkemre kötötte hogy vegyek csokit, csoki nélkül ne menjek vissza. Erinnek meg cigarettát kell vennem. Yei és Mini nem kért semmit, leginkább egymással voltak elfoglalva, szokás szerint. A klubba visszatérő vendégek szerették velük tölteni az éjszakáikat. Meglepő produkciókat adtak elő a fizető férfiaknak, néha nőknek is. Amúgy megvetik a férfiakat, csak munkának fogják fel a táncolást és a hoszteszkedést. Olyan munkának mint ha éppen csak a szeméttel teli utcákat söpörnék fel, vagy mintha csak a kasszánál húznák le a megvásárolt árukat. Talán jobb is ez a mentalitás. Nem úgy gondolni magunkra mint a tényleges prostikra, habár tényleg prostik vagyunk. Mama azt tanította nekünk, hogy táncos lányok vagyunk, ugyan olyan táncos lányok, mint a ballettosok, vagy a háttértáncosok, csak mi szexibbek vagyunk, ők is ugyan úgy a testükből élnek, mint mi vagy például a színészek, csak mi egy kis extrát is szolgáltatunk és nem tagadjuk.

Miután bepakoltam a furgonba átsétálok a dohányboltba cigit venni Erinnek. Nem is tudom milyen cigit szív, talán valami kéket. Nem akarok rossz cigit venni, már így is fúj rám valamiért. Nem akarom tetézni a haragját felém. Miközben átsétálok a parkolón hosszú szőke hajamat copfba fogom, a kék kopott sürtös sapkámat a fejembe húzom, a napszemüvegemet a bárban hagytam, alig látok valamit annyira vakítóan süt a nap. Aztán hirtelen nekiütköztem egy férfi mellkasnak. Döbbenten nézek fel a kigyúrt izomkolosszusra, ő a kezével megtart nehogy elessek.

-Jobban is vigyázhatnál Bambi.-néz szúrósan a szemembe.

-Bocsi.-csak ennyit sikerült kinyögnöm.

Az ismeretlen férfi megforgatja a szemét majd elenged és tovább megy.

Kisebb fajta szívrohamot kaptam ettől az ütközéstől. „Ne a földet nézd menés közben, ne a földet nézd." Nem szeretek felnézni az emberek szemébe. A dohányboltban szerencsére nem volt hosszú a sor, hamar végeztem. Vettem valami kék színű cigit, annyira nem értek hozzá.

Vissza érve a furgonhoz hív Mama.

-Elani, tudnál venni fekete cérnát? Shaninak elszakadt a fekete szoknyája, abban szeretne ma este táncolni.

-Persze Mama.

Akkor a gombos üzletbe megyek, a tulaj egy nagyon kedves idős hölgy, ő segített Mamának elindítania a Heaven-t még 20 évvel ezelőtt.

Leparkoltam a fekete furgont a kis bolt előtt.

-Elani, gyermekem, milyen jó látni téged-megölel a tulaj miután beléptem az üzletbe.

-Én is örülök neked Dédi. Fekete cérnát szeretnék venni.

-Melyik lánynak szakadt el a szoknyája?-tette csípőre a kezét Dédi.

-Shani-pirulok el.

-Ejj az a lány, mindenét elszakítja, vagy leszakítják róla. Jobban is vigyázhatna. Na várj szívem, keresek egy erős cérnát.-majd eltűnt a bolt hátuljában.

Miközben várok a kezemet végig futtatom a különböző színű csipke anyagokon, a selymeken. Szeretem a selyem érintését, olyan lágy, simogató, mint egy szeretetteljes ölelés amiben nem volt részem. Dédi visszatért a raktárból, egy csomag fekete cérnával és a legszebb türkiz selyemmel.

-Ez gyönyörű szép.

-Tegnap kaptam ezt az anyagot. Gondoltam hogy tetszeni fog neked Ela.

-imádom.széles mosolyra húztam a számat.

Hazafelé vezetve megkönnyebülten fellélegeztem amikor rákanyarodtam az ismerős kavicsos ösvényre. Kívülről egy hatalmas luxus villának tűnik a Heaven, de belülről sztiptízbárként üzemel. A felső emeleten lakunk mi lányok, ott van Mamának a külön lakosztálya és az irodája is. Egyedül Goldy lakik külön házban a gyerekeivel. Nyári estéken a kertben vannak felállítva a sztriptízrudak, és a csillagos égbolt alatt táncolunk. Jobban szeretem ezeket az éjszakákat, mint amikor bent vagyunk a bárban. Szeretek a szabad ég alatt táncolni.

A szatyrokat letettem a konyhapultra. Shani és Mama az új pincéreknek magyaráz. Erin a djnek. A többiek nem tudom hol vannak. Aztán meghallom Goldy gyerekeinek a hangos nevetését a medence felől. Elhúzom az üveg tolóajtót, és kilépek a kertbe. Goldy a medence szélén ülve vizipisztollyal lövi a gyerekeket, Yei és Mini meg a medence közepén ugrálnak és játszanak a fiúkkal. Mikor meglátnak, szélesen mosolyogva integetnek hogy én is csatlakozzak. Mire megrázom a fejem, talán majd legközelebb. Erre Goldy lespriccel a vizipisztolyával.

Visszaérve a házba összefutok Erinnel.

-Ilyen meleg van kint-néz végig gúnyosan a vizes pólómon.

-Meleg van kint, de ez Goldy műve.

-Tök mindegy- szemforgatva tovább áll.

Legalább egy köszt mondhatott volna hogy hoztam neki cigit.

Elpakolom a megvásárolt árukat. Shani kezébe nyomom a fekete cérnákat, ő bólint egyet, majd vissza fordul a pincérekhez.

A szobámba felérve a próbababára terítem a türkiz selymet. Majd később varrok belőle egy szép szoknyát. Beállítottam az ébresztőt a telefonomon, és eldőltem aludni az ágyamon. 

megette a napWhere stories live. Discover now