— І з чого ж почався ваш шлях у Формулі 1?
Мінхо всміхається. Йому згадується дитячий карт, його найперший, за допомогою якого на змаганнях він посів третє місце. Йому згадується батькове обличчя того дня, коли Мінхо піднявся на перший свій п'єдестал. Йому згадується тиха розмова батьків у вітальні, коли ти підраховують гроші, що залишилися, і розмірковують, як їм протягнути до наступного місяця, коли їм треба робити наступний внесок по кредиту, який вони взяли, щоб Мінхо займався картингом.
Мінхо ніколи не забуде, як мама плакала того дня, коли вони погасили останній борг по кредиту, і мама сказала лише просте: Я почуваюся так, наче мене із зашморгу зняли.
— Через Формулу 2, як і у багатьох майбутніх чемпіонів, — розповідає Мінхо Б'янці, яка робить якийсь запис у своєму планшеті. Мінхо уже починає звикати до трьох камери, що буквально тицяються йому в обличчя. — Я був у молодіжній програмі Ред Булл, яка готувала майбутніх гонщиків для своєї команди. Коли я був у Формулі 2, я зірок з неба не хапав, але в чемпіонаті я був третім. А потім, напередодні мого першого контракту, я став резервним гонщиком у Ред Булл. Під час Гран-Прі у Нідерландах один з гонщиків захворів, і я вперше за життя виступив у Формулі 1.
— Пам'ятаєте свій результат?
— О так, дванадцяте місце. До залікової зони мені не вистачило чотирьох секунд. Але до мене підійшов Бен Вортон і сказав, що як для початківця, як для людини, яка вперше змагалася з гонщиками Формули 1, я добре впорався. Мені просто трохи не вистачило удачі. За два місяці після того я отримав пропозицію від Торо Россо стати постійним гонщиком їхньої команди. Торо Россо були таким собі квитком до Ред Булл, ця команда належала концерну Ред Булл, була її дочірнім філіалом, тож я вважав це першою сходинкою до свого успіху.
— Ви відкатали за Торо Россо всього рік. А потім Ред Булл заявляють, що ви станете їхнім постійним гонщиком.
— Я в свій дебютний рік у Формулі 1 спромігся чотири рази піднятися на п'єдестал, чого іншим гонщикам цієї команди рідко вдавалося. Так, я закінчив сезон на шостому місці у чемпіонаті, але Бен, коли пропонував мені контракт з Ред Булл, сказав, що я потужний гонщик, котрому не вистачає потужного боліда. Всі ми знаємо, що Ред Булл вкладає більше у свою основну команду, Ред Булл Рейсінг. Вони мало сподіваються на успіх Торо Россо. І так, я підписав контракт з Ред Булл Рейсінг. І втрутився у битву за чемпіонство.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дух суперництва
FanfictionШлях Лі Мінхо, гонщика команди Ред Булл, до його першого чемпіонства. Конфлікти в команді, новий гоночний інженер, боротьба за першість з головним суперником на трасі - Крісом Баном. Від ненависті до кохання не лише один крок, а цілий гоночний сезон...