Розділ шостий. Just an incident?

16 2 0
                                    

Чи є у гонщика Формули 1 страхи?

Мінхо закушує губу і обмірковує це питання. Звісна річ, коли ти змагаєшся на швидкості двісті п'ятдесят кілометрів за годину, страхи розмиваються, думки розпливаються, і ти намагаєшся фокусуватися на кермі перед собою, на трасі, на голосі свого інженера.

Але кожна гонка це ризик. Це не тільки про стратегії та про боротьбу за лідерство, це також і у прямому сенсі слова ризик для життя. Швидкості боліду такі, що загальмувати іноді не вистачає часу, і ти ставиш на карту все, не тільки власну перемогу, а й життя.

І це настільки банально, що навіть лякає.

Ми ж не роботи, Мінхо знизує плечима. Ми не машини, у кожного присутні емоції, переживання, страхи. Гонщик помирає двічі коли закінчує кар'єру і коли настає справді смерть. Але найбільший страх це коли ці дві події співпадають. Загинути на трасі це страшно.

Сучасна Формула 1 ставить життя та здоров'я гонщика у пріоритет, промовляє Б'янка, і Мінхо супиться. Очевидно, досвід попередніх років вчить цей спорт цінувати життя.

Сучасна Формула 1 вже давно відійшла від старих регламентів, і будь-який елемент екіпірування гонщика, навіть його білизна це продуманий до дрібниць захисний механізм. Так само і болід його конструкція захищає гонщика навіть при найстрашніших аваріях, навіть якщо болід спалахне, відкриється вогонь, все одно, десятки внутрішніх механізмів, його оболонка не дадуть гонщику загинути.

То хіба це не вселяє впевненості?

Мінхо неоднозначно пирхає. За стільки років він настільки встиг звикнути до питань про впевненість і страхи, але все одно він щоразу дивується світогляду звичайних людей, які ніколи не сиділи в боліді.

Перед вашою мандрівкою літаком вас теж постійно запевняють, що авіатранспорт вважається найбезпечнішим видом, що конструкція літака зараз представляє собою надскладний механізм, і навіть у разі виходу з ладу двигуна літак можливо посадити. Вам проводять інструктажі, показують, як користуватися масками у разі розгерметизації, як вдягнути жилет і куди рухатися в разі аварійної сигналізації. Проте, хіба у вас немає страху перед польотом? Він завжди буде, адже одна справа знати, що ти з усіх боків оточений цим захистом, але геть інша справа бути в боліді, знати, що його хвостова частина горить, а ти заблокований у кокпіті. Вам не завжди вдасться обманути власний мозок. Страх це нормально. Ненормально коли ви нічого не боїтеся.

Дух суперництваWhere stories live. Discover now