— Що відбувається в командах, коли настає літня перерва?
Мінхо знизує плечима. Літня перерва — це цінний час не тільки для відпочинку від постійних тренувань, довгих зібрань і перегонів, наповнених адреналіном. Не тільки можливість побачитися з близькими та побути вдома, у колі рідних людей.
— В командах робота не зупиняється, — пояснює Мінхо. — Коли настає перерва, команди продовжують працювати. Вони оцінюють результати гонок і всю зібрану телеметрію за гонки, кваліфікації, практики. Вони дивляться, якими є проблеми цього боліда. Бувають етапи, які йдуть поспіль — коли ми маємо гоночні вікенди по два або три тижні поспіль, тому команди не мають можливості внести якісь глобальні зміни в конструкцію боліда. Під час літньої паузи команди можуть зайнятися болідом, щоб на наступні гонки представити нову машину, здатну перемагати.
— А для гонщика? — Б'янка дозволяє собі розтягнути губи в посмішці, і Мінхо усміхається їй у відповідь. Це питання можна трактувати по-різному. Дати відповідь, на яку чекає глядач.
А можна відповісти чесно.
— Для гонщика це канікули. Ми робимо те, що роблять люди під час відпустки. Подорожуємо, зустрічаємося з друзями та родиною, їздимо в круїзи, на берег моря або ж в гори. Робимо те, на що не вистачає часу під час сезону. Ми відпочиваємо, але тримаємо в голові, що сезон триває, тому іноді ми зазираємо у спортзал, ходимо на пробіжку або велопрогулянки і готуємося до наступних етапів, щоб повернутися сповненими сил та мотивації перемагати. Особливо коли йдеться про чемпіонські амбіції. Можна пахати без перерви, до останнього подиху. А можна дати собі і своєму тілу відпочинок, а потім повернутися і з новими силами перемагати. Я обираю друге.
* * *
Монако, Монте-Карло
Серпень
Літня перерва
Йти на літню перерву на першому місці у заліку гонщиків з відривом у 18 очок від Крістофера — з одного боку, Мінхо має, чим пишатися. З іншого боку, етап в Угорщині залишає після себе дуже гіркий післясмак — хоча, якщо говорити вже чесно та відверто, і Мінхо, і Кріс самі винні у тому, що фінішували на 7-ому і 8-ому місцях, віддали всю свою перевагу через провалену кваліфікацію. Але Мінхо чесно може пишатися цією гонкою — йому взагалі дали вказівку стартувати з піт-лейн.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дух суперництва
Fiksi PenggemarШлях Лі Мінхо, гонщика команди Ред Булл, до його першого чемпіонства. Конфлікти в команді, новий гоночний інженер, боротьба за першість з головним суперником на трасі - Крісом Баном. Від ненависті до кохання не лише один крок, а цілий гоночний сезон...