Розділ дванадцятий. Рівні

5 1 0
                                    

Нерідкісним видовищем на паддоку є те, що деякі гонщики приходять разом зі своїми коханими, Мінхо відчував, що це питання рано чи пізно спливе, що всі попередні питання були лише вступною частиною до розмови про стосунки. Він не почувається розгублено він наче був готовий до того, що все одно вони опиняться в цій точці. Проте за три роки вашої діяльності в команді Ред Булл ви завжди з'являлися на паддоку один. Не повірю, що у такого красивого та привабливого чоловіка справді нікого немає.

Мінхо дозволяє собі усмішку. Його завжди смішить те, як люди свято вірять у те, що природня краса обов'язково означає наявність партнера. Що, якщо він народився з красивим обличчям, він має бути у стосунках.

В будь-якій роботі треба вміти тримати баланс. Питання стоїть у тому, що у пріоритеті побудувати стосунки з партнером чи сконцентруватися на кар'єрі. Не завжди вдається маневрувати між цими двома поняттями, адже вони забирають багато енергії, і в певну мить щось виходить на перше місце, а щось опиняється у тіні. Я проводжу свій найкращий сезон в кар'єрі. Я як ніколи близький до своєї мети, і чемпіонство це моя мрія з самого дитинства, коли я вперше сів у карт. Я не можу жертвувати тим, заради чого я живу і дихаю.

Б'янка хитро посміхається. Ця посмішка говорить про одне вона йому не вірить. Вона знає, що правда полягає зовсім в іншому. Вона журналістка, і Мінхо не звинувачує її в тому, що вона знає, де тут правда.

Але ж у вас хтось є, правда? Ви не дали чіткої відповіді, лише відійшли від неї.

Мінхо теж посміхається.

Якщо у мене хтось і буде, ви дізнаєтеся про це першою.

* * *

Азербайджан, Баку

Вересень

Субота, кваліфікація

— Мінхо. Тобі час вставати.

— Ще п'ять хвилин...

— За півгодини ми маємо бути вже у моторхоумі. Тобі ще треба сходити в душ і перевдягнутися. І ти маєш зробити це у своєму номері.

Мінхо натягує ковдру собі на голову. Він не хоче вилізати з тепла ліжка, не хоче залишати це солодке відчуття розслабленості, не хоче повертатися у світ роботи, зустрічей з командою, інженерів та болідів. Надто добре його голова вмостилася на подушці, а ковдра надто тепло огортає його.

Дух суперництваWhere stories live. Discover now