— І з перемогою на Гран-Прі Абу-Дабі Лі Мінхо, окрім особистого чергового першого місця, здобуває також своє перше в кар'єрі чемпіонство світу! Після двох років фіналу чемпіонату на других позиціях, після перебування другим номером в команді, після домінації його партнера, Кріса Бана, Формула 1 отримала свого нового чемпіона! Оце сезон! Оце так напруга! До останньої гонки ми не знали, хто стане новим чемпіоном, Кріс Бан чи Лі Мінхо, напарники по команді, які перетворилися на запеклих супротивників, які протягом сезону вели нещадну боротьбу у чемпіонаті, і розв'язкою стала фінальна гонка, Гран-Прі Абу-Дабі, де Лі Мінхо посів перше, переможне місце! Дійсно, яскраві емоції та неймовірне завершення важкого, але цікавого сезону. Браво, Лі Мінхо!
* * *
Мінхо почувається якоюсь телезіркою, коли до нього підбігає дівчина і чіпляє йому на футболку мікрофон. Інша дівчина, котра десять хвилин тому наносила йому легкий макіяж у гримерці, зараз стоїть з іншого боку та прибирає жирний блиск з обличчя Мінхо спонжем з пудрою. Кімната маленька, вона темна, але оточена спеціальними прожекторами, які дають потрібне камерам світло. Хоч ця кімната нагадує комору, заповнена вона людьми вщент.
Мінхо не те, щоб не звик до такої уваги. Але щоразу його дивує те, як навколо телезйомки чи інтерв'ю люди бігають, наче бджоли над медом.
І найцікавіше — у центрі уваги він.
— Так, як я виглядаю? — питає Мінхо у дівчини на ім'я Б'янка, яку йому представили як журналістку, котра і керуватиме цим інтерв'ю. Б'янка вже зайняла місце поряд з камерою, в її руках лежить планшет, і Мінхо чекає від неї інструкцій.
Так, він не вперше дає інтерв'ю. Але вперше це робить для документального фільму.
— Чудово, — всміхається Б'янка, а потім киває до решти людей, і більша частина виходить з кімнати, залишаючи Мінхо, операторів та Б'янку наодинці.
Мінхо видихає, радіючи, що весь цей натовп пішов геть, але зараз почнеться найцікавіше.
Натовп з п'ятнадцяти людей пішов, але це документальне кіно подивиться десь п'ятнадцять мільйонів, і все одно увага буде прикута до нього.
Хоча в цьому році Мінхо їй радий як ніколи раніше.
— Що я маю говорити? — питає Мінхо. Менеджер дуже коротко йому пояснив, у чому полягає суть цього інтерв'ю, але менеджера вигнали разом з рештою натовпу, і Мінхо залишається сподіватися лише на Б'янку. Та перевіряє записи, а потім киває йому.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дух суперництва
FanficШлях Лі Мінхо, гонщика команди Ред Булл, до його першого чемпіонства. Конфлікти в команді, новий гоночний інженер, боротьба за першість з головним суперником на трасі - Крісом Баном. Від ненависті до кохання не лише один крок, а цілий гоночний сезон...