@yamyamyamur._: Aşkoluğumuzu sorgulamayın (✿◡‿◡)
@hakantnrvrdi: senin gece dışarıda ne işin var?
»@yamyamyamur._: abi kor musun gunes var orda (ben)
@ladyaleyy0.0: Slaaayyy 💅
»@yamyamyamur._: periooddTT 💅
@derinlerdebiderin: ay bu guzellik essah mıdır askımmm ^3^
»@yamyamyamur._: bu guzelligin saka olması saka olurdu :3
@karakısscagan: ❤️
»@yamyamyamur._: git burdan giit gitt
»@hakantnrvrdi: kim bu it?
»@yamyamyamur._: it işte salmışlar dışarı 🤠
@poyrazmenemen, @birgaripahu ve diğer 307 kişi beğendi.
47 yorumun tümünü gör...
---
"Yağmur sen salak mısın!" Ahu bağıra çağıra konuşurken makyaj masamdan kendime bakıp kendimle cilveleşiyordum. "Yağmur! Sen şimdi bana Çağan ile mahsustan sevgilicilik oynadığını mı söylüyorsun?" Sesi bir anda alçalan Ahu'yu takmamaya devam ederken kız saliseler içinde dibimde bitti ve gözlerimin içine baktı.
"Ulan okulda herkes seni konuşuyor!"
Elimle saçlarımı savurup, "E bir ağırlığımızda olmasın mı be Patiğim?" dedim sırıtarak. Ahu eliyle alnına vurdu ve sabır dilenirken odamın içini turladı. Bu yaptığına oflayıp, "Sadece minicik bir rol yaptım. Abartmasan mı artık?" dedim bıkkınca.
"Yağmur, bu Çağan'ın takıldığı kız 12-D'den." Bir anda gözlerimi şokla açıp Ahu'ya baktım. 12-D bizim en husumetli olduğumuz sınıftı. İki sınıf birbirinden delicesine nefret ediyordu. Tabii bende. Orada bir kız vardı ki ne kız! Tam bir sümsük şeytan dölü!
Sıkıntılandım ve konuşmaya devam ettim. "E, tamam da onlara ne? İstediğim kişiyle çıkamaz mıyım totalde?" Ahu bana ciddiyetle bakarken yatağıma oturdu. "Bu Selin var ya." dedi . Bahsettiğim şeytan dölünden bahsediyordu.
"Bu kızda onların grubundanmış işte. Aleyna söyledi. Birde kız takıntılıymış! Ayrılsalar bile her gün evinin önünde bekleyip Çağanla okula gitmeye çalışıyormuş! Kızım çok pis çattın."
"Siktir et!"
---
Anonim: Ay bugün noldu
Anonim: ama söylemem
Anonim: kudur kopek
Kuduruk kopek: Ne oldu yine
Anonim: sanane
Kuduruk kopek: t m. .
Anonim:
Kuduruk kopek: İşim var görüşmeyelim
Anonim: Halla halla???
Anonim: bizim seninle daha onemli islerimiz var
Kuduruk kopek: Allah allah? Neymiş işimiz?
Anonim: ne guzel sohbet ediyoruz iste kpk
Kuduruk kopek: kpk ne?
Anonim: K-O-P-E-K
Kuduruk kopek: *kÖpek... Orada koskocaman bir Ö var.
Anonim:
Bu kişiyi engellediniz. Engeli Kaldırmak için dokunun.
---
Ertesi gün okula gittiğimde Selin ve çetesi bana gıcık gıcık bakışla atıyorlardı. Siktir ederek sınıfımı girdim.
Birde ne göreyim?
Sıramda camış gibi oturan ve selfie çekinen bir Çağan. Çağan bizim sınıftan değildi ve bu sınıfa girmesine nasıl izin vermişlerdi anlamamıştım. Kaşlarımı çatarak hızla ona ilerledim ve ensesine şaplak attım. Benim onun dibinde bitmemin şokuyla bir anda küfür ederken onu sırtından itip sıramdan kovdum.
Oflayarak, "Niye buradasın be sen?" dedim. "Oha ayı mısın hayvan!" dedi gözlerini kocaman açarak. Elimle alnımı ovalayarak üfledim. "Niye buradasın gıcık herif?"
Sırtını ovalayıp sırıttı. "Sen neyden bahsediyorsun?" Elimle ensemi kaşıyıp gözlerimi kıstım. "Soruma soruyla karşılık vermesen mi? Çık git sınıfımdan hadi."
Bir anda elini omzuma attı. Bir anda şokla ona bakarken o sırıtıyordu. "Sen ne yaptığını sanıyorsun?" dedim sinirlenerek.
"Yeni sınıf arkadaşımla kaynaşıyorum."
Gözlerimi kocaman açıp hemen kollarından kurtuldum. İnanmak istemezcesine, "Hadi lan oradan?" dedim.
Yapma şunu işte!
YOU ARE READING
𝐊𝐚𝐲𝐬ı | -𝑇𝑒𝑥𝑡𝑖𝑛𝑔-
Random12. sınıfa giden Yağmur eğlencesine okulun zorba çocuğuna yazmaya karar verir. 16.07.2024