Merhaba arkadaşlar, ben bildiğiniz üzere kaysı serisinin yazarıyım. Bu iki gündür ne kolumu oynatasım ne mutlu olasım var. Uzun zamandır bölüm atmadığım için de özür dilerim.
Her neyse.
Artık güneş bile bana aydınlık gelmiyor. Kendi cinsimden İNSANLARIN ölümünü, canice parçalara ayrılmış bedenlerini görmek beni aydınlatmıyor. Orospu çocukları adalete gitmedikleri sürece de benim hayatım her zaman kapkaranlık kalacak.
Bu ülkede yaşamak artık yaşamak değil. Ben özgürlük istiyorum, hayat istiyorum, benliğimi istiyorum. Kadınlarımızın artık öldürülmemesini istiyorum. Arkadaşlar biz bunu o kadar normalleştirmişiz ki... Her gün bir kadın ölüyordu fakat bizim sesimiz gündem olayda duyulmaya başladı. Biz neden birbirimize sahip çıkamıyoruz? BİZ NEDEN ÖLDÜRÜLÜYORUZ? BU ADALET NİYE, BU HÜKÜMEY NİYE, İNSANLIK NİYE, İNANÇLAR NİYE? BİZ. NEDEN. HER. GÜN. HER. SAAT. KORKUYORUZ?
Kızlar, kadınlar... Niye? Biz insan değil miyiz? Ulan biz vatandaş değil miyiz? Oy kullanan biziz, vergi veren biziz, geliştirici biziz fakat neden bu şartlarda eşitken yaşam konusunda eşit değiliz? Neden biz parçalanarak öldürülüyoruz? NİYE AMINA KOYAYIM? BEN ARTIK BIKTIM. BU ÜLKEDEN DE SİSTEMDEN DE ADALETİNDEN DE BAŞTAKİNDEN DE BIKTIM. BEN HER GÜN HEMCİNSLERİM BUGÜN NASIL ÖLDÜRÜLMÜŞ DİYE TWİTTERA MI BAKACAĞIM?
HAHAHA BUGÜN NASIL BİR YARATICILIKLA ÖLDÜRÜLDÜ ACABA?
HA HA HA.
ÇOK KOMİK DEĞİL Mİ?
DEĞİL! YEMİN EDERİM DEĞİL! DAYANILAMAYACAK KADAR ACI VERİYOR! KİMİSİNİ BETONUN İÇİNE KOYUYORLAR KİMİSİNİ PARÇALIYORLAR! KADINLAR NEDEN BÖYLE BİR MUAMELE GÖRÜYOR?
Ellerim titriyor benim. Kalbim parçalanıyor her duyduğumda.
Adalet istiyorum. HER YÖNDEN ADALET İSTİYORUM! ADALET İSTİYORUM. ÖLMEK İSTEMİYORUM! ÖLDÜRÜLMEK İSTEMİYORUM! CESEDİMİN TEK PARÇA OLMASINI İSTİYORUM! ADALET İSTİYORUM!
Tabii bu da bir lüks oldu artık.
Adalet sözcüğü bile adaletsiz şekilde insanların ağzında dolanıyor. Bu yüzden, adalet gerçek değil. Üzgünüm arkadaşlar bu seri şuanda o kadar boktanca bir şey ki ben uzun bir süre yazamayacağım. Ha bu ek bölümü de bunu duyurmak için gelmedim. Tepkimin olduğunu belirtmek istediğim için geldim.
Görüşmek üzere, öldürülmeyin. Sağlıcakla kalın, hayatta kalın.
https://anitsayac.com
YOU ARE READING
𝐊𝐚𝐲𝐬ı | -𝑇𝑒𝑥𝑡𝑖𝑛𝑔-
Random12. sınıfa giden Yağmur eğlencesine okulun zorba çocuğuna yazmaya karar verir. 16.07.2024