-Ugye nem csináltál semmit a húgoddal? - Néztem Enikőre ahogy elvitte a mentő Tifit. Azóta sem tért magához.
-Ha mégegyszer ezt feltételezed akkora pofont kapsz, hogy lerepül a fejed.. - Nézett rám.
-Tegnap még semmi baja nem volt.. - Mondtam és rágyújtottam egy cigire.
-Honnan tudod, hogy tegnap mi volt vele? - Vonta fel a szemöldökét.
-Mert felhívtam, hogy elhívjam bowlingozni de lemondta.. - Mondtam. Még jó, hogy emlékszem mit hazudtunk a telefonba.
-Nem csináltam vele semmit, Dani.. - Nézett rám. - Sosem tennék kárt a húgomban, sosem! - Mondta halkan. Kurvára nem hiszem el neki.
-Nehezen hiszem el.. - Fújtam ki a füstöt. - Bemegyek a kórházba. - Mentem a kocsi felé.
-Vigyél el. - Mondta sóhajtva.
-Hívjál taxit. - Szálltam be a kocsiba és beindítva elhajtottam a mentő után.
* Tifi szemszöge *
-Jól érzi magát, mit érez? - Kérdezte egy nő fölém hajolva. Pislogva néztem rá.
-Nagyon szomjas vagyok.. - Mondtam halkan.
-Evett, ivott ma már valamit? - Kérdezte, összerezzentem ahogy tűt szúrt a könyökhajlatomba. - Infúziót kötöttünk be. - Mondta.
-Igen, ettünk a tesómmal a hotel büféjében. - Mondtam csukott szemmel. - Egy hamburgert ettem és egy kólát ittam hozzá.
-Volt már ilyen rosszul léte máskor is? - Kérdezték. - Mondjuk cukros üdítők után vagy zsírosabb ételektől?
-Nem nagyon, néha a hasam fáj de nem vészes.. - Mondtam.
-Ez a seb mikori? - Kérdezte a kezemen lévő vágást, még késsel vágtam el otthon.
-Azt hiszem két hetes. - Nyitottam ki a szemet. Összenéztek a mentősök.
-Két hetes? - Kérdezett vissza az egyik. - Biztos vagy ebben?
-Igen. - Mondtam halkan.
-Van a családotokban cukor beteg? - Kérdezték miközben megálltunk a kocsival, közben kinyílt a mentő ajtaja és levettek a hordággyal aminek a kerekeit kioldották így betudtak tolni a kórházba. Oldalra fordítva a fejemet láttam Dani kocsiját beállni a parkolóba.
-Nem tudok róla de anyukám lehet megtudná mondani. - Sóhajtottam. Egy vizsgálóba toltak.
-Az infúzió had csöpögjön, mindjárt küldünk egy diabetológust aki megnézi az inzulin szintedet. - Mondták.
-Rendben. - Mondtam halkan és az infúziót néztem ahogy csöpög. Kurvára remélem, hogy nem vagyok cukorbeteg.
-Tif! - Jött is a vizsgálóba Dani. - Jól vagy, bébi? - Kérdezte egyből és az ágyhoz jött.
-Lehet, hogy cukorbeteg vagyok.. - Sóhajtottam nagyot. - De nem tudom.. - Gyűltek könnyeim.
-Faszomba, azt hittem megmérgezett ez a tyúkagyú nővéred.. - Sóhajtva hajolt oda hozzám. Gyengéden csókolt meg, le is hunytam szemeim.
YOU ARE READING
NYOLC ÉV ||T.Danny FF.(+18) Befejezett ||
Fanfiction||Nyolc év nem sok kor különbség. Kivéve, ha 17 éves vagy és a nővéred volt pasijáról van szó|| Kecskés Enikő húga, Tifi ugyan úgy megmarad nővére exének baráti társaságában mint azelőtt. Ennek persze a lány nem örül de nem is ellenzi, Tifi az egyik...