-Szeretem rajtad a ruháim. - Mondta Dani ahogy lejöttem a lépcsőn, a combom közepéig ért a pólója. Elmosolyodtam.
-Én is szeretem rajtam a ruháid. - Mosolyogva mentem oda hozzá ahogy a kanapén ült, az ölébe másztam. Eltűrte kósza tincseimet a fülem mögé.
-Tudod mit szeretek jobban? - Kérdezte halkan, közben a szemeimbe bámult.
-Mit? - Kérdeztem mosolyogva, a tarkóját cirógattam.
-Ha nincs rajtad semmi. - Nyúlt a pólóm alá kezeivel. Libabőrös lettem egyből. - Azt imádom! - Nézett a szemembe és hüvelykujját végig húzta a hasamon. Ágyékára csúsztam a combjairól. Melegítő nadrág volt rajta amin keresztül éreztem, hogy merevedik. - Ki akarlak kötözni. - Mondta halkan és szinte vibráló szemekkel nézett rám. - Vagy csak a kezeidet össze. - Fogta meg a csuklóimat és a hátam mögé fogta őket. - Mit szólsz? - Búgta a fülembe majd a nyakamra adott pár csókot.
-Jó! - Mondtam halkan, a csípőmet kissé mozgatni kezdtem mert felizgatott. Már ennyivel is.
-Jól fogunk szórakozni ebben biztos lehetsz! - Engedte el a csuklóimat, átkaroltam a nyakát ahogy a fenekemnél fogva fel állt és a lépcső felé ment.
-Ebben nem kételkedem! - Mosolyogtam rá halványan, megcsókolt ahogy a hálóba mentünk. Letett az ágyra és fölém tornyosult kissé de nem teljesen, nyelves csókot adott amit viszonoztam.
-Mivel nincsenek ilyen dolgaim.. - Hagyott az ágyon fekve, felkönyököltem és néztem ahogy a szekrényhez megy. - Ezért ez is megteszi! - Nyitotta ki és kivett egy nyakkendőt, kissé megfeszegette majd visszajött az ágyhoz.
-Biztos nincs kulcsa senkinek a házhoz? - Nevettem halkan.
-Nincsen! - Nevetett és fölém mászott, megcsókolt majd az ágyrácshoz befűzte a nyakkendőt. - Na majd útközben. - Mosolygott le rám. A szemei csillogtak.
-Inkább most! - Haraptam ajkamba és a mellkasát cirógattam.
-De türelmetlen valaki.
Hajolt le hozzám, ajkával súrolta az enyémet. Megcsókolt. Viszonoztam csókját ahogy a pólóm alá nyúlt és a bőrömet simogatta ujjával, egyre fentebb vezetve kezét. Feltolta a pólót majd lehúzta rólam és az ágy mellé dobta, lehajolt és a melleimre adott csókokat. Az egyik kezemmel a haját, a másikkal a tarkóját simogattam. Megfogta a kezeim és a fejem fölé fogta amitől már benedvesedtem. Először az egyik csuklóm köré kötötte az anyagot majd a másik köré, meghúztam a kezeim de nem mozdultak. Dani arcán pajkos, széles mosoly terült el.
-Nem szoros? - Kérdezte.
-Nem! - Ráztam meg a fejemet, nyelves csókot adott amit viszonoztam. Forrósodott köztünk a hangulat. Összenéztünk ahogy valaki csöngetett lent, nagyot sóhajtottam.
-Vársz valakit? - Kérdeztem, Dani lemászott rólam és az ablakhoz ment.
-Basszameg, itt a családom.. - Mondta és gyorsan az ágyhoz jött. Kioldotta a kezeim. - Gondolom megakarják nézni a házat.. - Sóhajtott.
-Tök jó.. - Sóhajtva dörzsöltem meg a csuklóim, egy kicsit megszorította az anyag így piros volt mindkét csuklom egy csíkban.
-Nem találhatnak itt.. - Nézett rám. - Ne haragudj bébi.. - Mondta halkan.
-Tudom.. - Néztem rá, végig simítottam az arcát. - Kimegyek majd a hátsó bejáraton! - Kezdtem gyorsan felvenni a saját ruháim.
-Majd este érted megyek és elmegyünk valami hotelba kettesben, oké? - Mosolygott.
-Holnap suli.. - Sóhajtottam. - Majd akkor holnap suli után menjünk valahova!
-Jól van! - Csókolt meg, a csengő újra szólt. - Na megyek..
Mondtam mosolyogva, még egy utolsó csókot adott majd az ajtóhoz ment. Én kimentem a garázsba majd amikor Dani családja bement akkor a kapu felé mentem, kimentem rajta és becsuktam. Kár, hogy nem jött össze ez a kis romantika.
***
A lábamat kentem be testápolóval, zenét hallgattam fülhallgatón és halkan dúdoltam. Elég késő van már. Lekapcsoltam a villanyt a fürdőszobában ahogy kimentem majd a folyosón végig menve a szobámba mentem, megtorpantam egy pillanatra és az ágyamon lévő hatalmas plüss macit néztem a rózsacsokorral együtt. Becsuktam az ajtót és akkor láttam meg Danit az íróasztalomnál lévő széken ülni.
-Hát te? - Húztam ki a fülesemet a fülemből nevetve.
-Mi vagy te, kis hableány? - Mosolyogva jött oda hozzám és megcsókolt. - Ezer éve várlak..
-Bemásztál? - Néztem az ablakomra. - A barátoddal és a rózsával együtt? - Mosolyogva vettem ki a köntösöm zsebéből a telefonomat és lefényképeztem amit hozott.
-Igen! - Mosolyogva ölelt át Dani hátulról, a nyakamra nyomott apró csókokat. Én közben kitettem instára a képet megjelölés nélkül.
/ kép forrása: pinterest /
-Vízbe kéne rakni ezt! - Fogtam meg a rózsacsokrot és megszaglásztam.
-Ráér! - Vette el tőlem a csokrot és letette az éjjeliszekrényre, a macit az ágyam végénél lévő szőnyegre tette. Nyelves csókot adott nekem.
-Itthon vannak anyáék.. - Nevettem halkan és őt néztem majd lenéztem ahogy kihúzza a köntösömből az övet, kicsit megfeszítette és elégedetten nézett rám.
-Legyél csöndben... - Mosolyodott el féloldalasan és az ágyra döntött. Nagyot nyeltem mosolyogva. - Ha tudsz.. - Nézett a szemembe és megfogva a kezeim a fejem fölé fogta őket, lehunytam szemeim és viszonoztam csókját. Lábaimmal átöleltem a derekát és magamhoz húztam őt.
Ha tetszett nyomj a vote-ra és ne felejtsd el olvasólistára tenni és akkor mindig fogsz kapni értesítéseket az új részekről ❤️🔥
Instagram: demona.white.wattpadiro
Facebook: Demona Wattpadíró White
YOU ARE READING
NYOLC ÉV ||T.Danny FF.(+18) Befejezett ||
Fanfiction||Nyolc év nem sok kor különbség. Kivéve, ha 17 éves vagy és a nővéred volt pasijáról van szó|| Kecskés Enikő húga, Tifi ugyan úgy megmarad nővére exének baráti társaságában mint azelőtt. Ennek persze a lány nem örül de nem is ellenzi, Tifi az egyik...