Kusza szálak

6 2 0
                                    

Már hetek óta nem talált rá sem az apjára, sem Sam-re. A kapitányságon is egyre több volt a munka. Egyedül nem tudott mindennel meg küzdeni.

-Cassandra Bishop?-jelent meg egy fekete öltönyös kimért pasi, a nyomában két egyenruhás rendőrrel.

-Miben segíthetek?

-Az édesapjáról szeretnék beszélni.

-Ugye nem?

-Szerencsére nem, de tudok a másodállásban végzett tevékenységükről és azt mondta, ha bármi gondom van magát keressem. Azóta ismerem az apját, hogy maga megszületett. Kérem ne titkoljon el semmit, ha tud valamit.

-Köszönöm, most már elmehetnek.-csendesebb helyre vonultak, hogy beszélgethessenek.-Nem tudok, de minden tőlem telhetőt megteszek, hogy megtaláljam. Nem értem, miért jött ide? Nyugodtan fel is hívhatott volna és nem kellett volna ennyit utaznia.

-Munkát ajánlanék Önnek.

-Nekem? Mégis miért? Alig van tapasztalatom és képzett sem vagyok.

-Viszont másban van tapasztalata, ahogy hallottam, nem is kevés. Szükségem van még egy emberre, aki tud ebben segíteni. Az embereimet nem avathatom be, tudja jól miért.

-Azt hiszem igen és meg is értem magát. Ez nem egy olyan szakma, amiről feltétlen fontos mindenkinek tudnia.

-Fején találta a szöget. Már holnap kezdhetne, várom az irodámban reggel 8-kor.

-Ott leszek és köszönöm.

Cassie még aznap este össze szedte minden holmiját és útnak indult Washington-ba. Amint megérkezett meg is kapta élete első nagy ügyét, több furcsa gyilkosság is történt egy kis városban. Az áldozatok szeme kifolyt, mintha az összes vér a koponyájukba tolódott volna fel.

Azonnal útnak is indult, minél hamarabb a végére jár, annál hamarabb tud nyomozni az apja és Sam után is. Beszélt az áldozatok hozzátartozóival, mindnél felmerült Bloody Mary. Több tanulmányt is átolvasott egész reggelig, de nem talált semmit sem, ami hasznára lehetett.

Végül talált Indiana-ban egy furcsa halál esetet, ahol egy 19 éves lány szemét egy kés segítségével vágták ki. Mielőtt meghalt a tükörre próbált írni valamit, talán a támadó nevét. Az ügyet sosem oldották meg. A nyomozó még életben van, aki nyomozott az ügyben, ezért azonnal oda sietett. 

-Mary 19 éves volt, amikor valaki betört a lakásába, meggyilkolta, és egy késsel kivágta a szemét. A szobájában volt egy teljes testes tükör ez előtt vesztette életét, de még megpróbálta kibetűzni gyilkosa nevét, de csak a TRE betűket írta el. Egy Trevor Sampson nevű sebészt gyanúsítottam meg, de soha semmi nem bizonyította a feltevésem, és a gyilkossága megoldatlan maradt.

-Miért pont rá gyanakodott?-érdeklődött Cassie.

-Plasztikai sebész volt, de ami ennél is fontosabb viszonya volt Mary-vel.

-Értem. Tudja esetleg hol temették el?

-Úgy tudom elhamvasztották.

-Köszönök mindent uram.

-Mint mondtam a riportereknek is. Talán a testvérével kellene beszélnie a szülök nem viselték jól. Mindent a bátyja intézett a temetés és a lakás körül is.

-Riporterek?

-Egy testvér pár, tegnap érdeklődött Mary miatt, mint ön.

-Köszönöm még egyszer.

Bár elhamvasztották, Mary szelleme a tükörben rekedhetett, amelyet nemrégiben eladtak egy toledói boltnak. Amit Cassie-nek sikerült nagy nehezen kinyomozni a halott lány testvérétől. Azonnal utána járt hol is van pontosan ez az üzlet, hogy minél hamarabb megtalálja a tükröt és elpusztítsa. Az üzemeltető, engedélyt adott a bolt átvizsgálásra és megerősítette Cassie számára a tükör nem került eladásra vagyis az üzletben van, de csak holnap reggel hajlandó átadni számára. Neki pedig nem volt ideje várakozni. Már éppen feladni készült, amikor bentről üvöltést és dulakodást hallott. 

A félvér hercegnőWhere stories live. Discover now