Barátság

2 2 0
                                    

Már 1 hét eltelt az apák halála óta és Cassie is vissza jár Bobby-hoz, bár Dean és a lány nem sokat kommunikál egymással, de Sam szerint csak a gyászt dolgozzák fel. Bobby szerint, viszont inkább harag dúl mindkettejükben, a kérdés az mikor és ki sérül meg. 

-Mi lenne, ha beszélnél azzal a tökfejjel? 

-Miért tenném?

-Mert beszélnetek kell egymással, Sam miatt. Mielőtt újból tiltakoznál, a kocsiját is javítgattad, míg ágyhoz volt kötve. A kórházba is elmentél segíteni. Ez egy lépés, a következő pedig egy sörrel kezdődik.

Cassie vett egy motort is az utóbbi időkben, amit befejezett, hogy eleget tegyen Bobby piszkálásának. Hiába fog ellen állni neki, addig megy az agyára, amíg nem enged. Szóval gyorsan, fájdalommentesen áll neki ennek az egésznek. Dean még mindig a kocsi alatt feküdt, de Sam megelőzte őt. Inkább kihátrált egy újabb Dean kontra Sam beszéljünk az érzéseinkről meccsből. Amikor a fiatal testvér szomorúan fej lógatva távozott, az idősebb egy pillanatig csak ácsorgott, majd a feszítő vassal a kezében elkezdte püfölni a kocsit. 

-Hé hé ember, vadonatúj volt az üveg és a csomagtartó is egy kibaszott napomba került. Megvesztél?

-Bocs, csak...

-Csak mi? Szerinted ez a módja a gyász levezetésének? Szerinted én nem vagyok dühös? Nekem nem fáj?

-Cassie...

-Fogd be, inkább hozzuk helyre a kocsidat.

-Ez nem csak egy kocsi, lelke van.

-Amit épp most vertél ki belőle baszod, egy kurva vasdarabbal.

Cassie szem forgatva állt neki a horpadások eltávolításának. Együtt rendeltek új alkatrészeket, szélvédőket, ablakokat meg gumikat is. Amint megérkeztek neki láttak a teljes autó renoválásának. Ketten együtt sokkal gyorsabban ment és még sikerült össze barátkozniuk is. Amire egy éve még egyikük sem gondolt volna. Dean még mindig dühös volt, de Cassie jelenlétében képes volt elengedni magát.

Cassie visszament Washington-ba az FBI irodába megírni a papírmunkát, sikerült több száz ügyet lezárniuk az elmúlt időszakban. Conrad Dent százados létre hozott egy külön részleget ezeknek a bűntényeknek. Amit nem más vezet, mint Cassie. Neki kellett választani maga mellé társakat, egyet kivéve. A helyettesi pozícióra már meg volt Dent-nek az embere, akinek kilétét egyenlőre homály fedte.

Pár napig itt maradt, amíg kialakította az irodáját. Bejárt minden reggel dolgozni, egészen késő estig, mint az átlagos emberek. Minden este beszélt Sam-el, de még mindig nem tetszett neki a bátyja viselkedése. Egy vámpír fészek után nyomoztak, elvileg össze fogtak egy másik vadásszal, ez az ember egy elég hírhedt vámpírvadász. Gordon csak vámpírokra vadászik, a lány tudomása szerint Will-nek elég sok összetűzése volt vele. A túlzott harag, öntörvényűség és fegyelmezetlenség miatt senki sem szeretett vele dolgozni. Szerinte a testvére dühös, elzárkózott viselkedésének egyáltalán nem tesz jót ez a nárcisztikus szemét. Cassie oda akart menni, de Sam tiltakozott, hogy nincs rá szükség. Beleegyezett a kérésbe, de aggódott mindkettejük miatt, főleg ha Gordon rossz hatással van Dean-re. Amint sikerült minden teendőjével végezni Cassie újabb ügyet keresett, közben azt a listát vizsgálta, amit az apja adott.

Az első listán szereplő név, aki még él elég közel lakott, ezért úgy döntött utána jár. Andrew Gallagher-nek nincs bejelentett állása és a lakhelyét is folyamatosan változtatja. Az itt élők, mind nagyon kedves, szimpatikus, segítőkész fiúnak írták le. 

Már napok óta a városban volt, mire sikerült vele beszélnie. Nem éppen tűnik vérengző gyilkosnak, de volt benne valami, amit Cassie nem egészen tudott hova tenni. Tényleg pontosan olyan volt, mint amilyennek a lakosok leírták. Már menni készült mikor Dean kocsijában ülve látta furikázni Andy-t.

A félvér hercegnőOù les histoires vivent. Découvrez maintenant