Vadászat

2 2 0
                                    

Hibbing, Minnesota államba indultak több rejtélyes eltűnés ügyében, az utolsó eltűnésnek egy szemtanúja is volt. Sam szerint John megjelölte a naplójában azt a helyet fantomrablókkal. Amiről fogalmuk sem volt mit jelenthet, de a bárból kijövet Sam-nek nyoma veszett. Dean és Cassie a helyi rendőrséghez fordult segítségért. Dean Gregory Washington hadnagynak adta ki magát, Kathleen helyettes vele tartott, míg Cassie más módszerekkel kereste Sam-et. 

-Mit művelsz?-lépett be Dean.

-Vannak módszerek, amiket Apával tanultunk. Még vannak kiaknázatlan területeken az erőmben, de hátha.

-Találtunk egy furgont a helyettes szerint ezek vihették el. Talán ez segít.

-Igen ez már haladás. A helyettes tud rólad.

-Tudom, de legalább nem tartóztatott le.

Dean másnap is a helyettessel volt, Cassie pedig a környéken nyomozott az eltűnések után.

-Dean?

-Küldök egy címet. Elrabolták Kathleen-t is, én meg a bilincset küzdöm le magamról.

-Milyen bilincset?

-A kocsihoz bilincselt.

-Sietek.

Mire Cassie oda ért sem a fiúnak, sem a rendőrautónak nem volt nyoma. Aggódott, hogy talán őt is magukkal vitték. Hiába hívta a fiút, de nem csak őket, hanem a helyettest is, egyiküket sem érte el. Cassie az érzékeire hagyatkozott, ezek a nyomorultak még csak nem is természetfelettiek döbbent rá. Cassie a ház felé igyekezett mérhetetlen dühvel, az ereiben. Már lépésekre volt, amikor érezte a vért és a kétségbeesést. Belépve Dean-t egy székhez kötözve találta egy bolond család körében. Egy piszkavassal megégették a mellkasát és a szemét készültek kiégetni, amikor megjelent közöttük.

-Férgek.

Mielőtt rátámadhattak volna Cassie már atomjaira is robbantotta őket. Sam pedig az utolsó családtagot is kinyírta lent a pincében. A helyettes elengedte őket, annak ellenére, hogy tudta Dean körözés alatt állt. Sam maga alatt volt még mindig a Max-el történtek után, Cassie megértette az okát, hiszen még gyerek volt és sok bántalmat kapott egész életében, ha lett volna mellette valaki, aki megvédi is vigyáz rá, mindez talán nem történik meg. Viszont a bűntudatával nem értett egyet, minderről ő nem tehetett, hogy gyilkossá vált. Dean égési sebe elég komoly volt, amikor a lány meglátta azonnal elsősegélydobozt keresett. 

-Nem komoly.

-Fogd be és ülj le.

Cassie lesegítette róla a pólóját, ami Dean-nek tetszett, mégis szó nélkül foglalt helyet az ágyon. Néhányszor elhúzódott, amikor Cassie a sebet tisztította és eltávolította az éget bőrt.

-Ez lehet csípni fog, de enyhíti a fájdalmat és lehűti a sebedet.

-Csináld.-amint neki látott, rögtön feljajdult. -Francba ez fáj.

-Ne legyél már hisztérika, ezt még egy kisgyerek is kibírja.

-Hát kösz, de engem kínzol nem őket.

-Hidd el, ezt még élvezem is.

Kacsintott rá, amire Dean csak a szemét forgatta. A motelban töltötték az éjszakát, amíg a fiúk aludtak Cassie újabb ügy után kutatott. A főnöke is szabadon fogta, hiszen sima bűnügyekre volt elég emberre. Erre viszont ő volt az egyetlen alkalmas ügynöke. Teljes körű hozzáférést kapott az adatbázishoz is. Az apja utáni kutatás sem hozott eredmény már jó ideje, kezdte feladni, hiszen nem akarja, hogy a nyomára bukkanjon. Ezt sosem tenné meg vele, feltéve ha nincs komoly indoka erre. Már akkor bonyolultnak, zűrösnek tűnt az egész ügy, pedig akkor még nem tudott Sam-ről. Most pedig egyre erősebbek a képességei és segítség nélkül elég nehéz ezt kezelni. Neki is sok időbe telt, mire irányítani tudta a képességeit, energiába valamint gyakorlásba került éjszakánként Missouri-val. Reggel már kávéval várta a sokáig alvó fivéreket meg reggelivel.

A félvér hercegnőOù les histoires vivent. Découvrez maintenant