Csend a vonalban

2 2 0
                                    

Daniel Elkins már halott volt, mire odaért Cassie. Will-t pedig képtelenségnek tűnt újra elérni, ahogy mindenki mást is. Bobby szerint John és a fiai jártak Elkins-nél és valamit elvittek innen, amivel megölhetik a démont, aki megölte Mary-t meg Jess-t. Cassie segítséget kért az FBI egyik technikusától, hogy lenyomozza a testvéreket.

- Cassandra!

-Uram!

-Menjen Blue Earth, Minnesota államba. Nem régiben felkerestek a helyi hatóságok megöltek egy papot elég bizarr körülmények között.

-Intézem Uram.

Amikor Cassie megérkezett, valahogy ismerősnek tűnt a templom. Amint belépett igazolta magát a jelvényével a helyi hatóságoknak. A főnyomozó ismertette az ügy részleteit vele, de sokkoló látványt nyújtott a kivérzett pap teste. A következő hívás más vadászoktól érkezett több társuk is meghalt ugyan ezzel a módszerrel. Caleb halála miatt Lincoln-ba utazott azonnal. Akit tudott mindenkit értesített a közelgő veszélyről, már ledobta az ülésre a telefont, mikor újra csörgött.

-Sam, végre. Meg...

-Igen tudunk róla már. Te jól vagy?

-Igen. Ott minden rendben?

-Apa velünk van, de Will nincs. 

-Sam vigyázz magadra, én már úton vagyok Lincoln-ba. Véget kell vetnem a ribanc démon ámokfutásának.

-Légy résen Apa már úton van hozzá.

Bontották a vonalat, hogy minél hamarabb oda érjen. Amikor Cassie oda ért John-nak hűlt helyen találta. Bobby hívta, amint a fiúk segítséget kérve érkeztek hozzá Dél-Dakota-ba, ami egy részről jó hír, más részről aggodalomra ad okot. Az idős vadász már az ajtóban várta őt, egészen a telep közepén érezte, hogy démon van a közelben.

-Bent vannak, éppen egy démont akarnak kiűzni egy lány testéből.

-Meg?

-Ahogy tudom.

Amikor Sam befejezte az ördögűzést, Meg nem mozdult, de vér kezdett szivárogni a száján, az orrán át. Bobby takarót hozott, a fiúk pedig kiszedték a székből, Cassie próbálta meggyógyítani a lányt.

-Fog sikerülni?

-Nem tudom. Túl súlyosak a sérülései. Bobby-nak igaza volt, csak a démon tartotta életben őt.

Amíg Dean kérdezgette őt, Cassie minden erejével azon volt, amit Missouri tanított a gyógyítás kapcsán a démoni erőket kerülve. Bent tartani a lelket, egy falat képezve, míg a teste apránként regenerálódik. 

-Cassie, a lány meghalt.-rángatta le róla Bobby.

-Francba.

-Induljatok, amíg nem érnek ide a mentők.

-Én maradok. Ti menjetek helyezzék biztonságba az apátokat.

-Vissza jövök érted.-ölelte magához Sam.

-Tudom.-súgta a mellkasába.

Cassie és Bobby azt mondták, hogy az egyik autó mellett találták meg. A mentősök személyák a halál beállt és elvitték a testet. Az utolsó percben rontott be Will az ajtón.

-Apa!-rohant a karjaiba.

-Kösz mindent Bobby. Menjünk, a többiek bajban vannak. 

-Rendben.

Will mindent elmesélt a közös útjukról John-nal, de egy listát is a kezébe nyomott, akik ugyan olyanok, mint Sam. Will mesélt Cassie-nek John tervéről, de valami félre siklott a démon pedig megszállta őt. Most pedig a saját kezével fogja kivégezni és eltörölni a Winchester nevet a világukból. Volt egy menedék házuk az út mentén, ahol végezni fog velük. Cassie-nek nagyon rossz előérzete volt, az apja felkészítette őt, mintha búcsúzna.

A félvér hercegnőWhere stories live. Discover now