Özel Misafir

60 2 0
                                    

Unutmak icin seneler yetmezken, tek bir dokunuşunla aynı duyguları yeniden hissetmektir aşk.

O günü hatırladıkça bir yandan sinirleniyor, bir yandan gülüyorum. Ali denilen çocuk aklımı tırmalıyor beni hem kızdırdı , hemde eğlendirdi . Doğruyu söylemek gerekirse Ali gerçekten yakışıklı bir genç her genç kızın aklını çelebilir ama benim için imkansız o ukala ile kendimi bir çemberin içinde düşünmek bile aptallık. Ben bu düşüncelere dalıp gitmişken Sedanın sesi ile irkildim. "Kim bu yakışıklı bebe ? " " Hangi yakışıklı bebe? "Senin dakikalardır aklını kurcalayan çocuğu diyorum ." Sinsice sırıttı Sedanın bu tavrı beni daha çok kızdırdı." Seda saçmala rica ederim ne çocuğu ya." Diye inledim. "Tamam tamam sadece şakaydı. " "Ateşler nerde kaldı . " "Birazdan Onurla burda olurlar. " Başımı olumlu anlamda salladım. O ukalayı düşünmemek için kendime söz verdim. Cafede çalan müziğe seslice ayak uydurdum.

Aman aman bende uzak olda Aman aman başka bir şey istemem.... kafamı çevirmemle bana bakan bir çift alaycı gözlere bakakaldım yine mi ya yine mi bu çocuğu birdaha görmemem gerekirdi anladığım kadarıyla burda çalışıyordu.

"Ne vardı. " dedim Sesimi ifadesiz tutarak. "Ne alırsınız hanımlar. " Dedi iğneleyici bir şekilde. Sedaya baktığımda Bay ukalaya hayranlıkla bakmakla meşguldü. " Seda ! "dedim uyarıcı bir tonda "Haa " Ali kıkırdadı sanki komik bir durum varmış gibi gözleri aşağıdan yukarıya beni süzdü tabi ben de bakılmayacak kız değilim sonuçta. Birdakika niye aşağıdan yukarıya hemen eteğimi aşağıya doğru çektim. Pislik herif ! Ali sorusunu tekrarladı. "Ne alırdınız Hanımlar ? " Tabikide Seda hemen atıldı. " Canım ya öncelikle adını alabilirmiyim " dedi ağzını yaya yaya klasik Seda ama bu durum beni kızdırmıştı. Sessizce Bay ukala dedim . Sonuçta arkadaşımdı Seda bu ukalaya kanmasını istemem başka sebep yok yani. Ali havalı bir bakış atarak "Ali " dedi erkeksi sesi ile. Sedanın ağzı deyim yerindeyse kulaklarına kadar geldi. Seda. Bir elini çenesine götürerek düşünür gibi yaptı. " Hmmm bende Seda memnun oldum. " dedi elini Ukalaya uzatarak . Hemen ukala Beyimiz Sedanın elini havada yakalayarak sıktı. 32 diş gülerek " Bende Sedacım " dedi. Ali soru sorar gibi bir bakış atınca. "Bize 2 sade kahve " dedim. Baygın ve küçümser bakışlarla. " Tabii " dedi ve masadan uzaklaştı. Hemen Sedaya dönerek. "Bana bak kızım delirdin mi sen ağzının sularını topla çocuğun ağzına düşecektin " dedim bir çırpıda. "Aman Güneş ne önemi var eğleniyoruz şurada ayrıca çocuk çok yakışıklı. " "O kendini beğenmiş ukalanın teki " " Boşversene Güneş. " dedi. Bu konuyu bir rafa kaldırdım , etrafa boş boş bakarak kahvelerin gelmesini bekliyorduk sessizce. Başımı sağ tarafa çevirmemle Aliyi görmem bir oldu elinde ustalıkla tuttuğu tepsi ve tepsinin üstünde bol köpüklü kahvelerimiz kesinlikle kahvelere tükürmüş olmalı bana olan gıcıklığından. Masaya geldiğinde yüzünde çarpık bir gülüş vardı bana doğru hafif eğilerek kahvelerimizi bıraktı. "Afiyet olsun Hanımlar " dedi özellikle bana bakarak. Seda. "Sağol bende senden. "Dedi baygın , baygın Allah aşkına bu kızın aklı nerde resmen cümleyi yanlış anladı. Tabiki bu durum Alinin hoşuna gitti, çarpık bir şekilde güldü hatta kahkaha atarak uzaklaştı bizden. "Kızım kendine gel " diyerek cimcikledim Sedayı . O sırada Onur ve Ateş cafeden içeri girdiler . Ateş "selam bebeklerim " dedi güldüm önce benimle sonrada Sedayla sarıldı. Onur da bana ve Sedaya sarılınca masaya oturdular. Herzaman ki gibi çok yakışıklı görünüyorlardı. Ateşin yanağındaki parmak izleri dikkatimi çekti ama benden önce Seda lafa girdi. " Oğlum bu suratına neoldu " Onur kahkaha attı ama Ateş 'in birden yüzü düştü. Onur. " Kızın tekine sarktı, yemek teklif etti kız kabul etmeyince bizimkisi ısrar etti kız da tokadı yapıştırdı hatunun eli ağırmış ha " dedi. Hepimiz gülmeye başladık klasik Ateşti bu artık Ateşin bu hallerine alıştık o bizim grubun çapkını. Ateş. " Abartmayın lan kız inatçı çıktı eli birazcık ağırmış kara kuru birşeydi ama... " hemen devreye girdim ayağa kalkarak Ateşin yanına gittim. " kanka üzülme sen sana kız mı yok hem ben varım benimle yemek yiyebilirsin " dedim ve yanaklarını sulu sulu öptüm. Ateş. " Valla sende olmasan Güneş bunlar beni kahrımdan öldürürler " diyerekten beni sulu sulu öptü. Hep birlikte gülmeye başladık kafamı sağ tarafa çevirmem ile Aliyi görmem bir oldu bize doğru bakıyor ve çenesi gergindi. Acaba bizi kıskanmış olabilir mi ? dedim kendi kendime yok canım o ukala beni niye kıskansın ki onunla ben ne alaka yani demi şimdi . Onurun sesiyle irkildim hala Ateşin boynundaydı kollarım. Onur. " Beni hiç sevmiyorsunuz ya hep Ateş hep Ateş " dedi isyanlı bir şekilde .Seda " Ah Canım arkadaşım benim ben varım ya yetmezmi " dedi gülerek. " Yetersin tabi güzellik " .Ah işte bu hallerimize bayılıyordum biz Bundan önceside böyleydik bundan sonra da böyle olucaz. Belki de gruba yeni kişiler gelir kim bilebilir. Masada tatlı ve hoş sohbetler dönüyor ayrıca Seda ' nın yaptığı dedikodular dinliyorduk yok falanca kişi metresiyle basılmış yok şu bu evlenmiş derken muhabbet nerelere geldi.

Hava kararmaya başlamıştı bile. Çalan telefona baktım annem arıyordu. " Efendim Meltem Sultan " dedim. " Bebeğim akşam eve erken gelsen iyi olur misafirlerimiz olacak " " kimmiş bu misafirler " " Sürpriz tatlım akşam evde görüşürüz " bir şey dememe fırsat vermeden telefonu kapattı. " Gençler kalkalım mı bize misafirler gelicekmiş. " Onur. " Tabi kalkalım canım " dedi .Seda kasaya sırf Aliyle konuşabilmek için Ateş ve Onuru dışarı yolladı. Masadan kalkarak kasaya doğru adımlar atmaya başladık. Kasaya geldiğimizde Ali başındaydı sanki bizim için burda durdu gibi geldi aman neyse ne. Seda. "Hesap lütfen " dedi " Bu seferlik benden bayanlar" dedi bana bakarak hemen lafa atıldım. " Ne kadarsa söyleyin işimiz var " " Benden dedim Kızlar ısrar etmeyin " " İyi madem iyi günler " dedim. Seda " Görüşürüz ". Ali " Tabiki tekrar görüşücezz ben görüşücez dersem kesinlikle görüşürüz " dedi ve göz kırptı içimde bir titreme oldu sanki. Cafeden çıkınca Onurun arabasına atladık Ateş ise Kendi arabasıyla eve gitti. Ateş ve Onur 18 yaşında oldukları için ehliyetleri var ve benim hala yok aslında Sedanın da yok. Bugün ne kadar gıcık olduğum bir surat görmüş olsamda yinede onunla atışmak eğlenceli. Yani onunla uğraşınca zamanım eğlenceli geçiyor umarım onun içinde böyledir. Bizim büyük ama bir o kadar da tatlı evimize geldiğimizde Onur ve Sedayla vedalaşarak arabadan indim. Evin bahçesine girdiğimde bahçede ki çiçekleri sulayan Adile ablaya "kolay gelsin" diyerek büyük adımlarla eve girdim. Annem babamla birlikte salonda oturuyordu . " Merhaba ev halkı " dedim. Yanlarına gittim sonra ise sarılıp öpüştük. Kendimi karşıdaki L koltuğa attım, gelicek misafiri çok merak etmiştim merakıma yenik düşüp anneme sordum. " Eee kim bu özel misafirimiz " babam. " Geldiğinde görürsün birtanem " dedi. Bende lafı uzatmak istemediğim için yerimden kalkarak merdivenlere yöneldim. Birden arkamı döndüm ve " Gizemli misafir ha şok şok " dedim. Annemler kahkaha atmaya başladılar bende hemen odama geldim çantamı yatağa firlattım üstümdekileri ise bir çırpıda çıkarıp kirlilere koydum. Sıcak suyu açarak küvete yayıldım. Sıcak iyi geliyordu bedenimi gevşetiyor. Bende bu keyifle şarkı mırıldandım saçımı duruladım ve havlumu vücuduma sararak banyodan Çıktım. Duş insanı nasıl da rahatlatıyordu tıpkı sevdiklerimizin bir konuşması ile rahatlattığı gibi. Altıma gri tonlarında dar ve kısa bir yırtmacı olan kalem etek üzerime ise koyu Kırmızı askılı giydim . Saçlarımı gelişi güzel serbest bıraktım. Dudağıma ise kırmızı ruj sürdüm. Son olarak siyah bilekte topuklu ayakkabı giydim ve odamdan çıktım. Aşağıya indiğimde babam ve annem koltukta oturuyorlardı. Annemin üzerinde siyah diz altı uçuşan etek ve beyaz askılı yarım gömlek vardı saçları dağınık romantik görünen bir topuz yapmıştı oldukça şıktı. Babam ise siyah pantolon üzerine beyaz bir gömlek giymişti. İşte şimdi tamdık. Babam bana doğru gelerek ıslak çaldı bir elimi tutup beni etrafımda döndürdü. " çok şıksınız madam " " Ah teşekkür ederim Beyefendi " dedim. Babam " Çok şanslıyım böyle güzelliklere sahip olduğum için " annem lafa girdi. " Hayatım bizde senin gibi bir adama sahip olduğumuz için şanslıyız " .Babam iki kollarını açtı ve gelmemizi işaret etti annemle hemencecik babamın kolları arasına girdik, babam saçlarımıza öpücük kondurup çekildi. İşte benim ailem mükemmel fazlasıyla şanslıyım böyle ailem olduğu için .Ben Güney ve Meltemin kızıyım onlar gibi nazik merhametli yardımsever olmam gerek bu akşamda böyle nazik kibar olmaya gayret edicem. Tam o sırada kapı çaldı ve babam ile annem elele bende arkalarından kapıya ilerledik babam kapıyı açtığında gördüğüm kişi ile küçük çaplı bir şok geçirdim inanamıyorum o karşimda nasıl olur yaaa .....

Yorum ve vote yaparsanız çok sevinirim....

Gökhan türkmen Sen istanbul musun dinlemenizi tavsiye ederim.

Duygular siliniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin