"𝑹𝑨𝑺𝑷𝑰𝑵𝑮 𝑩𝑬𝑹𝑹𝑰𝑬𝑺"☙
➥ 𝘴𝘩𝘦𝘴 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘦𝘯𝘦𝘳𝘨𝘦𝘵𝘪𝘤 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘙𝘶𝘣𝘺. 𝘚𝘩𝘦 𝘳𝘶𝘯𝘴 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘧𝘢𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘪𝘮𝘦𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘷𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘥𝘳𝘢𝘨 𝘺𝘰𝘶 𝘰𝘶𝘵 .
➥ 𝘪𝘴 𝘴𝘦𝘤𝘳𝘦𝘵𝘭𝘺 𝘫𝘦𝘢𝘭𝘰𝘶𝘴 𝘰𝘧 𝘓𝘪𝘻𝘻𝘺 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘣𝘪𝘵 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘱𝘰𝘱𝘶𝘭𝘢𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘩𝘦𝘳 .
➥ 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘴𝘰𝘯 𝘸𝘩𝘺 𝘴𝘩𝘦 𝘧𝘢𝘭𝘭𝘴 𝘪𝘯𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘪𝘴 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘪𝘯𝘵𝘦𝘳𝘢𝘤𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘩𝘦𝘳 𝘰𝘯 𝘱𝘶𝘳𝘱𝘰𝘴𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘭𝘪𝘻𝘻𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘰𝘮𝘧𝘰𝘳𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘳 .
➥ 𝘴𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘴 𝘢𝘯 𝘩𝘶𝘨𝘦 𝘧𝘢𝘵 𝘤𝘳𝘶𝘴𝘩 𝘰𝘯 𝘓𝘪𝘻𝘻𝘺. 𝘉𝘶𝘵 𝘯𝘰𝘸 𝘵𝘩𝘦 𝘫𝘦𝘢𝘭𝘰𝘶𝘴𝘺 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘐𝘵 𝘥𝘪𝘴𝘢𝘱𝘱𝘦𝘢𝘳𝘦𝘥.
➥ 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘣𝘰𝘥𝘺 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘵𝘦𝘢𝘴𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘺 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘤𝘢𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘯 '𝘧𝘶𝘳𝘳𝘺', '𝘴𝘱𝘰𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘣𝘳𝘢𝘵', '𝘱𝘪𝘤𝘬𝘺'. 𝘉𝘶𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘯𝘢𝘨𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘪𝘨𝘯𝘰𝘳𝘦 𝘪𝘵 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰𝘭𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘰.
➥ 𝘴𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘷𝘪𝘴𝘪𝘵 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘣𝘢𝘬𝘦𝘳𝘺 𝘪𝘧 𝘴𝘩𝘦'𝘴 𝘪𝘯 𝘢 𝘮𝘰𝘰𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘢𝘴𝘵𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘙𝘢𝘴𝘱𝘣𝘦𝘳𝘳𝘺 𝘤𝘶𝘱𝘤𝘢𝘬𝘦𝘴 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯.
➥ 𝘉𝘦𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘢𝘯 𝘵𝘰𝘵𝘢𝘭 𝘳𝘢𝘴𝘱𝘣𝘦𝘳𝘳𝘺 𝘪𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘱𝘭𝘥𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘰𝘳 𝘩𝘦𝘢𝘥𝘱𝘢𝘵𝘵𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳.
➥ 𝘴𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘰𝘶𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘶𝘻𝘻𝘺 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘩𝘦𝘢𝘥, 𝘦𝘢𝘳𝘴.
➥ 𝘩𝘦𝘳 𝘤𝘪𝘯𝘯𝘢𝘣𝘰𝘯 𝘵𝘢𝘪𝘭 𝘪𝘴 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘴𝘦𝘯𝘴𝘪𝘵𝘪𝘷𝘦. 𝘚𝘰 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘤𝘰𝘭𝘥𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘢 𝘭𝘰𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘪𝘮𝘦𝘴 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰𝘶𝘤𝘩𝘌𝘥 𝘪𝘵
➥𝘳𝘪𝘻𝘻 𝘩𝘦𝘳 𝘶𝘱? 𝘚𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘢𝘯 𝘭𝘪𝘵𝘦𝘳𝘢𝘭 𝘳𝘢𝘴𝘱𝘣𝘦𝘳𝘳𝘺.
➥ 𝘣𝘶𝘳𝘪𝘦𝘴 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘰𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘤𝘩𝘦𝘴𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘸 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘨𝘪𝘷𝘦𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘯 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘵𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘩𝘶𝘨
➥ 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘦𝘹𝘵𝘳𝘦𝘮𝘦𝘭𝘺 𝘫𝘦𝘢𝘭𝘰𝘶𝘴 𝘪𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘢𝘭𝘬 𝘵𝘰 𝘓𝘪𝘻𝘻𝘺. 𝘌𝘷𝘦𝘯 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘰𝘳 𝘴𝘩𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘢 𝘴𝘪𝘯𝘨𝘭𝘦 𝘲𝘶𝘦𝘴𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘰𝘳 𝘢𝘤𝘤𝘪𝘥𝘦𝘯𝘵𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘣𝘪𝘵 𝘵𝘰𝘶𝘤𝘩 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘧𝘶𝘳𝘪𝘰𝘶𝘴.
╰╴╌⪩〔 𝑌𝐴𝑁𝐷𝐸𝑅𝐸 〕
➥ 𝘤𝘶𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘬𝘪𝘭𝘭𝘴 𝘓𝘪𝘻𝘻𝘺-- (( 𝘪𝘧 𝘴𝘩𝘦'𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘩𝘢𝘳𝘢𝘤𝘵𝘦𝘳 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘢𝘵𝘦 𝘪𝘨))
➥ 𝘢𝘺𝘢𝘯𝘰𝘤𝘰𝘳𝘦.
➥ 𝘴𝘩𝘦'𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘰𝘴𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭𝘴 𝘸𝘩𝘰 𝘥𝘰𝘭𝘭𝘴 𝘶𝘱 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳𝘴𝘦𝘭𝘷𝘦𝘴 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘢𝘯 '𝘪𝘯𝘯𝘰𝘤𝘦𝘯𝘵' 𝘨𝘪𝘳𝘭. 𝘉𝘶𝘵 𝘦𝘯𝘥𝘦𝘥 𝘶𝘱 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯 𝘱𝘴𝘩𝘺𝘤𝘩𝘰𝘱𝘢𝘵𝘩𝘪𝘤 𝘮𝘢𝘯𝘪𝘢𝘤.
➥ 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘧𝘢𝘭𝘭 𝘪𝘯 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘵𝘰 𝘰𝘯𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳.
➥ 𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘴𝘶𝘤𝘩 𝘢 𝘩𝘶𝘨𝘦 𝘢𝘯𝘪𝘮𝘦 𝘖𝘵𝘢𝘬𝘶 𝘸𝘩𝘰 𝘴𝘪𝘮𝘱𝘴 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘪𝘮𝘦 𝘩𝘰𝘵 𝘣𝘰𝘺𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 10 𝘪𝘯𝘤𝘩 𝘥𝘪- /𝘫𝘬
➥ 𝘞𝘩𝘺 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘶𝘥𝘺 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘴𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘯 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘢𝘴𝘬 𝘺𝘰𝘶? #lazyforlife
➥ 𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘩𝘢𝘵𝘦 𝘩𝘰𝘳𝘳𝘰𝘳. 𝘉𝘶𝘵 𝘯𝘰𝘸 𝘴𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘴 𝘵𝘰 𝘨𝘦𝘵 𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘪𝘵 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘩𝘰𝘸 𝘰𝘯 𝘦𝘢𝘳𝘵𝘩 𝘤𝘢𝘯 𝘴𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘭𝘭 𝘞𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘦𝘳 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘥?
➥ 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘪𝘮𝘦𝘴 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘨𝘦𝘵 𝘴𝘶𝘴𝘱𝘦𝘤𝘵𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘰𝘭𝘪𝘤𝘦 𝘣𝘺 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰𝘰 '𝘪𝘯𝘯𝘰𝘤𝘦𝘯𝘵'.
➥ 𝘤𝘭𝘪𝘯𝘨𝘺 𝘢𝘴𝘧 24/7 ,
➥ 𝘐'𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘓𝘪𝘻𝘻𝘺. 𝘋𝘢𝘮𝘯 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘬𝘪𝘭𝘭 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘣𝘰𝘥𝘺 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘤𝘩𝘰𝘰𝘭 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘢 𝘬𝘪𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘱𝘳𝘦𝘦. 𝘌𝘹𝘤𝘦𝘱𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘯𝘵 𝘬𝘪𝘭𝘭 𝘢𝘭𝘪𝘤𝘦.
➥ 𝘥𝘢𝘪𝘭𝘺 𝘱𝘪𝘤𝘵𝘶𝘳𝘦𝘴 𝘰𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦𝘳.
"𝑊𝑎-𝑤𝑎𝑖𝑡.. 𝐷𝑜.. 𝑌𝑜𝑢 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝐿𝑖𝑧𝑧𝑦 𝑜𝑟 𝑚𝑒?.. "
🌺
YOU ARE READING
★ ╹ ' ˎ ˒ 【 𝙼𝐀ι꒯3ɴ 】ˊ ˎ ╹ [愛してます]
Fanfiction━ F△SHI10N - 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙋𝙤𝙘𝙠𝙚𝙩 . ━ 「 "𝒀𝑶𝑼, 𝘤𝘢𝘯𝘵 𝘯𝘰 𝙇𝙊𝙉𝙂𝙀𝙍, 𝘩𝘪𝘥𝘦 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝑼𝑺, . " 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘰𝘦𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘮𝘦𝘢𝘯? 𝘴𝘩0𝘶𝘓𝘋 𝘺0𝘶 𝘣3 𝘸0𝘳𝘳13𝘥? 」 ╰╴╶╴➤ 〔 𝘺𝘢𝘯𝘥𝘦𝘳𝘦 𝘧𝘱𝘦 𝘤𝘩𝘢𝘳𝘢𝘤𝘵𝘦𝘳 𝘏𝘌𝘈𝘋𝘊...