"𝑳𝒀𝑪𝑯𝑬𝑬'𝑺 𝑳𝑶𝑽𝑬"🌸
➥ 𝘰𝘮𝘯𝘪𝘢𝘴𝘦𝘹𝘶𝘢𝘭/ 𝘋𝘖𝘚𝘌𝘕𝘛 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘦𝘳𝘦𝘴𝘵 𝘪𝘯 𝘴𝘶𝘤𝘩 𝘢𝘴 '𝘴𝘦𝘹𝘶𝘢𝘭 𝘥𝘦𝘴𝘪𝘳𝘦𝘴'
➥ 𝘪𝘴 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘢 𝘭𝘦𝘴𝘣𝘪𝘢𝘯 𝘧𝘰𝘳 𝘭𝘰𝘵𝘴 𝘰𝘧 𝘺𝘦𝘢𝘳𝘴. 𝘚𝘶𝘳𝘦𝘭𝘺 𝘴𝘩𝘦 𝘪𝘴 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘙𝘪𝘭𝘦𝘺'𝘴 𝘮𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳-𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘣𝘶𝘵 𝘯𝘰𝘵 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘮𝘦.
➥ 𝘴𝘩𝘦𝘴 𝘬𝘪𝘯𝘥𝘢 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘴𝘤𝘢𝘳𝘺 𝘧𝘢𝘤𝘦𝘴 𝘵𝘰 𝘴𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘯𝘰𝘸𝘥𝘢𝘺𝘴.
➥ 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘢𝘤𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘸𝘩𝘰 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘫𝘶𝘥𝘨𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘭𝘪𝘵𝘦𝘳𝘢𝘭 𝘳𝘰𝘣𝘰𝘵. 𝘉𝘶𝘵 𝘭𝘪𝘵𝘦𝘳𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘌𝘝𝘌𝘙𝘠𝘉𝘖𝘋𝘠 𝘫𝘶𝘥𝘨𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳.
➥ 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘪𝘮𝘦𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘦𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘢𝘪𝘳. 𝘉𝘳𝘢𝘪𝘥𝘪𝘯𝘨, 𝘱𝘰𝘯𝘺𝘵𝘢𝘪𝘭𝘴, 𝘤𝘰𝘮𝘣𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘳 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘢𝘪𝘳𝘴𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴 𝘦𝘵𝘤..
➥ 𝘥𝘰𝘯𝘵 𝘸𝘰𝘳𝘳𝘺. 𝘚𝘩𝘦𝘴 𝘴𝘮𝘢𝘳𝘵. 𝘚𝘰 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘦𝘹𝘱𝘦𝘤𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘴𝘵𝘶𝘱𝘪𝘥 𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘰𝘴𝘦 𝘴𝘵𝘶𝘱𝘪𝘥𝘰𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘈𝘣𝘣𝘪𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦.
➥ 𝘪𝘴 𝘢 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘣𝘪𝘵 𝘭𝘦𝘴𝘴 𝘴𝘤𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘰𝘧 𝘢𝘭𝘪𝘤𝘦. 𝘚𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘣𝘦 𝘈𝘭𝘪𝘤𝘦'𝘴 𝘧𝘰𝘰𝘥. 𝘉𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘴𝘦𝘳𝘪𝘰𝘶𝘴𝘭𝘺 𝘴𝘩𝘦𝘴 𝘢𝘯 𝘭𝘪𝘵𝘦𝘳𝘢𝘭 𝘳𝘰𝘣𝘰𝘵 -
➥ 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘦𝘶𝘥 𝘩𝘢𝘵𝘳𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘰𝘭𝘪𝘷𝘦𝘳 𝘪𝘴 𝘨𝘰𝘵𝘵𝘦𝘯 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨. 𝘚𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘰𝘭𝘪𝘷𝘦𝘳 𝘨𝘰𝘵 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘰𝘧 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘢𝘵𝘵𝘦𝘯𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘩𝘦𝘳.
➥ 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘬𝘪𝘴𝘴 𝘩𝘦𝘳. 𝘋𝘶𝘩 𝘸𝘩𝘰 𝘬𝘪𝘴𝘴𝘦𝘴 𝘢𝘯 𝘵𝘷 𝘩𝘦𝘢𝘥?
➥ 𝘴𝘩𝘦 𝘪𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘦𝘯𝘨𝘦𝘭 𝘯𝘰 𝘮𝘰𝘳𝘦. 𝘚𝘩𝘦 𝘮𝘰𝘴𝘵𝘭𝘺 𝘨𝘪𝘷𝘦𝘴 𝘶𝘱 𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘰𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘰𝘳𝘦..
➥ 𝘪𝘧 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘸 𝘩𝘦𝘳𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘩𝘪𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘱𝘴𝘩𝘺𝘤𝘰 𝘯𝘪𝘧𝘵𝘺 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘷𝘦𝘳𝘴𝘪𝘰𝘯 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘱𝘳𝘦𝘧𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘧𝘢𝘪𝘭 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘰𝘵 𝘦𝘢𝘵𝘦𝘯 𝘣𝘺 𝘮𝘪𝘴𝘴. 𝘊𝘪𝘳𝘤𝘭𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘱𝘴𝘩𝘺𝘤𝘰! 𝘞𝘢𝘪𝘵.. 𝘏𝘰𝘸 𝘤𝘢𝘯 𝘢𝘯 𝘱𝘪𝘯𝘦 𝘵𝘳𝘦𝘦 𝘦𝘢𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘴𝘩𝘦𝘴 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘸𝘪𝘳𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘦𝘢𝘳𝘴--
➥ 𝘷𝘪𝘴𝘪𝘵𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘣𝘢𝘬𝘦𝘳𝘺 𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦𝘴 𝘴𝘵𝘳𝘢𝘸𝘣𝘦𝘳𝘳𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘺𝘤𝘩𝘦𝘦 𝘧𝘭𝘢𝘷𝘰𝘶𝘳𝘴 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦.
➥ 𝘢𝘵𝘭𝘦𝘢𝘴𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘩𝘦𝘳 𝘤𝘩𝘦𝘦𝘳𝘧𝘶𝘭 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯𝘢𝘭𝘪𝘵𝘺! >:3
╰╴╌⪩〔 𝑌𝐴𝑁𝐷𝐸𝑅𝐸 〕
➥ 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘰𝘭𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘩𝘪𝘳𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘪𝘵 𝘢𝘴 𝘩𝘦𝘳 𝘰𝘸𝘯 𝘱𝘪𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘤𝘢𝘴𝘦 :/
➥ 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘭𝘬𝘴 𝘺𝘰𝘶. 𝘈𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘭𝘭𝘸𝘢𝘺. 𝘈𝘯𝘥 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘦𝘴 𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘴𝘵𝘢𝘯𝘤𝘦.
➥ 𝘪𝘴 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘭𝘰𝘴𝘵 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘴. 𝘈𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘰𝘷𝘦𝘳𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘳𝘦𝘫𝘦𝘤𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘴𝘩𝘦𝘴 𝘢𝘯 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘢𝘯 𝘵𝘷 𝘳𝘰𝘣𝘰𝘵..
➥ 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘳𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘥𝘪𝘦 𝘪𝘧 𝘴𝘩𝘦 𝘧𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘩𝘦𝘳𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘩𝘪𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘙𝘐𝘗𝘗 𝘰𝘧𝘧 𝘣𝘦𝘯𝘥𝘺 𝘦𝘮𝘰 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘴𝘴. (( 𝘴𝘰𝘳𝘳𝘺 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘶𝘣𝘺 𝘹 𝘴𝘬𝘦𝘭𝘭 𝘴𝘩𝘪𝘱𝘱𝘦𝘳𝘴 𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦..))
➥ 𝘴𝘩𝘦 𝘋𝘖𝘚𝘌𝘕𝘛 𝘬𝘪𝘭𝘭. 𝘜𝘯𝘭𝘦𝘴𝘴 𝘪𝘧 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘴𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘢𝘺𝘦𝘥 𝘺𝘢𝘯𝘥𝘦𝘳𝘦 𝘴𝘪𝘮𝘶𝘭𝘢𝘵𝘰𝘳 .
➥ 𝘩𝘦𝘳 𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘪𝘴 𝘧𝘪𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢𝘣𝘰𝘯𝘥𝘦𝘥 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘭𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘬𝘦𝘱𝘵 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘦𝘴𝘴.
"𝑾𝒉𝒂𝒕 𝒅𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒎𝒆𝒂𝒏? 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 ℎ𝑖𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔..!"
📺
YOU ARE READING
★ ╹ ' ˎ ˒ 【 𝙼𝐀ι꒯3ɴ 】ˊ ˎ ╹ [愛してます]
Fanfiction━ F△SHI10N - 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙋𝙤𝙘𝙠𝙚𝙩 . ━ 「 "𝒀𝑶𝑼, 𝘤𝘢𝘯𝘵 𝘯𝘰 𝙇𝙊𝙉𝙂𝙀𝙍, 𝘩𝘪𝘥𝘦 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝑼𝑺, . " 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘰𝘦𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘮𝘦𝘢𝘯? 𝘴𝘩0𝘶𝘓𝘋 𝘺0𝘶 𝘣3 𝘸0𝘳𝘳13𝘥? 」 ╰╴╶╴➤ 〔 𝘺𝘢𝘯𝘥𝘦𝘳𝘦 𝘧𝘱𝘦 𝘤𝘩𝘢𝘳𝘢𝘤𝘵𝘦𝘳 𝘏𝘌𝘈𝘋𝘊...