"𝑩𝑳𝑨𝒁𝑰𝑵𝑮 𝑮𝑰𝑵𝑮𝑬𝑹"
🔬
➥ 𝘪𝘴 𝘢 𝘥𝘢𝘮𝘯 𝘭𝘦𝘴𝘣𝘪𝘢𝘯 𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘣𝘰𝘳𝘯.
➥ 𝘤𝘩𝘪𝘭𝘥 𝘦𝘯𝘥𝘦𝘳𝘨𝘢𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘵𝘰𝘸𝘢𝘳𝘥𝘴 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘤𝘩𝘪𝘭𝘥𝘳𝘦𝘯. 𝘚𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘬𝘪𝘥𝘴.
➥ 𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘳𝘪𝘷𝘦𝘥. 𝘚𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘧𝘢𝘪𝘭. 𝘉𝘶𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘢𝘭𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘦𝘯𝘥𝘦𝘥 𝘶𝘱 𝘪𝘯 𝘢 𝘩𝘰𝘴𝘱𝘪𝘵𝘢𝘭 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘸 𝘢𝘯 100 𝘪𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘵𝘦𝘴𝘵. 𝘛𝘩𝘦 𝘩𝘪𝘨𝘩𝘦𝘴𝘵 𝘪𝘯 𝘤𝘭𝘢𝘴𝘴.
➥ 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘪𝘮𝘦𝘴 𝘣𝘪𝘵𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘯𝘢𝘬𝘦 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘮𝘰𝘶𝘵𝘩.
➥ 𝘴𝘩𝘦 𝘮𝘪𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘊𝘭𝘢𝘪𝘳𝘦 𝘢 𝘭𝘰𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘊𝘭𝘢𝘪𝘳𝘦 𝘥𝘪𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘴 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘮𝘢𝘶𝘭𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘢𝘭𝘪𝘤𝘦. 𝘉𝘶𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘧𝘰𝘳𝘨𝘰𝘵𝘵𝘦𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘭𝘦𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘖 𝘱𝘢𝘱𝘦𝘳 𝘴𝘤𝘩𝘰𝘰𝘭.
➥ 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘴𝘤𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘦𝘢𝘴𝘪𝘭𝘺. 𝘉𝘶𝘵 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘪𝘵 𝘤𝘰𝘮𝘦𝘴 𝘵𝘰 𝘢𝘭𝘪𝘤𝘦. 𝘚𝘩𝘦 𝘴𝘩𝘪𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘥𝘳𝘦𝘴𝘴-
➥ 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘪𝘮𝘦𝘴 𝘵𝘳𝘪𝘱 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘰𝘸 𝘴𝘩𝘢𝘳𝘱 𝘩𝘦𝘳 𝘭𝘦𝘨𝘴 𝘢𝘳𝘦. 𝘓𝘪𝘬𝘦 𝘤𝘭𝘦𝘢𝘳𝘭𝘺 𝘩𝘰𝘸 𝘤𝘢𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘢𝘭𝘬 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵--
➥ 𝘴𝘩𝘦 𝘭𝘪𝘬𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘱𝘢𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘦𝘢𝘥. 𝘚𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘪𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘢𝘯 𝘤𝘢𝘵-𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘸𝘰𝘮𝘢𝘯.
➥ 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘪𝘮𝘦𝘴 𝘣𝘶𝘳𝘺 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘤𝘩𝘦𝘴𝘵.
➥ 𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘢 𝘤𝘳𝘶𝘴𝘩 𝘰𝘯 𝘮𝘪𝘴𝘴. 𝘚𝘢𝘴𝘩𝘢 𝘣𝘺 𝘩𝘰𝘸 𝘱𝘳𝘦𝘵𝘵𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘬𝘪𝘯𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘪𝘴.
➥ 𝘴𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘳𝘦𝘸 𝘶𝘱 𝘥𝘢𝘪𝘭𝘺 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘸 𝘩𝘦𝘳𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘩𝘪𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘮𝘪𝘴𝘴. 𝘗𝘪𝘯𝘦 𝘵𝘳𝘦𝘦 𝘬𝘯𝘰𝘤𝘬 𝘰𝘧𝘧 𝘌𝘯𝘤𝘦𝘭𝘢𝘥𝘶𝘴 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘳𝘰𝘣𝘭𝘰𝘹
➥ 𝘴𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘦𝘴𝘯'𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘦𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘪𝘴𝘴. 𝘊𝘪𝘳𝘤𝘭𝘦 𝘰𝘳 𝘮𝘪𝘴𝘴. 𝘛𝘩𝘢𝘷𝘦𝘭.
➥ 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘯𝘥 𝘌𝘥𝘸𝘢𝘳𝘥 𝘢𝘳𝘦 𝘩𝘦𝘳 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘧𝘢𝘷𝘰𝘶𝘳𝘪𝘵𝘦𝘴 𝘯𝘰𝘸! 𝘌𝘷𝘦𝘯 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘧𝘢𝘪𝘭. 𝘚𝘩𝘦 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘱𝘢𝘳𝘦. 𝘉𝘶𝘵 𝘯𝘰𝘵 𝘰𝘭𝘪𝘷𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘻𝘪𝘱.
➥ 𝘷𝘪𝘴𝘪𝘵𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘣𝘢𝘬𝘦𝘳𝘺 𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘧𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘣𝘢𝘬𝘦𝘥 𝘮𝘢𝘤𝘢𝘳𝘰𝘯𝘴 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦. 𝘉𝘶𝘵 𝘯𝘰𝘸 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘥𝘢𝘺.
➥ 𝘴𝘩𝘦 𝘣𝘭𝘶𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘧𝘶𝘳𝘪𝘰𝘶𝘴𝘭𝘺 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘮𝘢𝘪𝘥 𝘥𝘳𝘦𝘴𝘴.
╰╴╌⪩〔 𝑌𝐴𝑁𝐷𝐸𝑅𝐸 〕
➥ 𝘨𝘪𝘷𝘦 𝘩𝘦𝘳 𝘢 𝘤𝘢𝘵. 𝘈𝘯𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘮𝘪𝘴𝘴. 𝘊𝘪𝘳𝘤𝘭𝘦 𝘰𝘳 𝘮𝘪𝘴𝘴. 𝘛𝘩𝘢𝘷𝘦𝘭 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥.
➥ 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘯𝘰𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸𝘯 𝘺𝘦𝘵 𝘴𝘩𝘰𝘳𝘵𝘦𝘴𝘵 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘳𝘰𝘶𝘱 𝘰𝘧 𝘮𝘶𝘳𝘥𝘦𝘳𝘰𝘶𝘴 𝘵𝘦𝘢𝘤𝘩𝘦𝘳𝘴-
➥ 𝘪𝘴 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘯𝘢𝘶𝘴𝘦𝘰𝘶𝘴 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘥𝘢𝘺. 𝘌𝘷𝘦𝘯 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘴𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘦𝘴𝘯'𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘸 𝘶𝘱. 𝘚𝘩𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘯𝘢𝘶𝘴𝘦𝘰𝘶𝘴.
➥ 𝘤𝘢𝘯 𝘦𝘢𝘴𝘪𝘭𝘺 𝘬𝘪𝘭𝘭 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘢 𝘣𝘰𝘹 𝘤𝘶𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘧𝘰𝘳 𝘢𝘯 𝘢𝘳𝘮. 𝘉𝘶𝘵 𝘪𝘵'𝘴 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘥𝘦𝘵𝘢𝘵𝘤𝘩𝘢𝘣𝘭𝘦.
➥ 𝘪𝘴 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘫𝘦𝘢𝘭𝘰𝘶𝘴 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘸 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘦𝘢𝘤𝘩𝘦𝘳𝘴. 𝘉𝘶𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘬𝘪𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦𝘮. 𝘚𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘬𝘪𝘭𝘭𝘴 𝘴𝘵𝘶𝘥𝘦𝘯𝘵𝘴 𝘸𝘩𝘰 𝘧𝘢𝘪𝘭𝘦𝘥.
"𝑂𝑜ℎ.. 𝐷𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑎𝑛𝑎𝑡𝑜𝑚𝑦?"
🪐
YOU ARE READING
★ ╹ ' ˎ ˒ 【 𝙼𝐀ι꒯3ɴ 】ˊ ˎ ╹ [愛してます]
Fanfiction━ F△SHI10N - 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙋𝙤𝙘𝙠𝙚𝙩 . ━ 「 "𝒀𝑶𝑼, 𝘤𝘢𝘯𝘵 𝘯𝘰 𝙇𝙊𝙉𝙂𝙀𝙍, 𝘩𝘪𝘥𝘦 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝑼𝑺, . " 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘰𝘦𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘮𝘦𝘢𝘯? 𝘴𝘩0𝘶𝘓𝘋 𝘺0𝘶 𝘣3 𝘸0𝘳𝘳13𝘥? 」 ╰╴╶╴➤ 〔 𝘺𝘢𝘯𝘥𝘦𝘳𝘦 𝘧𝘱𝘦 𝘤𝘩𝘢𝘳𝘢𝘤𝘵𝘦𝘳 𝘏𝘌𝘈𝘋𝘊...