SEKİZİNCİ BÖLÜM

11 3 0
                                    


13/08/21 XS

"Bir yabancının gözünde yabancı sensin.
Bir uzaylının gözünde de uzaylı sensin.
- Gintama 160. Bölüm"

VAIME

           Zuru'nun halini gören Vaime'nin de yüzünden o gururlu mutluluk ifadesi gitmiş, misafirinin kendisi için beklenmedik olan tepkisini mümkün olduğunca sakin ve ağırdan almaya çalıştığı el kol hareketleri ile hafifletip onu bir sorun olmadığına ikna etmeye çalışıyordu. Fakat bu uğraşı şu an için tamamen etkisizdi.

          Neler olduğunu arkadaşına izah etmek için konuşması gerekiyordu ama bunu sadece zaten şu anki vaziyetin sebebi olan araç üzerinden yapabilirdi. Haliyle durumun daha da kötüye gitme ihtimali, Zuru'nun duyacaklarına kulak verip de sakinleşmesinden kat kat daha yüksekti. Bu riski alamazdı en azından şimdi değil. Ancak henüz daha karakterine hâkim olmadığı bu yeni arkadaşının, kendisini sorumlu tutması da aynı zamanda yüksek ihtimaldi o yüzden fazlaca yaklaşıp da kendisine karşı tedirginliğini geri dönülmez bir seviyeye çıkarmaktan da kaçınıyordu.

          "Ne yaparsam hem Zuru'yu sakinleştirip hem de keşfettiğim bu iletişim yolunu ilerde tekrar denenebilir tutabilirim. Bizzat müdahale edemeyeceğime göre yardım almalıyım. O'csa kahvaltıdan sonra keyifsiz gibiydi ondan istesem tersler mi ki? Uf, yapacak başka bir şey yok en olmadı biraz dırdırını çekerim. Bunun için katlanılır."

            Hâlâ şokta olan Zuru'ya belli etmemeye çalışarak bilgisayarının yanına bıraktığı telefonuna uzanıp kişilerde kardeşini buldu.

          "Yrdım lazım. Zuru u alırmısn?" yazıp gönderdi ve O'csa'nın bir an önce görmesini ve görmezden gelmemesini umdu. Neyse ki O'csa neredeyse kendisi mesajı atar atmaz yüzünde somurtması ile kapıda belirmişti.

          "Ne old..."

           Zuru'yu fark etmişti. Biraz etrafa ve odadakilere göz gezdirdikten sonra Vaime'ye ters bir bakış atıp Zuru'ya yaklaştı. Yavaş hareketlerle önce sırtını okşayıp sonra arkadan destek vererek kalkmasını sağladıktan sonra odadan çıkması için yardım etti.

           On beş dakika kadar sonra yanına geri döndüğünde Vaime bilgisayarda bir şeyler kurcalıyordu. Varlığını belli etmek için bir iki kez hafif öksürdü ve dikkatini çektiğinde konuştu.

           "Zuru'ya ne oldu?"

           Sesi suçlayıcıydı.

           "Kahvaltıdan sonra oturduğum yerde dalmışken aklıma Zuru ile nasıl anlaşabileceğimize dair bir fikir geldi. Fikir iyiydi hatta muhtemelen işe de yaradı ama konuşma işini bilgisayara yaptırmıştım. Sanırım bu onu fazla şoke etti. Hemen kabullenmesini filan beklememiştim ama bu teknolojilerin içine doğmuş birisi olarak bunlardan hiç haberi olmayan birinin nasıl tepki verebileceğini tam anlamıyla kestirmemi bekleyemezsin."

          Sözü kardeşine bırakmayacak kadar süren bir sessizliğin ardından sordu.

          "Nasıl, biraz kendine geldi mi?"

           Cevaplamadan önce abisinin yanına oturup bir nefeslendi.

           "Emin değilim. Sanırım daha iyi. En azından yüzüme bakıp bir su istedi."

            Düşünceli bir şekilde başını eğdi.

            "Anlıyorum... Sence bize veya bana olan güveni zedelenmiş midir?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BÜTÜN İNSANLAR ÖLMELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin