VIII. Fejezet - Árulkodó jelek..

1.1K 63 6
                                    

-Ez elég vad volt.. - Nevetett Dani a hajába túrva fölöttem, megcsókolt.

-Igen! - Mosolyogtam ajkamba harapva. - De most már oldozz el! - Néztem rá.

-Hmm. - Mondta majd végig simította a melleim és az oldalam. - Nekem tetszik ez így! - Nevetett.

-Dani! - Nevettem halkan, kioldotta a csomókat mosolyogva és mellém feküdt. Megfogta a kezeim és a csuklóim simogatta, masszírozta gyengéden.

-Nem fájt, ugye? - Kérdezte halkan.

-Úgy néztem ki mint akinek fáj valami? - Nevetve fordultam szembe vele. A takarót félig rám húzta.

-Szeretlek. - Mondta ki de hirtelen nagy szemekkel nézett rám. Bepánikoltunk mindketten.

-Mi? - Kérdeztem halkan.

-Csak.. Kicsúszott.. - Mondta halkan, nagyot nyelt.

-Annyira hirtelen mondtad. - Néztem őt.

-Bár, azt hiszem igaz. - Mondta a szemembe nézve.

-Sejtettem, hogy előbb vagy utóbb belém szeretsz. - Nevettem halkan, közelebb húzódtam hozzá és átöleltem őt. A derekamat simogatta ahogy ölelt.

-Nehezen hiszem el, hogy te nem érzel semmit. - Mosolygott rám, az ágyam fölött lévő égősor halványan világított ránk.

-Nem is mondtam, hogy nem. - Mosolyogtam.

-Na akkor ezt megbeszéltük. - Puszilta meg ajkaim. - Most már csak titokban kéne tartani. - Mosolygott és magához ölelt szorosan.

-Hát, az nehéz lesz. - Sóhajtottam. - Nem akarok titok lenni..

-Bébi, jelenleg pedofil vagyok. - Nevetett halkan, felszisszentem. Igaza van.

-Jól van, tudom.. - Nevettem halkan. - Kevin tartja a száját ugye? - Néztem rá sóhajtva.

-Persze. - Mosolygott rám. - Nem kell aggódnod. - Csókolt meg, viszonoztam csókját és a tarkóját simogattam.

***

Dani éjjel elment mert nem kelhetünk együtt, reggel mikor felkeltem észre vettem, hogy az esti mókázás jelei a csuklóimon eléggé megmaradtak. Felvettem pár karkötőt amikkel tök hülyén néztem ki. Mivel nyár van így kurvára nem vehetek fel hosszú ujjút, szóval maradnak a karkötők. Bepakoltam a táskámba és lementem a lépcsőn, anyáék reggeliztek éppen.

-Sziasztok. - Mondtam és elvettem egy almát.

-Szia, kis lányom. - Mondta anya és rám nézett. - Volt nálad valaki az éjjel?

-Juli.. - Szólt rá apa.

-Mi van? - Nézett rá anya. - Nem akarom, hogy titokban hozzon fel pasit.. - Nézett rám újra anya. - Mutasd be!

-Csak telefonáltam anya.. - Mondtam és az almába haraptam.

-Jól van de, ha van barátod akkor mutasd be akkor is! - Mosolygott anya. Megforgattam szemeim.

-Mentem suliba, sziasztok.. - Mondtam nevetve és az almát megharapva a számban tartottam majd felvettem a cipőmet gyorsan, megfogtam az almát és beleharapva kimentem az ajtón.

* Dani szemszöge *

-Na és mi van veled és Tifivel? -Kérdezte a kanapén fekve Kevin, én a laptopon csináltam egy alapot.

-Semmi. - Vontam vállat.

-De szótlan vagy, nem jól szopott vagy mi? - Nevetett. Ismét rá néztem feszes állkapoccsal mire abba hagyta a nevetést.

NYOLC ÉV ||T.Danny FF.(+18) Befejezett ||Where stories live. Discover now