Notatka od autorki: Rozdział sponsoruje piosenka „a thousant years" – Christina Perri. Możecie sobie to włączyć po czwartym przerywniku ******* ß o to mi chodzi :D. Naprawdę nie lubię filmów z serii Zmierzch, bo strasznie skrzywdziły książki, jednak soundtrack to ta seria miała prze świetny.
Nie będę już ustalała żadnych konkretnych terminów na publikację rozdziałów. Kiedy będą to będą. Jak najdzie mnie wena to coś napiszę, a jak nie to to zostawię na dłużej bądź na krócej, bo nie chcę też pisać na siłę i publikować czegoś co mi się nie podoba. Jedynym stałym elementem zostaje to, że jak już to rozdziały będą się pojawiać w soboty, w godzinach porannych.
Zaktualizowałam playlistę o kilka nowych piosenek.
A teraz oddaję wam w ręce ten oto rozdział.
Miłego czytania!
5 MAJ 2004 ROKU
Prorok codzienny:
ATAK NA SZPITAL POD WEZWANIEM ŚWIĘTEGO MUNGA.
Osiemnastu zabitych, dwadzieścia cztery osoby ciężko ranne - w stanie zagrażającym życiu, czternastu z lekkimi obrażeniami, ośmiu wyszło bez żadnych urazów. Drodzy czytelnicy dzisiejszego ranka Ministerstwo Magii wydało oświadczenie na temat ataku na szpital. „Jest to dla nas wielki cios! Cios w nasze społeczeństwo. Miejsce, które było neutralne nawet w czasie poprzednich wojen zostało bestialsko zaatakowane. Nie zostawimy tego bez odpowiedzi, a zmarli zostaną pomszczeni! Nasi najlepsi ludzie pracują nad tą sprawą i nie poprzestaną do puki winowajca nie zostanie odnaleziony! Inferiusy. Poczwary, których tworzenie zostało zakazane w latach dwudziestych dwudziestego wieku pod karą trzydziestu lat w Azkabanie. Ministerstwo uważa jednak, że ta kara jest zbyt lekka dla okrucieństwa i okoliczności. Gdy złapiemy winowajcę zostanie on natychmiastowo skazany na pocałunek dementora. Wszystkim rodzinom ofiar składam najszczersze kondolencie i obiecuję dołożyć wszelkich starań by winni odpowiedzieli za swoje zbrodnie." – Minister Magii Kingsley Shacklebolt.
Miejmy nadzieje, że Ministerstwo spełni swoją obietnice, a winni zostaną złapani i osądzeni jak najszybciej. Prosimy jednak o ostrożność oraz rozwagę. Nie tylko magiczne dzieci są w niebezpieczeństwie, ale i każdy z nas. Jeżeli szpital mógł zostać zaatakowany, to co powstrzyma napastnika przed wejściem do naszych domów? „Jesteśmy postawieni w trudnej sytuacji. My jako społeczność czarodziei powinniśmy się w tym momencie zjednoczyć! Silni powinni bronić słabszych i jeżeli jakaś rodzina chce nałożyć dodatkowe zabezpieczenia na swój dom czy nauczyć się bronić przed niebezpieczeństwem będziemy do dyspozycji w każdej chwili dnia i nocy. Został powołany dodatkowy oddział aurorów do spraw walki z czarną magią. Zostanie też zorganizowany kurs obrony dla wszystkich chętnych powyżej siedemnastego roku życia prowadzony przez aurorów. Musimy umieć się bronić przed niebezpieczeństwem, jednak nie mogę ukrywać, że jesteśmy nieliczni. Na jednego aurora przypada sześćdziesięciu niewykwalifikowanych w walce czarodziei. Nie będę ukrywał, że nie obronimy wszystkich, jednak możemy nauczyć was jak się bronić przed niebezpieczeństwem chociaż do momentu wezwania pomocy. Zachęcamy wszystkich do przeczytania oświadczenia Biura Aurorów na temat bezpieczeństwa i ochrony przed Inferiusami oraz zapoznaniem się z podstawowymi zaklęciami ognia. Potwory są podatne na zaklęcia takie jak Incendio czy mniej zaawansowane, idealne do walki z pojedynczymi osobnikami Lacarum Inflamare. Na Inferiusy nie działają zaklęcia porażające, czy rozbrajające. Są to żywe trupy, w których nie płynie ani jedna kropla krwi. Uważajcie na siebie oraz na swoje rodziny, sąsiadów czy zwykłych przechodniów na ulicy! Tylko razem jesteśmy silni i nie wahajcie się pomagać, gdy ktoś o pomoc poprosi." – Takie oświadczenie wydał dziś zastępca szefa biura aurorów Draco Malfoy. Niestety szef biura Harry Potter został ciężko ranny podczas ataku na Świętego Munga. Świadkowie twierdzą, że walczył do ostatniej chwili pokonując chordy potworów. Niestety nie udało nam się do niego dotrzeć, żeby sprawdzić jak się czuje, ale mamy nadzieje, że już niedługo do nas wróci w pełni sił.
CZYTASZ
Everybody Wants To Rule The World // Tomarry
FanficGdy 23 październik 2000 roku Prorok Codzienny opisał w swoim artykule pierwszy przypadek zaginięcia magicznego dziecka nikt nie przypuszczał, że trzy miesiące później problem osiągnie skalę globalną. Ministerstwa Magii na całym świecie prowadzą śled...