dört

439 29 2
                                    

🤍

"Telefonda yazdıkların yetmedi galiba, birde yüzüme mi söylemek istedin?" dediğimde hayıflanıp yüzünü buruşturdu.

"Alya, yemin ederim o anki sinirle yazdım her şeyi, aklımın ucundan bile geçmiyor bu düşünceler." dedi.

"Karşında da beş yaşında çocuk varya zaten, git desen gider, gel desen gelir." dediğimde yanıma daha da yaklaşıp avuç içlerini yanaklarıma yasladı.

"Biriciğim, sana yemin ediyorum seni kırmak en son isteğim bile olamaz. Alya lütfen affet beni. Tekrar deneyelim?" demişti masum bir tınıyla.

Barışla uzun zamandır devam eden bir ilişkimiz vardı fakat bu zamanla alışkanlık olma yoluna gidiyordu.  Sabah sarılıp koklaşıyor akşam ise birbirimize bardaklar, kumandalar fırlatarak kavga ediyorduk.

Birbirimizi seviyor muyduk? Evet, hemde fazlasıyla. Ama aramızda bir iletişimsizlik vardı. Çoğunlukla birbirimize olan aşkımızın önüne geçiyordu.

"Barış." dediğimde karşımda volta atan adam bir anda durup yanıma geldi. Yanıma oturup ellerimi tuttuğunda tek odağı gözlerim ve ağzımdan çıkacak olan birkaç kelimeydi.

"Söyle biriciğim.."

"Barış, görmüyor musun ikimizi? Olmuyor! Yapamıyoruz! Her seferinde birbirimizi seviyoruz diyerek yeniden başlayalım diyoruz. Ama yapamıyoruz!" derken gözlerimden yaşlar firar etmeye başlamıştı.

"Sana zarar veriyorum Alper."

"Bana zarar ver. Zarar verme demiyorum sana, çünkü bende sana verdiğim zararları görebiliyorum. Ne birlikte olabiliyoruz ne de ayrı.. Biriciğim."

"Sonumuz ne olacak Barış Alper?"

Sol elimin bileğine bir öpücük bıraktı.

"Bilmiyorum sevgilim, bırakalım da biraz hayat bizi akışına uydursun."

"Seni seviyorum Deniz." dediğinde gözlerine tereddüt dolu bakışlarımı atmış, ardından uzun süredir kesmediği sakallarının arasına bir öpücük kondurdum.

"Bende seni seviyorum Alper, eğer bir gün bitirmek istersem sana olan sevgimden dolayı değil. Yorgunluğumdandır."

Cevap vermedi. Ama dudaklarındaki minik tebessüm ile elini yanağıma getirmiş okşamıştı. Başımı ona yaslayıp gözlerimi kapatmıştım.

Şakağıma dudaklarını bastırdı, ardından beni yönlendirerek yatağımıza yatırdı. Onun kolları tarafından sarılınca hiçbir güç bana dokunamaz, sinek bile konamaz gibi hissediyordum.

Güvendeydim ve seviliyordum.

—————————————

canim yavrularimm🥹🥹

İlerideki bölümlerde geçmişten kesitler atmayı planliyorum. O zaman nasıl da olgunlaşmış olduklarını göreceksiniz 😭

opuyorum ciceklerim 🌸🤍

sana zarar veriyorum | barış alper yılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin