Evet
Düz yazı bölümüne hoşgeldiniz hehehheheÇok düz yazı olmayacak bir kaç tane olur büyük ihtimalle. Yani böyle hesapladım ben ama bakıcaz
İyi okumalar dilerim kar tanelerim 🌸✨
°°°
Hayatında ilk kez birisinin ayağına giden, hatta elinde çiçek ile giden Nara, bu hale nasıl geldiğini anlayamıyordu. Suçluydu. Ama bunu kabul edemeyecek kadar gururluydu. Fakat gururunu hiçe sayarak özür dileyenede kendisi olmuştu. Sara'nı gördüğü andan itibaren aklından bin türlü şey geçirmişti. Sadece bakışları ile onu baştan çıkaracak potansiyele sahipti. Ve nedense bu Nara'nın çok hoşuna gitmişti. Sırf onun üstüne atlamamak için kendini davette içkiye vurmuştu ama sonu hüsran ile sonlanmıştı. Nara biraz çılgındı. Yada çok fazla çılgındı. Bu yönü onun başına hep dert oluyordu. Şimdi ki gibi...
Elinde bir demet gül tutan Nara, konumunu aldığı evin önünde durmuştu. Şu an evinde oturmuş, içkisini içiyor ola bilirdi. Ama o Sara'dan bizzat özür dilemek için evine gelmişti. Üstelik elinde çiçek ile. Arkadaşları onu böyle görse kafayı yediğini düşüneceklerdi. İki gündür tanıdığı birisi için ayağına giderek özür dilemek akıl almaz Bir şeydi çünkü.
"Düştüğüm hallere bak. Ben kız ayağına gelecek insanmıydım ulan." adımlarını kapının önüne doğru ilerletmiş ve durmuştu. Işıklar açıktı. Sara hala uyumamıştı, ki onun bu saate uyuyor olması gerekiyordu. Çünki normalde erken yatıp erken kalkması gereken bir iş yapıyordu. Nara nerden bilecekti Sara'nın sırf kilosu artmasın diye yediklerini bilerek çıkarttığını. Zili çalmak ve çalmamak arasında gidip gelmişti Nara. Hiç bir şey olmamış gibi çiçeği çöpe atabilirdi ve oradan da evine gidebilirdi. Ama o zili çalmayı tercih etmişti. "Karızmam çizildi, kimse görmez umarım." diyerek etrafına bakınmıştı. Zaten oldukça haberlerde ve İnternet sitelerinde ismi vardı. Bu günde olan olaydan sonra bir olayı kaldırmazdı.
Cebinden çıkardığı sigarayı yakmış, ve beklemeye başlamıştı. Tekrar zili çalmıştı. Belkide duymuyordur diye düşünmüştü. Oysa ev çok sessizdi. Elinde ki sigarayı dudaklarından ayırdığı sırada kapı açılmıştı. Duruşunu düzeltmiş, sigarasını yere atarak ayağı ile söndürmüştü. Böyle zarif bir kız sigaradan hoşlanmazdı. Ki bunu yüzünü buruşturması ile Nara onaylamıştı.
"Ne işin var senin burada.?" gözleri kızarmış ve üstünde kısa geceliği ile kapıya yaslanmıtşı. Nara fark etmişti. Onda bir gariplik vardı ama bunu söylemedi. Elindeki çiçeği ona uzattığında Sara göz devirmişti . "Git." diyerek yüzüne kapatmak istedi kapıyı ama Nara izin vermedi. Onunla konuşmak istiyordu.
"Konuşalım." net bir şekilde konuşmuş ve dilini dudaklarında gezdirmişti.
"Git dedim. Yeterince konuştuk." sesinden bile yorgun, argın olduğu belli oluyordu. Geçirdiği gün onu yormuştur diye düşündü Nara. Ama gerçek tabikide bu değildi.
"Sabrımı zorlama. Konuşalım dedim işte." kaşlarını çatarak bir adım daha yaklaşmıştım Sara'ya.
"Sen önce bu kabalığına bir çare bul. Git şimdi." diyerek kapıyı kapatmak istedi. Tam kapatacağı sırada ayağını kapı arasına sıkıştırmıştı Nara. Sinirleniyordu, ama öfkesini Sara'ya belli etmeyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ballet and motor | GxG
Teen FictionÜnlü Baleci Sara ve Motorcu Nara. Sara Smith Fransanın en iyi ve en güzel balecisidir. Etrafında onu kıskanan bir çok insan vardı. Bunlara rağmen Sara kendi hayali olan Baleyi bırakmadan en iyi olarak devam ettiriyordu. Jones Nara ise en tehlikeli m...