18|Islanmışsın.

762 42 39
                                    

YAZDIĞIM

BÖLÜM

SİLİNMİŞ

OYSA BEN

YAYINLADIM

Wattpat senin ben ağzına kaka yapim 🤨🤨🤨😡😡😤😤😤

BUNE ya
O kadar eziyet çek sen gel bölümü sil

Ayıp oluyo ha

Kaç saat uğraştım ben sen bilionmu hayvanat bahçesi seni

Neyse sakinim 😪

Umarım diğer bölümde yazdıklarımın aynısını hatırlarımda yazarım uf

SİNİRLENİYORUM

öhm

Bu arada Saranız yorumla besleniyo biliyomuydunuz
Aç kalmim dimi
Hani yorumlar
Bu bölüm bol bol yorum istiyorum
Her satıra yorum yazarsanız ne güzel olurrr😪

Hayaller Hayatlar dimi 😭
Nyse Nyse

İyi okumalar dilerim kar tanelerim ✨

°°°

Patlamasına saniyeler kala bir bomba gibiydi Nara. Oldukça öfkeli ve sinirliydi. Bu kadar sinirli olmasının iki nedeni vardı. Birincisi geçmişi hatırlaması, ikincisi ise Sara'nın başına gelenler. Normalde olsa asla böyle bir şey için sinirlenmezdi. Ama konu Sara olunca her duyguyu derinlemesine yaşıyordu. Aslında biraz Sara'yada öfkeliydi.  Olayların nasıl geliştiğini ve gece neler yaşandığını bilmeden saçma sapan konuşmuştu. Oldukça gereksiz bir şekilde kavga etmişlerdi ve olay bambaşka yerlere gelmişti. Şimdi sadece Sara ile konuşması gerekiyordu. Daha sorna o ikisinin cezasını verecekti. Önceliği Sara'ydı. Bu yüzden motoru ile oldukça hızlı bir şekilde gelmiş ve herzaman park ettiği yere motorunu park etmişti. Telefonunu cebinden çıkarmış ve Starlanın mesaj panosuna girmişti. Onları tabikide Sara'ya gösterecekti. Adımları kapıya ulaştığında derin bir nefes almıştı sakinleşmek için. Daha sonra kapıyı büyük bir sakinlik ile çalmıştı. Beklemeye başladı. Ses gelmeyince tekrar kapıyı çalmak için yeltendiğinde kapı aniden açılmış ve kısa etekli geceliği ile karşısında Sara belirtmişti.

Uykusuzluğu, çökmüş gözaltından bile belli oluyordu. Sara'yı uzun zamandır - sadece bir hafta oldu- yakından görmediği için heyecanlanmış ve gülümsemişti. Fakat gülümsemesi anında solmuştu çünkü Sara büyük bir öfke ile ona bağırmıştı. Ki bu Naranın en nefret ettiği şeydir. Pek tabi Sara bunu bilmiyordu. Gerçi bilse bile ne diyeşecekti.?

"Sen hangi yüzle geliyorsun kapıma.!? Bu ne yüzsüzlük böyle ha.!?" kaşlarını çatmış ve iki elini yumruk yaparak Nara'ya doğru bir adım atmıştı. Ona kırgındı. Çünki hiç hoş olmayan laflar etmişti ve Sara o sözleri unutamıyordu.

"O sesini bana bir daha yükseltirsen seni sikerim." Nara, Sara'nın beklemediği şekilde sert bir tepki vermiş ve uyarıcı bir şekilde parmağını Sara'nın gözünün önünde sallamıştı. Küçük olan hemen ürkmüş ve bir adım geriye çekilmişti. Çatılı kaşları ve yumruk yaptığı elleri eski haline dönmüştü. "Hah şöyle. Laf dinle biraz. Geç içeri."

İzin almadan ve Sara'nın konuşmasını beklemeden eve girmiş ve Sara'nında gelmesini beklemişti. Sara kapıyı kapatarak somurtkan bir şekilde salona doğru gitmiş ve oturmuştu. Televizyonda şarkı açmış onu izliyordu.

Ballet and motor | GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin