7| Senden nefret ediyorum!

486 40 6
                                    

Haiiii

İyi okumalar dilerim kar tanelerim ✨




°°°°

"Nasıl bana haber vermezsin Bella.!?" demişti Sara sinirden köpürerek.

Toplantı saati geliyordu ama Sara sinirden deliye dönecekti. Çünki, bu toplantıda yalnız olmayacaktı. Nara ile olacağı gerçeğini öğrendiği zaman sinirden ne yapacağını bilememişti. Ondan hep uzak durmak ve onunla aynı ortamda bulanmak istemiyordu ama kader onları hep bir araya getiriyordu. Bu da Sara'nın sinirini fena halde bozuyordu.

Bunun aksine içinde anlam veremediği bir duygusu vardı. Nara'ya karşı beslediği ve anlam veremediği o duygu, onun fotoğrafını gördüğünde bile öne çıkıyordu. Ona gıcık oluyordu bundan emindi. Ondan hoşlanıyormuydu yoksa ondan nefretmi ediyordu, kendisi bile bilmiyordu. Bildiği tek şey ondan haz etmediğiydi. Ve bunun için oldukça geçerli sebepleri vardı. Yani kendince.

"Unutmuşum Çiçeğim ne yapayım." ellerini önünde birleştirerek parmakları ile oynuyordu Bella. Dün oldukça yorgun olduğu için ona haber vermeyi unutmuştu. Kendini suçlu hissettiği için ses tonu oldukça kısık çıkıyordu sanki Sara'dan on yaş büyük değil gibi.

"Bilseydim gelirmiydim ya ben Tanrı aşkına.!" isyankar bir şekilde konuşmuş ve saçlarını topuz yapmıştı Sara. Sinirden sıcak basmıştı kızı.

"Kırk beş dakika sadece Çiçeğim. Birazcık sabret, sonra gideriz eğlenmeye hm.?" ayağa kalkarak Sara'nın önünde durmuş ve ellerini tutmuştu.

"Eğer bana laf atarsa patron falan dinlemem." diyerek göz devirmişti. Nasıl sabredecekti onunla aynı ortamda durmaya çok merak ediyordu.

"Tamam, kızma. Hadi gel başlıyor birazdan." gülümseyerek Sara'nın elini bırakmış ve toplantı odasına girmeye hazırlanmışlardı. Ta ki o sesi duyana kadar.

"Oh, sizi burda görmek ne güzel minik bayan."

Sara, Nara'nın sesini duyduğu anda damarında akan kanın sesini kulaklarında hissediyordu. Bunun ne olduğunu bilmiyordu. Yanakları hafif kızarmaya başlamıştı. Vücudu kendinden izinsiz reaksiyonlar gösteriyordu. Sanki ondan utanıyor yada çekiniyor gibi. Ama ortada öyle bir şey yoktu. Sara ondan hiç haz etmiyordu. Olan sadece buydu. Peki ya neydi onun bu hale gelmesinin.? Kalbinin hızını arttıran, kan akışını hızlandıran, yanaklarını kızartan neydi.?

"Uzak dur benden." ölümcül bakışlarını Nara'ya attığın, Nara sırıtmıtşı.

Hayatına sayamayacağı kadar çok kız girmişti ve hepsi sadece tek gecelikti. Nara duygulara pek önem veren bir insan olmamıştı. Duygusal anlamda olan bağlara ise asla izin vermiyordu. Fakat istemsizce bu ilki Sara ile yapmak istiyordu. Ondan hoşlanıyordu evet. Bunu inkar etmiyordu. Ama onunla duygusal olarak bir bağ kurmaktan korkuyor ve çekiniyordu. Eski sevgilisi yüzünden olan bu travma onun ilişki durumunu çok fena zarara sokuyordu.

Nara'nın eski sevgilisi onu en yakın arkadaşı ile aldatmıştı ve bu onda büyük bir hayal kırıklığı yaratmıştı. Birisine kolay kolay güvenmezdi Nara. Karşısında ki kim olursa olsun, güvenmezdi. Belki isteyerek yapmıyordu ama bunun için çabalamıyorduda. Birine güvenmeğe çalışmıyordu. Aslında bu sadece onun kendi kararıydı. Kim bilirdi, belkide Sara için tüm duvarlarını yıkacaktı.

Ballet and motor | GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin