10| Özür dilerim

388 36 3
                                    

Düz yazı bölümüne hoşgeldiniz hehehhehe 🤭

Aslında bu fic için sadece smut bölümüne düz yazı düşündüm ama, olaylar tam anlaşılmayacağı için düz yazıya karar verdim NİHAHHAHAHA 🫢

NYSE NYSE

İyi okumalar dilerim kar tanelerim 🎀

°°°

Motoru ile yağmurlu havaya rağmen hızla Sara'nın evine ilerliyordu Nara. İçinde olan gerginlik vücuduna yayılmaya başlıyordu eve yaklaştıkça. O kadının neler yapacağına dair bin türlü şey gelmişti aklına. O kadın oldukça iğrenç birisiydi. Eski husumeti olduğu için gerginliği bu kadar büyüktü. Gerçi bu gerginliğin çoğunluğu Sara'ya bir şey olacak korkusuydu. Evin bahçesine kadar motoru ile girmiş ve hemen inmişti motorundan. Telaşı yüzünden anahtarlı motorunun üstünde bırakmıştı. Aklı başında değildi sanki.

"Siktiğimin kızı. Seni elime geçirirsem." kaskını başından çıkartarak bir eline almıştı. Siyah saçlarının uçları yağmurdan dolayı ıslanmış, çenesini sıkmaktan oldukça sert bir görüntü oluşmuştu. Sinirden gözleri seğiriyordu. Kapının önüne geldiğinde yumrukları ile kapıya vurmuştu. Fakat ses yoktu. "Sara.! Aç kapıyı.!" diyerek tekrar vurmuştu kapıya.

Yağmurdan dolayı içeriden gelen sesleri duymuyordu Nara. Kapıyı çalmanın bir faydası yok diye düşünüp arka bahçeye adımladı. Cam kapının önüne geldiğinde gördüğü manzara ile kasıldı. Kalıbi ağzında atmaya başladı. Sara yere düşmüş, üstünde olan kadını itmeye çalışıyordu. Evet, sadece çalışıyordu çünki kadın onun ellerini tutmuş üstünde olan gömleğin düğmelerini çözmeye çalışıyordu. Fakat Sara kıpırdandığı ve ona karşı çıkmaya çalıştığı için Starla yapamıyordu.

"B-bırak dedim.!" diyerek bağırmıştı Sara. Gözlerinde olan yaşlar akmış, saçlarını ıslatmıştı.

"Sikeyim." Nara, oldukça sinirli bir şekilde cam sürgülü kapıyı açmaya çalışmıştı tüm gücü ile. Ama sıkışmıştı.

"Kapa çeneni artık.!" Kadının bağırışı ile Sara korkmuş ve titremişti. Fakat hala direniyordu. Bu kadının böyle bir canavar olduğunu tahmin etmemişti. On oldukça arkadaş canlısı yaklaşmıştı ve Sara buna inanmıştı. Ellerini kurtarmak için debelendiğinde, yanağına oldukça sert bir tokat yemişti. Başı yana düşmüş sürgülü kapıyı zorlayarak açan bedeni görmüştü. Göz yaşları dahada artmıştı. "İlla susturmam için vurmam mı gerekiyordu bebeğim.?"

Nara kapıyı bir hışımla açtığında kadının bakışları onu bulmuş ve koca bir siktir çekmişti. O biraz Nara'dan korkuyordu. Evet evet sadece biraz (!).

"Bende seni susturmak için vuracağım bebeğim." Nara hızlı adımlarla Starlanın yanına gelerek onu ensesinden tutmuş ve geriye doğru itmişti. Ardından üstüne eğilerek yüzüne oldukça sert bir yumruk atmıştı. Ellerini kadının yakasına koymuş, hiç beklemeden yine sert bir şekilde kafa atmıştı.

"Küçük sürtüğünü kurtarmaya gelmişsin kahraman. Ne o, tadı çokmu güzel hala bırakamadın." dudağından akan kanı silerek, pişkin pişkin konuşmuştu elleri arasında olan kadın. Nara gittikçe daha da sinirleniyordu ve bu kadını parçalayacak dereceye geliyordu.

"Senin o ağzını sikerim.!" tekrar yumruğunu Starlanın yüzüne geçirdiğinde kadın halsiz bir şekilde kendini yere bırakmıştı. Fakat Nara içindeki öfkeyi susturamadığı için ona Bir kez daha vurmak için elini kaldırmıştı. Ancak, Sara'nın korku dolu sesini duyduğunda bakışlarını, koltukla kanepenin arasına sinmiş kıza çevirdi. Oldukça ürkmüştü ve bu olayın bitmesini istiyordu. Bir gece için bu kadar aksiyon yeterliydi onun için.

Ballet and motor | GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin