-Elárulnád, hogy mi a fasz bajod van? - Kérdezte halkan mikor a kert végébe mentünk. - Miért tiltottál le, Tifi?
-Hogy mi? - Nevetettem. - Még megkérdezed azok után, hogy Enikővel dugtál? - Néztem rá. Dani furán nézett rám amitől kicsit kellemetlenül éreztem magam.
-Dehogy dugtam én a nővéreddel.. - Vonta fel a szemöldökét. - Ezt pedig.. - Mutatott a nyakára. - Tényleg egy csaj csinálta de nem feküdtem le vele..
-Persze. - Nevetve vettem elő a telefonomat. - Akkor ezt magyarázd meg.. - Mutattam meg neki a nővérem napját. Dani felnevetett.
-Ez vagy egy millió éves kép.. - Forgatta meg szemeit. - Nem tudom honnan szedte..
-Miért szívta ki egy csaj a nyakadat? - Néztem rá.
-Fogadás volt. - Nézett a szemembe. - Azért nem volt jó a mai nap mert elfelejtettem, hogy a srácokkal bandázunk..
-Miért voltak ott csajok is ezen a bandázáson? - Ütöttem őt vállba erősen. - Miért nem mondtad el?
-Áuu! - Mondta a vállát fogva. - Esélyem sem volt mert arcon öntöttél egy jeges koktéllal és rám basztad az ajtót majd letiltottál. - Nézett rám.
-Meg is érdemelted. - Forgattam meg szemeim. - Húzz el, Dani..
-Most szórakozol velem? - Kérdezte nevetve.
-Nem látod, hogy csajos napon vagyok? - Nevetve néztem Kitti felé majd vissza Danira. - Te cseszted el a közös programunkat szóval szevasz.. - Mentem vissza Kittihez ott hagyva Danit a kertben, szinte sértődötten ment el. Ezt megérdemelte, remélem tanul belőle.
-Na mivel magyarázta ki magát? - Nevetett halkan Kitti.
-Állítólag nem Enikővel volt és az egy régi kép amit kitett.. - Sóhajtva fogtam meg ismét a kanalat és ettem a fagyit tovább.
-Hiszel neki? - Sóhajtott.
-Nem tudom.. - Mondtam halkan.
***
/ a kép forrása: Dani insta /
Feloldottam Dani tiltását és az új posztját néztem sóhajtva, olyan helyes és annyira hiányzik de úgy érzem tényleg csak szórakozik velem és lefekszik mással is annak ellenére, hogy szerelmet vallott nekem. Tönkre tette őt a nővérem. Szerintem Dani sem bízik bennem de ebben nem vagyok biztos, fogalmam sincs most, hogy állunk. Megnyitottam amikor írt nekem.
@ tdanny_official
Most mi van? 😒
De komolyan Tif?😅
Kibaszottul hiányzol és
fogalmam sincs mi bajod van..
Nem feküdtem le senkivel,
de nem mondhattam azt a csajnak,
hogy ne szívja ki a nyakam
mert akkor egyből kérdezgette volna,
hogy mi van és nem mondhattam el,
hogy veled vagyok.. 🫠
YOU ARE READING
NYOLC ÉV ||T.Danny FF.(+18) Befejezett ||
Fanfiction||Nyolc év nem sok kor különbség. Kivéve, ha 17 éves vagy és a nővéred volt pasijáról van szó|| Kecskés Enikő húga, Tifi ugyan úgy megmarad nővére exének baráti társaságában mint azelőtt. Ennek persze a lány nem örül de nem is ellenzi, Tifi az egyik...